INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Modificari pentru marirea performantelor scuterului

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude ionutzik09 » Iunie 10th, 2009, 3:05 pm

eu am pus chiuloasa veche si am role de 5 gr ji merge 85-90 km/h si are si un demaraj bun 8-)
ionutzik09
 
Mesaje: 11
Membru din: Mai 2nd, 2009, 7:44 pm

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Iunie 10th, 2009, 3:10 pm

Si batman agata gagici din zbor...
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Iunie 10th, 2009, 7:21 pm

La ce cuplu(Nm) se strang piulitele insemnate cu sageti? :D
Ataşamente
DSC01302.jpg
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Iunie 12th, 2009, 11:16 am

Mi-am luat si eu kitul de 80cc din imagine si ma bate gandul sa cumpar si chiulasa si sa le montez, acum am o problema.Dupa ce am studiat toate piesele in amanuntime am descoperit ca secmentii nu au marcajul cu T(top) pe nici o fatza . Se monteaza fara a se tine cont???? :? :?
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude smartmotor » Iunie 12th, 2009, 11:50 am

Da, fara a se tine cont, sunt simetrici.
Verifica inaintea montajului distanta intre varfuri, (la cca. 1cm sub varful cilindrului) trebuie sa fie sub 0.1mm)
Atentie la montaj cu acele "sarme"; se indreapta usor ;)
Sarma cu umbra de cromare, va fi prima, de la cap spre fusta pistonului.
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Iunie 12th, 2009, 11:53 am

Multumesc Smartmotor pentru raspunsul promt, sper ca azi sa il montez la serviciu ca am chei dinamometrice , macara ca sa suspent scuterul de spate cand scot motorul .
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude smartmotor » Iunie 12th, 2009, 12:07 pm

De ce vrei sa scoti motorul pentru schimbarea cilindrului ?
Ai modelul de scuter care nu permite din constructia sasiului demontarea cilindrului cu motorul montat ?
Altfel nu se justifica demontarea, este mai stabil scuterul pe cricul principal, si ridicat la cca 1m, decat motorul pe care te vei munci putin sa-l intepenesti ;)
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Iunie 12th, 2009, 12:34 pm

vreau sa desfac motorul de pe sasiu ca sa il curat cu un aparat cu presiune inainte de a ma apuca de schimbat cilindrul ca sa nu intre mizerie la montaj,daca desfac asa il ridic pe un banc ca sa lucrez comod,as vrea sa imi desfac si toba sa o revopsesc cu vopsea neagra rezistenta la temperatura.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Iunie 12th, 2009, 8:43 pm

Gata!!! am montat noul set de 80cc cu chiulasa cu tot .Are alt nerv acum si alt sound :twisted:
am masurat inaltimea cilindrilor, cel nou este cu cativa mm mai inalt ca cel vechi iar lantul distributiei sta acum tensionat chiar fara intinzator lucru care nu mi se pare prea ok :( mi-e sa nu uzeze prematur rulmentii axei cu came.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GLUE » Iunie 13th, 2009, 11:50 am

Mai cauta o za de lant (pe la cine are) si pune-o pe lant, asta iti va lungi lantul.
Sper insa ca iti va ajunga intinzatorul ca sa intinzi corect lantul.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude catalinmihai2007 » Iunie 20th, 2009, 8:50 pm

salut. am si eu o intrebare referitor la un kit tunning 80cc cumparat de la smartmotor: Ce ulei recomandati si la cati Km se schimba si ce tip de benzina este recomandat sa se foloseasca cu acest set?


multumesc

asfalt uscat
Prefer sa pierd un minut din viata, decat sa-mi pierd viata intr-un minut!
Clubul Scuteristilor Din Slatina
http://scuterslatinaclub.forumer.ro
Avatar utilizator
catalinmihai2007
 
Mesaje: 18
Membru din: Octombrie 26th, 2008, 6:44 pm
Locaţie: Slatina

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude smartmotor » Iunie 20th, 2009, 9:10 pm

Daca-i numai cilindru si piston cam orice carburant.
Daca-i din cel cu chiulasa, peste 95, iar daca este cu tot cu ambielaj este recomandata cea mai scumpa benzina...
La noi se foloseste ulei 15/40, foarte rar 10/40.
Noi iti multumim !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude alxemanuel » Iunie 21st, 2009, 10:42 am

Eu am folosit numai ulei 10w40 si atat la setul de 50cc cat si la cel de 80cc numai benzina cu cifra octanica mare +98 sau +99, se comporta mult mai bine motorul, cel putin la scuterul meu :)
Franez brusc si fara motiv :D
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
alxemanuel
 
Mesaje: 627
Membru din: Octombrie 18th, 2008, 5:28 pm

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude Terly » Iulie 4th, 2009, 7:04 pm

Sall tuturor! Am cumparat de la smartmotor kitul de 80cc la 130 de lei.Am montat kitul de 80 cc ca la carte si am facut vreo 250 de km.Vrea sa stiu si eu de ce nu pot sa mai prind macar 65km/h (inainte cu set de 50cc prindeam 65-70/km singur pe el) cu setul de 80 cc.Am carburatorul stock de 50 cc si cam da in nas pe la jumatatea acceleratiei.Se simte demarajul mai bun la kitul de 80cc pana la 55km/h cu maneta la jumatate si ajung la 60km/h si de acolo nu vrea sa mai urce deloc,chiar si cu maneta la maxim.Precizez ca nu am nici o limitare.Cam care ar fi cauza?? carburatorul stock nu face fata sau cdi-ul sa stricat?? astept sfaturi
Terly
 
Mesaje: 2
Membru din: Iunie 5th, 2009, 11:14 pm

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude alxemanuel » Iulie 4th, 2009, 7:13 pm

hmmm ori il ai limitat ori ceva nu este in regula , CDI este delimitat? ce gramaj au rolele? ii delimitat variatorul? da-ne mai multe detalii
Franez brusc si fara motiv :D
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
alxemanuel
 
Mesaje: 627
Membru din: Octombrie 18th, 2008, 5:28 pm

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude Terly » Iulie 4th, 2009, 8:44 pm

sall!cdi-ul nu este limitat de vreme ce mergeam inainate cu 65-75 maxim cu setul de 50 cc,variatorul este cel stock numai ca i-am pus role de 8gr de la smartmotor.Carburatorul este de 50cc dar cam da in nas daca trag de accelaratie deodata la jumatate.Nu inteleg de ce nu pot sa depasesc 60 de km/h?eu banuiesc carburatorul dar nu stiu ce sa-i mai fac la carburator ca am umblat si la cuiul de dozaj,l-am curatat la presiune.Astept sfaturi
Terly
 
Mesaje: 2
Membru din: Iunie 5th, 2009, 11:14 pm

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude cosx25 » Iulie 4th, 2009, 9:00 pm

Ia un carburator de 80cc si o sa mearga bine, scoate pipa din filtru de aer si o curea buna. trebuia sa ei setul cu tot cu chiulasa dar...
Sunt retardat.
Avatar utilizator
cosx25
 
Mesaje: 167
Membru din: Decembrie 13th, 2008, 6:47 pm

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude smartmotor » Iulie 4th, 2009, 11:41 pm

Ai dreptate cu CDI-ul, si nici la transmisie nu trebuie cautata vreo limitare.
Banuiesc ca limitarea este in turatie, o masura pe cric a turatiei maxime poate spune aproape totul.
Referitor la carburatorul de 80, cosx25 nu prea are dreptate, am mai spus-o de cateva ori, trebuie sa functioneze bine si cu cel standard; are insa dreptate cu filtrul de aer.
Si eu banuiesc ca-i vorba despre un amestec de carburant/aer disproportionat, din pacate si la prea sarac si la prea bogat poate aparea acelasi fenomen.
Incearca sa mergi pe ideea ca absoarbe prea mult aer si sa obturezi partial admisia de aer; poti face acest lucru cu scuterul pe cric, si urmarind turatia motorului.
Nu decalibra jigloarele !
Nu iti povestesc despre lucrurile simple, la care ai fost cu siguranta atent: reglaj supape, aer fals, etc.

LE: citeste si aici: viewtopic.php?f=15&t=109&p=1682&hilit=limita+cantitatea&sid=ce540e7d2a3d9a9c80075058ed944f50#p1682
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude francisco » August 2nd, 2009, 6:37 pm

salutare am si io un motor qmb139 si nu am inteles prea bine poza cu urmatoarele .Montati chiulasa si invartiti de magnetou pana ce lantul si magmetoul se aliniaza pe marcaje ca in imagine. va rog sa mi explicati mai in detaliu daca se poate multumesc
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude MARYOOS » August 12th, 2009, 5:50 pm

Daca te uiti aici vei ingelege :
50892805pr3.jpg


Daca nu sa-ti explic :
# in momentul cand vei aseza inapoi suportul cu tacheti:
show_image_in_imgtag.jpg
show_image_in_imgtag.jpg (8.03 KiB) Vizualizat de 5370 ori


axul cu came trebuie sa fie asa :
47830043iq5.jpg

Iar volanta de la magnetou sa fie ca in prima poza (adita aliniata la litera T, ATENTIE nu la F)
Cele mai multe imagini despre cum se monteaza le gasesti aici(prin amabilitatea amicului nostru
ADRIAN) :http://forum.smartmotor.ro/viewtopic.php?f=10&t=125
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Noiembrie 21st, 2009, 12:50 am

Mi-am cumparat azi alt set de 80cc cel din imagine cost 100Ron, are secmentii ca la Kimko cu marcaj top si l-am si montat la serviciu.Mi-a crescut viteza de top cu 10km/h posibil din cauza formei pistonului cel vechi avea capul concav si era camera de ardere mai mare= pierdere de putere , cel nou e convex deci camera de ardere e mai mica =compresie mai mare si putere mai mare implicit.
Ataşamente
DSC01274.JPG
DSC01274.JPG (40.4 KiB) Vizualizat de 5318 ori
DSC01273.JPG
DSC01273.JPG (50.66 KiB) Vizualizat de 5319 ori
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Noiembrie 21st, 2009, 1:04 am

si o poza cum arata pistonul din setul vechi
Ataşamente
DSC01342.JPG
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 21st, 2009, 1:08 am

Cred ca acel kit merge doar impreuna cu chiuloasa de 80cc cu cea stoc nu va tine mult
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Noiembrie 21st, 2009, 11:18 am

De ce? Eu zic ca este foarte mica diferenta intre chiulasa de 50 si cea de 80 .Setul de 80 dinainte a mers o perioada cu chiulasa de 80 si aveam performante mai slabe, dupa ce am chimbat cu cea de 50 s-a vazut o imbunatatire. Sunt atatia cu seturi de 80 si chiulase de 50 si merg scuterele brici.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 21st, 2009, 5:06 pm

Atentie la capul pistonului acela bombat micsosreaza mult camera de ardere ceea ce poate duce la detente si ruperea pistonului.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Noiembrie 21st, 2009, 11:06 pm

Hai Ghostirider,eu am de la smartmotor setul si dupa 4000 km schimbat ulei,ajustate supapele trage foarte bine!

Cunosc setul ala de 100 de ron de la Mircea,e ok,sa te duca multi km GFN!
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 21st, 2009, 11:29 pm

Eu am folosit doar kit-uri cu pistonul adancit in cap la 80cc iar la 60cc nu am gasit doar cu piston cu cap bombat care nu tineau mai mult de 1000km pana ce m-am apucat de am polizat din capul pistonului 1,5mm si l-am facut putin mai plat (camera de ardere a crescut astfel) si acuma nu se mai rupe pistonul. Inainte se rupea marginea dintre segmentul 1 si 2.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Noiembrie 21st, 2009, 11:32 pm

Posibil si in ce regimuri a fost folosit!
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 21st, 2009, 11:53 pm

Am mai facut ceva la pistonul de 80cc vezi link-ul de mai jos
www.reclama-se-plateste.ro
Am facut la strung 2 canale circulare de 1mm latime si 0,5mm adancime la nivelul boltului care are rolul sa mentina o pelicula de ulei intre piston si cilindru. A crescut turatia de la 10.200 la 12.800 cu aceleasi reglaje.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: INSTALARE KIT 80cc PE MOTOR 139 QMA/B

Mesaj noude GFN » Noiembrie 22nd, 2009, 1:19 pm

12.800 rpm !! :shock: ma mir ca nu scuipa pistonul afara , eu la 70km/h am pe turometru aprox. 7000rpm si mi se pare ca urla motorul in draci, iar la 8000 rpm incepe zona rosie unde nu am ajuns niciodata ca totusi nu imi bat joc de el. O sa vad in timp cum se comporta setul asta si cat de fiabil este,mie unul mi s-a parut lucrat mai bine decat ce am avut inainte, iar secmentii de o calitate superioara fata de ce am vazut pana acum.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator