Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Modificari pentru marirea performantelor scuterului

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude smartmotor » Octombrie 7th, 2009, 8:36 am

Au fost sterse cateva posturi si suntem datori autorilor, cu explicatii.
Greseala a fost una de coletare, primele doua kituri (Geoopsy, EROS) nu au avut nici pistoane corecte si nici garnituri corecte.
De aici lungile discutii care se invarteau in cerc si care au creat semne de intrebare utilizatorilor care isi imaginau ca trebuie sa aibe si centru de prelucrari mecanice pentru a instala un asemenea kit :o
Semnele de intrebare banuiesc ca ghiciti, au fost insotite de telefoane...
Acest subiect avand link in magazin, bineinteles ca nu a fost greu de gasit, si confuziile pe tava :lol:
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Octombrie 7th, 2009, 9:00 am

Si ele au fost schimbate pentru ca dorim si noi s-a aflam cat poate dezvolta acest kit?
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude smartmotor » Octombrie 7th, 2009, 9:04 am

Pistonul cu segmentii montati si o siguranta de bolt se va introduce pe cilindru inaintea fixarii pistonului pe biela:

P9231251.jpg


Boltul se va introduce usor prin partea dreapta a motorului:

P9231253.jpg


Este indicat sa nu uitati sa montati si cea de-a doua siguranta de bolt ;)

Aceste suruburi (cele marcate cu sageti) vor fi stranse inainte de a monta axul cu came:

P9231249.jpg


Ignorati axa cu came care apare montata in imagine :lol:
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude J.D. » Octombrie 7th, 2009, 11:37 pm

Am montat setul de 100cc am facut un mic rodaj si l-am calarit prima impresie se pare ca e mai nervos :twisted: decat cel de 80cc
La montaj nu am mai pus a 2 garnitura de chiuloasa nu-i mai vedeam rostul dar la baza cilindrului am pus amandoua garniturile. Consumul acelasi demaraj extraordinar viteza zero si stiu si motivul din care viteza nu s-a marit.
Raportul de pe scuterika al meu este 1.11
un raport mai mic ar reduce demarajul dar nu mult deoarece acest set de 100cc dezvolta multa putere
dar daca s-ar pierde putin din demaraj cu un raport mic al pinioanelor s-ar mari viteza foarte mult iar consumul de carburant ar scadea asta teoretic vorbind.
Raportul cel mai corect cred ca ar fi 1.6
Ansamblarea s-a facut pe un scuter transmisie 669 chiuloasa 80cc role 11gr
Marry Christmas everyone !!!
I need help,you need help, we all need help,for that we need this forum thanks Smartmotor
Avatar utilizator
J.D.
 
Mesaje: 116
Membru din: Februarie 1st, 2009, 11:48 pm
Locaţie: Hunedoara / Calan/ Petrosani si imprejurimi ... :)))

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude smartmotor » Octombrie 7th, 2009, 11:58 pm

Transmisia nu te va duce mai bine cu alt raport, la un montaj cat se poate de corect, cu demultiplicare 11, cureaua va patina la demaraje puternice.
Testele cu demultiplicare de 8 si ceva au fost un esec total.

Atentie la reglajul carburatorului, nu merge cu un amestec prea sarac !
Verifica culoarea bujiei, nu trebuie sa fie prea deschisa, si mai ales sa nu auzi vreun sunet metalic in functionare (detente).
Acel sunet metalic poate insemna fie combustibil inferior, fie amestec prea sarac.

Nu cred ca-i OK chiulasa de 80cc cu o singura garnitura, si asa are un raport de compresie marit, l-ai mai marit si nemontand garnitura...

Insa daca tu-l simti ca este OK si functioneaza bine, asta-i singurul lucru care conteaza !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Geoopsy » Octombrie 8th, 2009, 12:13 am

Bravo @JD, ptr.indemanare... Referitor la raportul de transmisie, un 9:1 ar fi indicat sa testezi, obligat va scadea demarajul.Dar merita incercat, o sa vezi de ce.La raportul de 6:1, nu o sa mai plece scuterul de pe loc.Acest raport este mai indica ptr. motoarele in 2 T.

Al meu motoras a strans pana acum 1470 de km. cu setul de 50 mm. Si merge strasnic.
Merita incercat si de alti pasionati.
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude J.D. » Octombrie 8th, 2009, 2:36 am

Geoopsy nu stiu ce sa spun ce raport au cele in 2t dar stiu ca am facut un test cu role de 8gr si cam patina roata sub scuter apoi am trecut pe 11gr(are o forta mare, nu stiu in timp cum o sa se comporte rulmentii de la ambielaj :? ) . Eu cred ca 6:1 ar putea duce acest motor de 100cc. Am vazut un kimco de 125cc cu roti pe 10 si frane pe disc care e demontat la cineva si unde la ambreaj scria Kimco Gy6 1.6.
poate fac ceva si pun mana pe pinioanele alea de la kymco doar pentru linistea mea sufleteasca sa incerc asa ceva. :D
Sunt super multumit de motor smartmotor cred ca inca strage dupa ce isi da drumul o sa merga si mai bine.
Sa sti ca merita sa iti iei un set de 100 am facut o tura azi in panta iar rampa fiind undeva la 10% ca sa vad diferenta de la un linhai roti pe 10 - 50cc la al meu firstbike tot roti pe 10 dar 100cc :twisted: rezultatul ce sa spun: :arrow: diferenta a fost ca de la Aro10 la Hummer :)
Marry Christmas everyone !!!
I need help,you need help, we all need help,for that we need this forum thanks Smartmotor
Avatar utilizator
J.D.
 
Mesaje: 116
Membru din: Februarie 1st, 2009, 11:48 pm
Locaţie: Hunedoara / Calan/ Petrosani si imprejurimi ... :)))

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude alexandru » Octombrie 8th, 2009, 8:01 pm

astazi am montat kit de100 cc. zgomot mortal. putere ..mm. mai am de lucru la amestec. nu am turatie si nici viteza.aveam 80 cc.la 70 km\h . montaj super usor. sunt la al 4-lea kit. toate reusite super.vreti sfaturi? shi eu!
alexandru
 
Mesaje: 1
Membru din: Septembrie 12th, 2009, 6:04 pm

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude J.D. » Octombrie 8th, 2009, 9:35 pm

alexandru scrie:astazi am montat kit de100 cc. zgomot mortal. putere ..mm.

Alexandru vrei sa spui ca nu se simte putere :shock: Ce scuter ai cu roti pe 10 sau pe 12? , ce chiuloasa ai folosit?
Marry Christmas everyone !!!
I need help,you need help, we all need help,for that we need this forum thanks Smartmotor
Avatar utilizator
J.D.
 
Mesaje: 116
Membru din: Februarie 1st, 2009, 11:48 pm
Locaţie: Hunedoara / Calan/ Petrosani si imprejurimi ... :)))

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude CaTa007 » Noiembrie 16th, 2009, 8:18 pm

am montat si eu kit-ul de 100..prima oara am pus 2 garnituri si cand l-am pornit curgea ulei pe jos:| l-am desfacut si iam pus decat o garnitura sus si una jos are ceva? motorul merge bine ,numai ca dau cam greu la pedala,e normal sa fie asha mare compresia?
Avatar utilizator
CaTa007
 
Mesaje: 58
Membru din: Octombrie 11th, 2008, 9:39 pm
Locaţie: Brazi Prahova

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude J.D. » Noiembrie 16th, 2009, 10:25 pm

este ceva normal sa ai o compresie mare si sa dai mai greu la pedala, daca ai observat maxiscuterele de la 150cc pana la 450-600 cc nu au pedala de pornire datorita compresiei mari. Daca tot nu ai pus amandoua garniturile ar fi bine sa maresti putin jigleorul si sa dai mai mult aer dar ... fiind iarna nu necesita neaparat aceasta operatiune merge si asa acum,... problema asta marirea jigleorului si datul la aer mai mult trebuie rezolvata pana la vara. Raportul aer benzina normal acum ar trebuie sa fie undeva 20 la1
la garnituri trebuia sa folosesti niste silicon rosu sintox parca ii zice si nu mai curgea ulei garantat
Marry Christmas everyone !!!
I need help,you need help, we all need help,for that we need this forum thanks Smartmotor
Avatar utilizator
J.D.
 
Mesaje: 116
Membru din: Februarie 1st, 2009, 11:48 pm
Locaţie: Hunedoara / Calan/ Petrosani si imprejurimi ... :)))

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude CaTa007 » Noiembrie 17th, 2009, 6:20 pm

ms o sa tin cont de sfatul tau...se simte trecerea de la 50cc la 100cc :shock: trage foarte bine...trebuie sa imi cumpar curea pentru ca asta patineaza de la 20-30km/h(se simte cum se tureaza motorul) si un set de role(cele stock din fabrica cate grame au? scuterul e rich mascot pe roti de 10)
Avatar utilizator
CaTa007
 
Mesaje: 58
Membru din: Octombrie 11th, 2008, 9:39 pm
Locaţie: Brazi Prahova

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude J.D. » Noiembrie 17th, 2009, 6:38 pm

trag caluti e normal sa ai demaraj dar momentan nu-l forta cel puin 300km
rolele stoc care le ai sunt undeva la 5,5gr .. +/- 0,5 gr acum depinde de fabricant iar rolele care iti sunt necesare ar cam trebui sa depaseasca 8gr.
Daca continui sa mergi cu rolele actuale il faci pe Smartmotor fericit 8-) mai vinde: segmenti, curea, variator, role si poate un ambreaj ;)
:) Te rog ne spui ce raport de transmisie ai la scuter.?
:arrow: Adica cate rotati complete ale ambreajului faci pana se invarte roata o data
Marry Christmas everyone !!!
I need help,you need help, we all need help,for that we need this forum thanks Smartmotor
Avatar utilizator
J.D.
 
Mesaje: 116
Membru din: Februarie 1st, 2009, 11:48 pm
Locaţie: Hunedoara / Calan/ Petrosani si imprejurimi ... :)))

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude CaTa007 » Noiembrie 17th, 2009, 7:18 pm

o sa va spun maine..acum nu am cum sa desfac capacul de transmisie...
Avatar utilizator
CaTa007
 
Mesaje: 58
Membru din: Octombrie 11th, 2008, 9:39 pm
Locaţie: Brazi Prahova

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 17th, 2009, 9:43 pm

Am inteles ca prin marirea capacitatii motorului creste puterea acestuia dar scade turatia maxima. Am aflat care sunt cauzele
1- suprafata de frecare creste odata cu diametrul pistonului si al cilindrului
2- volumul gazelor arse este mai mare.
Aceste cauze se pot elimina partial cu o chiuloasa cu evacuare pe masura iar frecarea intre piston si cilindru prin strungirea a 2 canale pe piston in zona boltului dupa modelul Naraku si folosirea unui ulei de calitate superioara ex 10w50 sau un ulei pro racing
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude J.D. » Noiembrie 17th, 2009, 10:02 pm

J.D. scrie:este normal sa conteze la viteza si dimensiunea roti.
problema sta in felul urmator:
roti pe 10 - demaraj super viteza full-speed mmmm....
roti pe 12- demaraj mai mic ca la cele pe 10 dar full-speed mai mare
:arrow: daca ti-ai pune set de 80cc ai atinge aceeasi viteza care o ai si acum poate mai putin cu 5km/h dar intr-un timp mai rapid. Deci creste puterea. :twisted: .. dar viteza(full-speed) e posibil sa scada putin :( . Un raport de multiplicare mai mic ar ajuta un full speed ok aici poti sa-ti imaginezi o bicicleta si pinioanele care te ajuta la viteza. -probabil daca segmentii ar fi mai subtiri (si mai putini :lol:) viteza ar creste putin sau mai mult.. aici introducem teoria frecarii :P (sa nu va stea gandul la alta frecare decat la cea a segmentilor pe cilindru :oops: )
""sa nu uitam ca scuterele 2t care sunt de viteza si angrenate in concursuri au doar un singur segment :!: deci tragem concluzia un segment -> o reducere a frecari -> si dupa un concurs schimbarea segmentului si schimbarea rulmetilor la ambielaj, ......cam asa se procedeaza"" Daca nu va-ti intrebat niciodata de ce un scuter in 2 t este mai agresiv decat unul in 4T aveti aici 10% din raspuns deoarece restul depinde de altceva diferit: de la alimentare si pana la evacuare si cati timpi de functionare adica 2 fata de 4 si turatia pe care le ating fiecare; ...dar... ramanem aici si nu intram la alt subiect... sa ne vedem de ale noastre in 4 timpi ;)
:roll: am fost cam off paici

am scris aici ce se intampla cu frecarea. Daca introducem frecarea in discutie bagam in aceasi oala si cate miscari(timpi) face pistonul la o rotire a vibrochenului, putem vedea de ce turatia este mai mica, daca tot iei din piston iar segmenti vrei sai faci mai subtiri materialul din care trebuie construit setul ar trebui sa fi nicasil pentru o rezistenta mai mare. La motorul in 4t nu prea conteaza gazele arse ca la 2t unde ai nevoie de o evacuare buna. Incearca sa dai toba jos si fa o tura sa vezi ca nu creste nimic poate chiar scade, ce creste este zgomotul;)
Marry Christmas everyone !!!
I need help,you need help, we all need help,for that we need this forum thanks Smartmotor
Avatar utilizator
J.D.
 
Mesaje: 116
Membru din: Februarie 1st, 2009, 11:48 pm
Locaţie: Hunedoara / Calan/ Petrosani si imprejurimi ... :)))

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 17th, 2009, 10:17 pm

La 4t toba de esapament nu conteaza dar diametrul evacuarii la nivelul supapei conteaza foarte mult eu am marit diametrul la evacuare fara sa ating scaunul supapei si e diferenta mare la putere si viteza si un raspuns mai rapid la actionarea acceleratiei
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude J.D. » Noiembrie 17th, 2009, 10:23 pm

ce ai facut prin marirea evacuari ai ajuns la o plecare de pe loc mai ok nu cred ca la viteza ai castigat ceva
ar trebui sa deschidem un nou topic ca aici e instalarea kit 100 pe motoare in 4 T nu evacuari, frecari si altele
scuze din nou de off moderatorilor
Marry Christmas everyone !!!
I need help,you need help, we all need help,for that we need this forum thanks Smartmotor
Avatar utilizator
J.D.
 
Mesaje: 116
Membru din: Februarie 1st, 2009, 11:48 pm
Locaţie: Hunedoara / Calan/ Petrosani si imprejurimi ... :)))

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 17th, 2009, 10:27 pm

Am batut saua pt smartmotor ca nu are chiuloase pt kit-urile de 100cc :P
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Asgaard » Noiembrie 23rd, 2009, 9:40 pm

:lol: :mrgreen: :lol: Experiment reusit cu un chit de 100cc.Initial am crezut ca mi sa dus setu de 80cc care era pe motor dupa numai 3000 km, dezamagire totala dar nu setu era de vina ci supapa de evacuare care sa dus dupa 13000 km.Gresala mea a fost ca nu am desfacut motorul inainte sa fac, comanda la setu de 100cc. As fi vazut ca setu era in regula uzura zero la segmenti ptr ca folosesc ulei ELF 100% Full Syntetic si e nu bun e foarte bun motoarele noastre in 4 timpi. Asa ca dupa ce am primit setu de 100cc m-am apucat de desfacut si atunci am vazut ca de vina era supapa, din cauza ei nu mai aveam compresie deloc. O data cu setul de 100cc am luat si un set de supape si numai bine am schimbat supapele si smeringurile la supape, destul de complicat de schimbat supapele dar daca esti atent nu te alegi cu capul spart. Am montat setul de 100cc si l-am lasat sa mearga in gol 1 ora dupa care nu am mai avut rabdare si am plecat sa vad cum se misca, surpriza super placuta demarajul e super rapid si urcare in rampa cu 60 km/h lejer nu mai zic, ca am urcat niste dealuri destul de usor cu acceleratia la jumatate. Viteza e aceeasi nici nu ma asteptam sa fuga mai tare ptr ca am raport 1/11 dar undeva la 85 km/h e suficient eu am nevoie de cuplu mare nu de viteza. In concluzie merita sa pui set de 100cc pe un Raider 50-QT-15 motor 139QMB de la First Bike ptr ca se misca super bine. Toti scooteristii ma intreaba acum ce motor am de 250cc ptr ca se aude mortal toba cu noul set. Pe aceasta cale tin sa multumesc celor de la <SmartMotor> in special lui Dan.In curind o sa pun niste poze si filmulete cu Rider-ul in actiune

Apropo scot la vinzare setul de 80cc care e ca si nou uzura zero (cilindru+piston+segmenti) la 130ron. Sper sa nu ma penalizeze Smart Motor ptr anuntul de vinzare. Multumesc. :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D
Asgaard-Rider 50-QT-15 First Bike

Io stiu ca sunt prost, dar când ma uit în jur prind curaj...
Avatar utilizator
Asgaard
 
Mesaje: 33
Membru din: Martie 7th, 2009, 3:37 am
Locaţie: Resita

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Asgaard » Noiembrie 23rd, 2009, 9:58 pm

Era sa uit pe setul de 100cc am pus carburator ptr seturi de 80cc consuul e acelasi indiferent cum tragi de el. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Asgaard-Rider 50-QT-15 First Bike

Io stiu ca sunt prost, dar când ma uit în jur prind curaj...
Avatar utilizator
Asgaard
 
Mesaje: 33
Membru din: Martie 7th, 2009, 3:37 am
Locaţie: Resita

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 23rd, 2009, 10:06 pm

Ce chiuloasa folosesti la kit-ul de 100cc?
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Noiembrie 24th, 2009, 12:42 pm

cred ca 50 cc...
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GhostRider » Noiembrie 24th, 2009, 8:09 pm

Am intrebat pentru ca la First-Bike Rider si la celelalte modele cu roata de 12 setul original este de 63cc si chiuloasa lor merge foarte bine atat la 49cc cat si la 80cc la cel din urma am observat ca da randament mai bun decat chiuloasa de 80. Nu stiu inca la kit de 100cc cum s-ar comporta chiuloasa de 60
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Asgaard » Noiembrie 26th, 2009, 11:31 am

:D :D Folosesc chiuloasa de 80cc+carburator 80cc+set 100cc :D :D :D
Asgaard-Rider 50-QT-15 First Bike

Io stiu ca sunt prost, dar când ma uit în jur prind curaj...
Avatar utilizator
Asgaard
 
Mesaje: 33
Membru din: Martie 7th, 2009, 3:37 am
Locaţie: Resita

KIT 100 CC

Mesaj noude Alphonse » Februarie 16th, 2010, 5:37 pm

Salut.Vine caldura incet incet si as vrea sa-mi fac scuterul.Am un Rieju Toreo de 50 cc.Vreau sa-i pun Kitul de 100 cc.Stiu de la cineva care are kit de 80(piston cu segmenti-el care era la 120 lei ceva timp in in urma) ca pistonul echipat cu segmenti se potriveste(la el merge cel de 80,diferenta nu este prea mare).Intreabarea mea este daca se potriveste si cilindrul???(este o investitie destul de mare pentru mine si nu as vrea sa dau bani aiurea.Cine stie il rog sa ma ajute cu raspunsul la aceasta intrebare.
Burn rubber, not your soul.
Avatar utilizator
Alphonse
 
Mesaje: 30
Membru din: Mai 14th, 2009, 3:24 pm
Locaţie: Iasi

Re: KIT 100 CC

Mesaj noude floryan. » Februarie 17th, 2010, 12:08 pm

salut alphonse,
simplu se potriveste setul(kit-ul) de 100 cm3(piston,bolt,segmenti,cilindru si cate doua garnituri din fiecare-chiulasa si baza cilindru)
Atentie la motociclisti; Mintea e ca parasuta: functioneaza doar cand e deschisa!
Avatar utilizator
floryan.
 
Mesaje: 104
Membru din: Februarie 16th, 2010, 8:03 pm
Locaţie: Timisoara,Timis

kit tuning 100cc

Mesaj noude bugy234 » Februarie 21st, 2010, 11:05 pm

salutare,am un scuter chinezesc jinan qingqi rex rs 500 de 50cc,saptamana asta am pus un set tuning de 100cc comercializat de smart motors.Sambata am facut o tura cu el,merge perfec se simte diferenta la plecare,trage ca nebunu.merita luat
bugy234
 
Mesaje: 11
Membru din: Ianuarie 12th, 2010, 12:55 am

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude georgepopescu74 » Februarie 24th, 2010, 7:37 pm

Va salut pe toti! Kit-ul de 100cc merge si pe chiulasa care o are scuterul meu (Baotian cu motor 4T 139QMA 49cmc) din fabrica? Nu e obligatoriu sa schimb nici carburatorul? :shock:
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude cornelboss » Martie 9th, 2010, 7:17 pm

mi sa fisurat pistonul la setul de 100cmc
cornelboss
 
Mesaje: 5
Membru din: Iunie 28th, 2009, 11:48 am

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator