INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Modificari pentru marirea performantelor scuterului

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 22nd, 2009, 1:40 pm

Du-te la un servis unde au turometru digital din acela profesional, masoara cu ala si ai sa vezi ce eroare are cel de pe bordul scuterului.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Noiembrie 22nd, 2009, 1:53 pm

Posibil sa aibe eroare de cateva sute de ture nu contest asta ,dar totusi mi se pare prea mult 12000 de ture.O sa fac calculul din turatie in frecventa si apoi cu un frecventmetru o sa vad cata eroare am , mare atentie ca la scutere da 2 scantei pe ciclu , una normal iar cealalta pierduta pe evacuare.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 22nd, 2009, 2:53 pm

Este adevarat la fiecare tura al ambielajului are cate o scanteie dar ardere (explozie) la doua rotatii deci e simplu 1 scanteie egal 1rotatie noi nu masuram nr de cicluri asta ar insemna turatia impartita la 2.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Noiembrie 23rd, 2009, 1:27 pm

Pai atunci trebuie sa transformam rotatii pe minut in rotatii pe secunda , ex 1800 rotatii e minut inseamna 30 de rotatii pe secunda iar cum frecventa este 1 supra perioada (f=1/T) iar la o rotatie =1 scanteie atunci inseamna ca trebuie sa avem 30 de Hertzi si calculul poate continua mai departe.Daca am gresit rog sa ma corecteze careva.
1800rp/m= 30rp/s =30Hz
2400rp/m= 40rp/s =40Hz
3000rp/m= 50rp/s =50Hz
3600rp/m= 60rp/s =60Hz

6000rp/m= 100rp/s= 100Hz

problema e ca aparatul meu de masura nu a reusit sa masoare bine frecventa din cauza ca apar interferente de la inalta tensiune si masura aiureli, dar cum reusesc sa masor precis o sa postez.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Noiembrie 24th, 2009, 12:39 pm

Draga GhostRider,apreciez ca esti priceput in ale scuterelor si bine ca mai este cineva printre noi!

Dar,un 2T tunat la blana,Aerox Full MHR(Malossi Hyper Racing) se duce in 14500 ture pe turometru electronic Stage6-scuter de 6000 euro investitie!

Un 4T la 12000 de ture ori ii sare ambielajul in sus (chiar daca ar avea rulmenti skf for race :D ) ori variatorul sau magnetoul o ia pe langa scuter...

Fiecare cum crede dar,ganditi-va ca turele alea le ia un R1,cu vibrochen 4 carburatoare si 4 pistoane,desigur si 4 bujii :)

Va salut !
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 24th, 2009, 2:19 pm

Scuze dar e greu de crezut ca doua turometre digitale diferite sa aibe aceeasi eroare am masurat turatia la doua ateliere pt ca nici mie nu-mi vinea sa cred 12.800 au aratat ambele cu motorul pe cric.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude francisco » Decembrie 11th, 2009, 8:11 pm

salutare as dorii sa stiu si eu care e admisia si care e evacuarea , admisia e cea de sus?
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude francisco » Decembrie 11th, 2009, 8:17 pm

am desfacut capacul la motor ca sa reglez supapele dar ele erau fixe nu aveau joc de loc si cum au desfacuto pe cea sus un pic am pus capacul si a pornit motorul la o pedala, acum nu stiu care din supape e admisia si care evacuare sa fie cea de sus admisie?
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Decembrie 11th, 2009, 8:53 pm

Ca sa reglezi jocul tachetilor axul cu came trebuie sa fie cu gaura mare de pe roata dintata in sus iar cele doua gauri sa fie paralele cu chiuloasa. Admisie sus 0,05mm evacuare jos 0,07-0,08mm.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Decembrie 11th, 2009, 8:55 pm

francisco scrie:salutare as dorii sa stiu si eu care e admisia si care e evacuarea , admisia e cea de sus?

Da admisia este cea de sus.
Later edit; Ghostrider a fost mai iute la postare.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 1st, 2010, 6:58 pm

;) sal baieti am si eu un set de 80cc lam montat dar nu fuge mai mult de 40-45km/h cu toate reglajele facute cu carb si chiuloasa stock.pe cand cu set de 50cc fuge60-65km/h cu toate piesele originale.si acu as vrea sa ii mai maresc putin putere si ceva demaraj si putere.ce ar trebui sa ii fac,ma poate ajuta cineva cu vreo doua idei :)
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude catalinmihai2007 » Februarie 1st, 2010, 8:13 pm

cati km ai de cand l-ai montat? de rodaj ai auzit?
:roll:
mai ai rabdare cu el si poate va fugi mai tare dar fa-i rodaj corespunzator si nu mai trage de el din prima zi
Prefer sa pierd un minut din viata, decat sa-mi pierd viata intr-un minut!
Clubul Scuteristilor Din Slatina
http://scuterslatinaclub.forumer.ro
Avatar utilizator
catalinmihai2007
 
Mesaje: 18
Membru din: Octombrie 26th, 2008, 6:44 pm
Locaţie: Slatina

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Februarie 2nd, 2010, 12:28 am

Nu se poate sa stranga asa de tare eu din cate kituri am instalat nu am intalnit unul sa mearga cu mai putin de 70km/h e drept ca trebuie facut rodajul cel putin 500km cu o singura persoana fara dealuri lungi dar daca nu fuge mai mult de 45 atunci ceva e gresit axul cw came nu e la pozitie sau supapele nu sunt corect reglate ori pur si smplu i-a pus mecanicul un limitator inapoi pe cdi sau pe carburator pt protectie in timpul rodajului.

 +qphg+
R
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 2nd, 2010, 9:09 pm

deci cu scuterul am facut 14900km cu cel de 50cc.si am zis sa il schimb cu unul de 80cc
lam montat,am pus chiuloasa de 50cc si carburatorul de 50cc si nu trece mai mult de 45.am facut reglajul la amestec aer/benzina si degeaba nu trece.pe cand cu cel de 50cc trec de 60km/h.dati-mi cateva sfaturi in legatura cu problema mea.sa ii pun carb si chiuloasa de 80cc.un cdi racing.din cate am citit mai sus nu prea ar conta carb sau chiuloasa.si reglajele la supape e bun ca le fac cu lera de0.05 admisie si0.08evacuare.
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 2nd, 2010, 9:16 pm

catalinmihai2007 scrie:cati km ai de cand l-ai montat? de rodaj ai auzit?
:roll:
mai ai rabdare cu el si poate va fugi mai tare dar fa-i rodaj corespunzator si nu mai trage de el din prima zi




am auzit de rodaj ca asa ma tinut si setul ala de 50cc pana la14900km si inca mai merge fara sa schimb nimic la motor.decat uleiul la timp.dar cred ca cu setul de 80cc as putea sa ii dau blana macar o data dupa ce lam montat.ca a stat aproape 30min la relantiu inainte sa il scot la o tura.
A...si cureaua la 10000km
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Februarie 2nd, 2010, 9:31 pm

Ce ai mai schimbat odata cu instalarea noului kit (curea,role etc) ai incercat si cu bujie noua?
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 2nd, 2010, 11:35 pm

GhostRider scrie:Ce ai mai schimbat odata cu instalarea noului kit (curea,role etc) ai incercat si cu bujie noua?


am schimbat doar cureaua la 10000km,ca atat era necesar.restul sunt bune.dar ma gandesc ca daca merge cu chitul de 50cc 60-65km/h,ar trebui sa mearga si cu asta de 80cc ceva.nu chiar40-45km/h nu stiu ce ar putea avea
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Februarie 3rd, 2010, 12:10 am

Pune inapoi cureaua veche si role de 8grame in variator probabil cureaua noua are frecare mai mare sau nu este identica ca lungime j.d. a.patit la fel.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 3rd, 2010, 1:04 am

pai cureau care a luato este ca acea originala.si aia originala nu mai este asa buna.sa destramat ata de pe ea.am sa incerc si cu rolele de 8.ms de promtitudine
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 8th, 2010, 10:40 pm

deci azi am dat jos motorul de pe scuter ca sa ii montez setul de 80cc de care am mai spus mai sus
am dat jos setul de 50cc si lam montat pe cel de 80cc,mam uitat la chiuloasa de 50cc ca nu inchidea bine ambele supape(verificate cu benzina)le am desfacut si le am curatat cu ocazia asta am schimbat si semeringurile de supape,am montato pe motor,am reglat supapele admisie 0.05si evacuare 0.08 dupa aia am curatat carburatorul si am mutat siguranta de la acul de dozaj de la nivelul 2 la 4(mai multa benzina),aerul lam facut provizoriu la 2 jumate ture.lam montat pe motor.dupa aia am spalat filtru de aer si am inlocuit buretele,apoi la transmisie am inlocuit variatorul vechi cu unul malossi.pus ulei ARAL Sintetic10w45(numai de asta am folosit si nu am avut probleme cu setul vechi)cam atat pe azi si la motor.maine urmeaza sa il montez inapoi pe scuter si sa fac probele.sper imi treaca de cele 45km/h cu care mergea data trecuta.
maine vin cu rezultatele de la noul set
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 9th, 2010, 5:02 pm

azi am montat motorul pe scuter si am facut cateva probe cu NOUL SET.
merge ff bine,are demaraj fata de vechiul set si am prins 75km/h cu vant din fata si panta care o urcam cu 35 acu o urc cu 45-50km/h.si ajung la 60km/h foarte repede fata de inainte.e mult mai bine.
Aaaa...si am rolele originale pe un variator Malossi si motorul se cam tureaza in gol deci trebuie alte role.
si inca ceva dupa ce il accelerez parca da sa se inece dar isi revine imediat si pleaca cu putere
ce sa ii fac ca aerul este bun,sta la relantiu,porneste la sfert.ce sa ii schimb?si rolele de cat sa ii pun?daca am carb si chiuloasa de 50cc se mareste si consumul de benzina?
PS.am delimitat CDI din asa ZISA bucla de la CDI.eu aveam un fir albastru si lam taiat,se tureaza mai tare motorul acu.mai astept pareri din partea voastra.
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude Geoopsy » Februarie 9th, 2010, 7:24 pm

rusu-soryn scrie:Aaaa...si am rolele originale pe un variator Malossi si motorul se cam tureaza in gol deci trebuie alte role.


Da, poti pune alte role mai grele, cu 2-3 grame.Se poate si mai grele,dar se va deschide mai repede variatorul si pierzi din demaraj. ;)

...si inca ceva dupa ce il accelerez parca da sa se inece dar isi revine imediat si pleaca cu putere ce sa ii fac ca aerul este bun,sta la relantiu,porneste la sfert.


Se goleste mai repede camera de aer a filtrului. Mareste orificiile captatorului de aer, de la "fi" 6, la "fi" 8.

...daca am carb si chiuloasa de 50cc se mareste si consumul de benzina?


Daca accelerezi, demarezi, pleci de pe loc si dupa accea controlezi maneta si nu mergi sportiv,nu va consuma mai mult. Daca va fi altfel ...ramane sa ne spui :roll:
Succes!!
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 9th, 2010, 10:27 pm

[quote="Geoopsy"]

Se goleste mai repede camera de aer a filtrului. Mareste orificiile captatorului de aer, de la "fi" 6, la "fi" 8.



multumesc pt pareri.poti fii mai excplicit cu chestia cu maritul orificilor
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude Geoopsy » Februarie 9th, 2010, 11:30 pm

...ai explicatii pe imagine...
Ataşamente
filtru aer 1.JPG
filtru aer 1.JPG (13.08 KiB) Vizualizat de 5718 ori
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 9th, 2010, 11:58 pm

a..da stiu dar tin sa spun ca sunt 4 gauri de 8mm.
deci chestia cu carburatorul care este:il pornesc sta la relantiu dar cand dau sa accelerez da sa moara si isi revine imediat.
e posibil sa fie de la CDI?pt ca are un fir albastru(nu roz)care face o bucla pe izolatia lui.si acel fir lam taiat
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude smartmotor » Februarie 10th, 2010, 12:02 am

Lamela de reglaj a pompei de spritz ai verificat-o ?
Dar functionarea pompei in sine ?
CDI-ul nu are treaba cu problema ta.
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude rusu-soryn » Februarie 10th, 2010, 12:26 am

mam gandit si la sprit :?: dar fuctioneaza tot la carburator(sau cel putin asa zic eu)
ca am mai citit cate ceva in legatura cu schimbarea setului.nu ca nu mas pricepe dar o alta parere e binevenita.si nu ma dau mecanic.
aaa.. si smart ce role sa ii pun?
multumesc de raspuns
ferestema doamne de soferi ca de gropi am eu grija
Avatar utilizator
rusu-soryn
 
Mesaje: 41
Membru din: Februarie 1st, 2010, 2:57 am
Locaţie: vaslui

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GLUE » Februarie 27th, 2010, 2:23 am

GhostRider scrie:Scuze dar e greu de crezut ca doua turometre digitale diferite sa aibe aceeasi eroare am masurat turatia la doua ateliere pt ca nici mie nu-mi vinea sa cred 12.800 au aratat ambele cu motorul pe cric.


Se poate si mai mult pe cric pana la 14000 mai e loc ;)
Nu e nici o eroare (in afara de clasa de precizie a turometrului undeva intre 1-5%) in gol se duce asa pentru ca nu se
"opune" nimic.
In sarcina e altceva si ma indoiesc ca se poate ajunge in sarcina la turatia asta (exceptie: la vale sau sub greuatea minima admisa la driver :lol: ).
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude busu0104 » Februarie 27th, 2010, 12:46 pm

de unde ati luat turometruuu :o:o. vreau si eu :((..dar nu dalea la 2 mil:)).:D
racing o sa fac cu rieju meu >:)...
Avatar utilizator
busu0104
 
Mesaje: 210
Membru din: Iunie 2nd, 2009, 12:22 pm
Locaţie: Targoviste

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Februarie 27th, 2010, 2:17 pm

Am folosit un turometru digital profesional imprumutat cu bunavointa unui prieten care lucreaza la un servis pretul lui ar fi cateva sute de euro dar il cer si mi-l da si fac reglajele sa-ti pui pe scuter nu are nici un rost ca daca toate sunt reglate corect turometrul nu te mai ajuta cu nimic ()tl
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator