[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Forum SmartMotor • Vezi subiect - Tuning pentru demaraj/putere

Tuning pentru demaraj/putere

Modificari pentru marirea performantelor scuterului

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude sanger » Mai 13th, 2009, 10:02 pm

by cosx25 on December 14th, 2008, 9:57 pm
Mersi mult.
Si daca dau la nivelul 5 nu consuma mult tare? Cand aveam set de 49 am pus la 4 si mergea prost, mai mult de 55 nu mergea.
Si pompa de spritz ce sa curat, cum se curata un jiglor sa suflu nu ?


pompa de sprit se curata foarte usor,dar cu mare atentie...trebuie desfacut carburatorul si intors invers ptr a desface pompa de sprit.e recomandat sa o cureti mai des ptr ca axul rugineste foarte usor si se poate strica si membrana cu tot cu arcul care vine peste ea.mare grija.
iar in legatura cu raportul aer/benzina cel mai sigur il reglezi cu motorul pornit.pornestio motorul,inchizi jiglorul ala de aer dar nu de tot ca se va opri motorul(pana canad auzi o modificare in turatia motorului) apoi il deschizi pana turatia âi revine la normal,dar dupa ce âi dai cate putin drumul il accelerezi k sa vezi daca âi da in nas la o turatie mai mare.
âi mai poti crata si filtrul de aer care si el poate fi cauza de ai da in nas...
sa avem curele zbuciumate
sanger
 
Mesaje: 11
Membru din: Mai 13th, 2009, 8:21 pm
Locaţie: navodari

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude Depashit » Mai 19th, 2009, 3:17 am

deci eu umblu cu surubu ala strans la maxim de vreo 2000 de km si consumu e ff mic :D.....da, ma rog, nu stiu daca e bine
Fondator CSBV.ro
Avatar utilizator
Depashit
 
Mesaje: 10
Membru din: Decembrie 24th, 2008, 8:32 pm
Locaţie: Brasov

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude adikart18 » Septembrie 12th, 2009, 8:00 pm

va zic eu cateva lucruri daca vrei sa va urce scuteru in ture:)
1-carburator daca nu aveti bani de altul puteti sai mariti difuzoru la masina de rectificat :)
2- evacuarea sa fie una sport
3-la variator luati saiba si capacu
4-daca este aprindere reglabila(nu pe cdi)tip motoplat sau pvl un avans mai bun
5-puneti ditiv pentru amrirea cifrei octanire
6-pacat k nu se poate depresa camasa din cilindru k ce tuning as face io pe transfere ssi admisie si evacuare
7-filtru sport dar daca nu aveti sa nu mergeti cu difuzoru gol[-X
api cine sti daca se poate depresa camasa din cilindru sami dea pm sau sa scrie pe forum k apoi zic io ce se poate face \:d/ (deobicei se depreseaza pe aragaz prin dilatarea cilindrlui iasa camasa afara nu stiu dca si la scutere este valabil)
adikart18
 
Mesaje: 9
Membru din: Septembrie 6th, 2009, 4:11 pm

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude moldorobert » Septembrie 18th, 2009, 2:18 pm

adikart18 scrie:va zic eu cateva lucruri daca vrei sa va urce scuteru in ture:)
1-carburator daca nu aveti bani de altul puteti sai mariti difuzoru la masina de rectificat :)
2- evacuarea sa fie una sport
3-la variator luati saiba si capacu
4-daca este aprindere reglabila(nu pe cdi)tip motoplat sau pvl un avans mai bun
5-puneti ditiv pentru amrirea cifrei octanire
6-pacat k nu se poate depresa camasa din cilindru k ce tuning as face io pe transfere ssi admisie si evacuare
7-filtru sport dar daca nu aveti sa nu mergeti cu difuzoru gol[-X
api cine sti daca se poate depresa camasa din cilindru sami dea pm sau sa scrie pe forum k apoi zic io ce se poate face \:d/ (deobicei se depreseaza pe aragaz prin dilatarea cilindrlui iasa camasa afara nu stiu dca si la scutere este valabil)


Evacuarea sport si mai ales filtrul sport nu iti dau nici o crestere de putere, demaraj sau viteza maxima, ci doar un sunet mai grav, mai pronuntat.
Eu n-am vazut pana acum de aprindere deasta reglabila de care zici tu la scuterele cu motor 139. Stiu ca mobra si mai ales cele in 2 timpi mai vechi aveau aprindere de-asta.
Cifra octanica mai mare a carburantului nu se simte decat daca motorul e peste 100 cai, si nu in toate cazurile; nu cred ca este cazul la un scuter.
Pentru ce sa depresezi camasa din cilindru?? Mai bine iti iei un kit tuning de 80 sau de 100 cmc ( minim cilindru si piston; optional chiulasa) care chiar te ajuta cu ceva in sensul ca se simte o putere marita a motorului.
Deci pentru putere marita, viteza mai mare :

1:cautati toate limitarile incepand cu surub de restrictie a clapetei de la acceleratie, delimitarea CDI ( cautati pe forum cum ), delimitare variator prin eliminarea unei saibe sau a unei tablite prinsa cu 3 suruburi (detalii tot pe forum..cautati).
Atentie:Nu e obligatoriu sa aveti toate aceste limitari. Poate sa fie si una singura.

2:daca dupa delimitarea completa a scuterului tot nu sunteti multumiti de performante treceti la un modificare motorului prin achizitionarea unui kit tuning ( practic se mareste capacitatea cilindrica a pistonului).

3:daca nici dupa toate astea nu sunteti multumiti treceti la o categorie superioara:125, 250 cmc sau mai sus( mai intai sa luati A-ul), si lasati scuterul pentru altii.
Avatar utilizator
moldorobert
 
Mesaje: 51
Membru din: Iunie 7th, 2009, 11:38 am
Locaţie: Ploiesti

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude adikart18 » Septembrie 20th, 2009, 9:01 am

ioi scuzama io vorbeam de 2timpi akm am vaz k tot e despre 4 t:|
adikart18
 
Mesaje: 9
Membru din: Septembrie 6th, 2009, 4:11 pm

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude MARYOOS » Septembrie 20th, 2009, 9:55 am

:shock: Adica abea acum tu realizezi ca noi vorbim de 4 T :cry: :roll:
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude smartmotor » Septembrie 21st, 2009, 9:59 am

Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude busu0104 » Decembrie 18th, 2009, 3:35 pm

am un filtru sport.daca il pun imi ramane un furtunas stingher.Cel care intra in filtru de aer.
De unde vine furtunasu ala?Eu il am scos pe ala..nu e bagat in filtru de aer, parca asa mi l`a scos un mecanic.Dar am inteles ca nu e bine.
Smartmotor ce zice? :D
racing o sa fac cu rieju meu >:)...
Avatar utilizator
busu0104
 
Mesaje: 210
Membru din: Iunie 2nd, 2009, 12:22 pm
Locaţie: Targoviste

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude smartmotor » Decembrie 18th, 2009, 3:47 pm

Ce sa zica :D
Zice ca acel furtunas are rolul de a drena presiunea in exces de sub capacul chiulasei, si de a dirija gazele spre inca o ardere; in cazul in care nu il mai poti conecta, lasa-l liber si sub nici o forma inchis/infundat, astfel incat sa poata refula suprapresiunea chiar daca nu o conduci spre inca o ardere.
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GhostRider » Decembrie 18th, 2009, 6:00 pm

Pune inapoi filtrul original si cel sport vinde-l cuiva care are scuter 2t pt ca nu te ajuta mai degraba iti creaza probleme avand un debit de aer mai mare va fi dificil sa reglezi carburatorul
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude busu0104 » Decembrie 18th, 2009, 8:41 pm

Am auzit si eu ca nu e prea mare lucru, dar asa sunt eu,vreau sa incerc...pana nu vad io nu ma conving.Am carb de 80, si ma gandesc ca poate e mai mare demaraju, si ma descurc eu la reglaj...sa vad daca imi place sau nu, asta la primavara :)).....
racing o sa fac cu rieju meu >:)...
Avatar utilizator
busu0104
 
Mesaje: 210
Membru din: Iunie 2nd, 2009, 12:22 pm
Locaţie: Targoviste

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GFN » Decembrie 18th, 2009, 9:08 pm

Am facut eu ceva teste mai de mult cand cand am pus primul set de 80cc.Am pastrat carcasa filtrului dar in loc de burete am taiat pe forma buretelui original niste bucati dintr-un element filtrant care il folosim la metrou,lasa aerul sa treaca foarte bine si retine praful la fel de bine(seamana cu filtrul de hota dar mult mai gros cca 5 mm grosime).Rezultatul era o viteza maxima de 60 km/h ,cum am montat filtrul de burete original a crescut imediat viteza maxima cu 5km/h ,m-am dus la serviciu cu un filtru si m-am intors acasa cu celalalt. Eu unul am testat chestia cu filtrul si raman la concluzia ca cel stock e cel mai bun in cazul meu.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude busu0104 » Decembrie 18th, 2009, 10:31 pm

eu nu mai am buretele ala din filtru de cand am luat scuteru....de atunci mi l`am scos....scoatel si tu ca nu e nicio problema...nu intra niciun pic de aer.!
racing o sa fac cu rieju meu >:)...
Avatar utilizator
busu0104
 
Mesaje: 210
Membru din: Iunie 2nd, 2009, 12:22 pm
Locaţie: Targoviste

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude busu0104 » Decembrie 18th, 2009, 10:32 pm

nu intra niciun pic de praf!! scuze
racing o sa fac cu rieju meu >:)...
Avatar utilizator
busu0104
 
Mesaje: 210
Membru din: Iunie 2nd, 2009, 12:22 pm
Locaţie: Targoviste

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GhostRider » Decembrie 19th, 2009, 1:32 am

Nu intra praf numai daca mergi doar pe drumuri asfaltate pe vreme umeda. Acel element filtrant din burete sau hartie ondulata are rolul sa protejeze carburatorul si motorul de impuritatile din aer 1 pentru a nu se infunda carburatorul si 2 pentru a nu ajunge in cilindru pt ca praful chiar daca nu-l vezi el exista in aer iar in contact cu benzina si uleiul devine o pasta abraziva care e nociva nu doar cilindrului si segmentilor ci si al celorlalte piese in miscare care la motoarele in 4 timpi nu sunt deloc putine.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude alxemanuel » Decembrie 22nd, 2009, 4:41 pm

Am luat si eu filtru sport de la smartmotor , acum vreo 2 sau 3 luni , este foarte bun , nu l-as da pe unul original.
Se simte diferenta atat la demaraj cat si la viteza
Franez brusc si fara motiv :D
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
alxemanuel
 
Mesaje: 627
Membru din: Octombrie 18th, 2008, 5:28 pm

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Decembrie 22nd, 2009, 6:43 pm

Am luat si eu unul de la Smartmotor si face un zgomot infernal,plus ca plecarea brusca este de la 10+...
Mie nu mi-a placut si am trecut pe filtru original si burete Malossi ! :)
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude ionelradulescu » Decembrie 28th, 2009, 10:09 pm

am un scooter HAOJIN 50cc china ,am cumparat role set stage 6,alculete maloss set,arc central ambreaj malossi alb,am curea noua power link,intrbare ce role sa folosesc la variatorul stock china ?? dar arculetele ,am albastre,rosii si verzi ???
ionelradulescu
 
Mesaje: 9
Membru din: Iunie 23rd, 2009, 3:30 pm
Locaţie: bucuresti

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Decembrie 29th, 2009, 12:55 pm

Eu zic sa incepi cu role de 7 +arculete verzi si un contraarc alb.

Daca nu iti cupleaza bine pui role mai grele ,compensezi duritatea arculetelor ok?

Bafta!
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GFN » Decembrie 30th, 2009, 9:05 am

Ieri scuterica a primit de la Mos Craciun un variator Malossi nou nout :mrgreen: iar dupa anul nou o sa ii cumpar si un ambreiaj.
Ataşamente
DSC00150.jpg
DSC00148.jpg
DSC00146.jpg
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Decembrie 30th, 2009, 7:07 pm

Si ai simtit vreo schimbare?
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GFN » Decembrie 31st, 2009, 12:38 am

Pai sa incep cu inceputul.
Mai intai am desfacut tot ce inseamna transmisie ambreiajul desfacut cu metoda lui Ghostrider , spalat piese , inspectat dupa care uns cu vaselina(aici ma refer la partea fuliilor de la ambreiaj rulmentul cu ace).
Montat arcul alb in locul celui stock ,variatorul nou si inceput probe. Pe langa faptul ca , cureaua patina ca dracu ,viteza max era de 60km/h din cauza arcului alb care nu lasa variatorul sa se umfle la maxim.Desfacut iar ambreiaj , montat arc stock la loc inceput iar probe. rezultatul viteza mai mare dar patina cureaua pe variator ca si inainte.
Am desfacut variatorul si cu un subler electronic am inceput sa masor toate cotele si la asta nou si la cel vechi ca sa vad din ce cauza patineaza cureaua , problema era ca distanta dintre variator si roata dintata era mai mare decat cotele curelei , baza mica a trapezului facut de fulii ca sa zic asa era de 15,37mm iar baza mica a frofilului curelei era de circa 14,43mm.Am luat decizia sa polizez bucsa variatorului cu 1,5mm ,proba asta facuta cu bucsa veche ca sa nu stric ceva.Dupa ce am polizat, montat tot la loc si facut proba scuterul merge super bine dar ma gandesc sa cumpar niste role mai grele ca tot se tureaza rau dar oricum e mai acceptabil, viteza maxima nu am putut sa o ating pentru ca probele au fost facute in depou pe o lungime de tren de metrou,cca. 120metri , mi-am disperat un pic colegii si pe badegarzii care pazesc trenurile de metrou :lol: .
Dupa anul nou o sa ma duc sa cumpar niste role mai grele(astea de acum sunt de 7Gr.) si sa fac iar teste .
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GFN » Ianuarie 7th, 2010, 4:26 pm

Azi am venit de la serviciu cu scuterul :mrgreen:dar sunt cam dezamagit de cum functioneaza cu variatorul asta :( ,zilele trecute am cumparat niste role de 11gr. care le-am montat si intradevar nu se mai tureaza asa tare dar am senzatia ca patineaza cureaua, ambreiajul sau poate ca e altfel panta de urcare a rolelor iar la viteza a scazut cu vre-o 10km/h :( ,ceva are dar nu imi dau seama inca :? .Maine o sa il echipez cu rolele de 7gr sa vad cum se comporta cu ele.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GhostRider » Ianuarie 7th, 2010, 10:46 pm

Poate ai exagerat cu vaselina si a ajuns pe fulii incearca sa degresezi toate suprafetele pe care ruleaza cureaua poti face asta fara sa demontezi ambreiajul cu benzina pulverizata intre fulii cu motorul pornit (eu folosesc un pulverizator de solutie pt geamuri) apoi dupa ce opresti motorul freaca o creta de laturile curelei asta va absorbi eventualele urme de vaselina dupa care va disparea treptat in timpul functionarii nu incerca sa pui sacaz pe curea. Mai este posibilitatea sa fi ajuns vaselina pe sabotii ambreiajului care trebuie desfacut sa-l cureti pe saboti poti pune putin sacaz dar nu mult sa ramana lipiti de oala ambreiajului.
Daca te uiti bine la rampa rolelor la variatorul Malossi vei observa ca este in forma de semicerc si nu plan inclinat si de asta ai nevoie de role mai grele eu am de 10g la kit de 80cc.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Ianuarie 8th, 2010, 9:50 am

Ghost Rider,as avea si eu nevoie de un variator dintr-acela de care ai tu,al meu a inceput sa faca figuri,la 8000 km cred si eu :)
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GFN » Ianuarie 8th, 2010, 10:13 am

Merci de sfaturi Ghostrider, o sa vad azi ce rezolv la scuter.In legatura cu sacazul ,mi-am facut mai de mult sacaz topit in alcool industrial , ma gandesc sa aplic cu pensula un strat subtire .
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GhostRider » Ianuarie 8th, 2010, 2:35 pm

Poti pune sacaz pe sabotii ambreiajului si pe oala acestuia dar nu pe fulii sau pe curea pt ca va creste forta de frecare si variatorul va lucra mult mai incet fortand cureaua poate sa o si rupa.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Ianuarie 8th, 2010, 9:22 pm

M-a poti ajuta si pe mine Ghost?
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GFN » Ianuarie 10th, 2010, 1:50 pm

Am rezolvat problema :D .Din nu stiu care motiv, probabil de la montaj in oala ambreiajului aveam un pic de vaselina care ajungea pe sabotii ambreiajului. am desfacut iar totata transmisia si am sters cu alcool industrial cureaua,fuliile, variatorul ambreiaul si oala.La remontare am pus arcul alb sa vad cum functioneaza impreuna cu rolele de 11gr. La proba de drum am ramas surprins ce bine demareaza si cum trage. :mrgreen:
Am facut si un mic filmulet cu transmisia lucrand.
Ataşamente

[ Deschide fişierul Quicktime ] MOV00162.MP4 [ 6.34 MiB | Vizualizat de 4144 ori ]

Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: Tuning pentru demaraj/putere

Mesaj noude GhostRider » Ianuarie 10th, 2010, 2:36 pm

Ce diametru are variatorul nou? Suprafata cum arata lucioasa parca ar fi cromata?
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron