Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Modificari pentru marirea performantelor scuterului

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 9th, 2010, 8:00 pm

:( Ofera si tu mai multe amanunte. Asa nu are cum sa te ajute nimeni. E ca si cum te-ai ruga in fiecare seara sa castigi la loto, dar tu nici macar nu-ti cumperi bilet ;)
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GLUE » Martie 9th, 2010, 9:27 pm

cornelboss scrie:mi sa fisurat pistonul la setul de 100cmc


Informatie foarte importanta, dar nu suficienta :( .
Ceva mai multe datalii, poate ceva fotografii.
Asta ne-ar ajuta si pe noi sa elucidam cauza si pe tine sa-l repari mai repede.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude cornelboss » Martie 10th, 2010, 7:57 pm

de cand am luat kitul de 100cmc am avut probleme cu pornirea
cand era motorul rece pornea bine cand era motorul cald nu mai pornea.
parerea mea este era ceva defect la piston de cand l am cumparat si nu inteleg de ce nu are ''in'' scris in capul pistonului ca celelalte kituri.acum nu imi ramane de cat sa mai comand un piston poate il nimeresc mai bun
kitul de 80cmc cumparat de la smart motor merge si acum
cornelboss
 
Mesaje: 5
Membru din: Iunie 28th, 2009, 11:48 am

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude smartmotor » Martie 10th, 2010, 8:17 pm

cornelboss scrie:...parerea mea este era ceva defect la piston...

Nu-i exclus, este insa putin probabil.
Fisura a aparut cumva la inelul de suport al primului segment ?
Un lucru bun (si pentru noi !) ar fi sa ajunga pistonul la noi pentru a vedea exact cum arata problema.
Niste fotografii cu fisura postate pe forum, ajuta iarasi !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude cornelboss » Martie 10th, 2010, 8:27 pm

cum pot pune o poza??
cornelboss
 
Mesaje: 5
Membru din: Iunie 28th, 2009, 11:48 am

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude cornelboss » Martie 10th, 2010, 8:41 pm

cornelboss
 
Mesaje: 5
Membru din: Iunie 28th, 2009, 11:48 am

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude smartmotor » Martie 10th, 2010, 8:46 pm

Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude smartmotor » Martie 10th, 2010, 8:52 pm

De preferat este sa se faca upload pe serverul nostru, pe alte servere pot fi limitate accesarile in timp.

Nu-mi pare a fi fisura, este mai degraba gaurica !
Trimiteti-ne pistonul si vi-l inlocuim !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude cornelboss » Martie 10th, 2010, 8:57 pm

pistonul de 100cmc are inscriptia 'in'' in capul pistonului?
cornelboss
 
Mesaje: 5
Membru din: Iunie 28th, 2009, 11:48 am

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Geoopsy » Martie 10th, 2010, 9:23 pm

I-mi pare rau ptr. ce ti sa intamplat... :( Nu doresc la nimeni asa, patanie. De aceea ptr. cei care au deja, set de 100 si cei care vor monta, sa tina cont de recomandarile si atentionarile lui @smartmotor, dintr-un post anterior.


Atentie la reglajul carburatorului, nu merge cu un amestec prea sarac !
Verifica culoarea bujiei, nu trebuie sa fie prea deschisa, si mai ales sa nu auzi vreun sunet metalic in functionare (detente).
Acel sunet metalic poate insemna fie combustibil inferior, fie amestec prea sarac.
:!:
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude smartmotor » Martie 10th, 2010, 9:41 pm

cornelboss scrie:pistonul de 100cmc are inscriptia 'in'' in capul pistonului?
Nu.

O usoara completare la citatul de mai sus: racirea in "burta" pistonului se face prin barbotarea uleiului.
Un nivel prea scazut ori o vascozitate mare (Ex20W) pot duce la o racire insuficienta a pistonului.
Culoarea foarte inchisa in partea interioara a pistonului este de asemenea o informatie care povesteste multe.
Asteptam pistonul !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude sticlistul » Aprilie 26th, 2010, 7:55 pm

Salutari Am un kymco agility 50 si dupa 15 000 km merge ca nou ,dar parca ideea de mai puternic ma incanta ... ,asi vrea sa stiu daca se merita sa "imi bag nasul " in sensul de a achizitiona, monta si regla (cu ajutor specializat) un astfel de kit de 100cc ,de acea asi vrea sa stiu cum se comporta pe distante lungi, pentru ca mie imi place sa ma plimb mult , cu chiuloasa si carburatorul stock si as mai vrea sa stiu ce jiglor ati folosit pe carburatorul stock odata cu montarea acestui kit . Nu sunt sigur ca vreau sa imi cumpar aces kit pentru ca nu vreau sa imi scot peri albi cu el dupa ,adica sa apara probleme ,in schimb daca ma convingeti ca merita as fi mai mult decat incantat sa il cumpar :) .Sper sa nu fiu nesimtit cu intrebarea , dar aveti si garantie la set ?
Avatar utilizator
sticlistul
 
Mesaje: 14
Membru din: Aprilie 17th, 2010, 5:56 pm
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GhostRider » Aprilie 26th, 2010, 9:53 pm

La Kimco Agility nu e suficienta marirea capacitatii cilindrice trebuie delimitat CDI-ul marit jiglorul principal la 0,85mm si nici asa nu va merge mai mult de 60km/h dar va avea o putere de "animal nesimtit" pentru ca are reductia finala undeva la 1:14 nu 1:11,07 ca majoritatea scuterelor chinezesti dar se poate schimba transmisia finala cu un set de pinioane de la www.smartmotor.ro
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude sticlistul » Aprilie 26th, 2010, 10:07 pm

Offtopic: nu stiu ce stii tu despre agility 50 dar eu am deja 72 pe drum drept (delimitarile bineinteles facute ) daca nu era delimitat din CDI (care nu e ca la chinezesti la asta trebuie taiat CDIul ) atunci avea doar 60

pe mine ma intereseaza cum se comporta setul pe distante lungi .
Avatar utilizator
sticlistul
 
Mesaje: 14
Membru din: Aprilie 17th, 2010, 5:56 pm
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude radu_steaua » Aprilie 26th, 2010, 10:22 pm

eu am de cateva luni kit 100 cc si te asigur ca vei fi multumit dar nu te culca pe o ureche ca ai bagat kit`u si ii dai benzina si merge de rupe mai ai nevoie de ceva bani pt asta dar vei fi foarte multumit in primul rand demaraj care la semafor din port position vei fi primu si am sa iti enumar ce ar mai trebui bagat pt un tuning bunicel
- carburator 19 mm(80cmc)
- role 8gr +11 gr(la drumuri lungi)
- o curea ceva mai dura
bine inteles ar fi trebuit si altele dar minimu cam asta ar fi iti spun din proprie experienta am asa ceva de cateva luni i vreau sa zic ca, ca si putere si demaraj totul va fi ok viteza al meu merge undeva pe la 80 -85 o mers am vrut sa zic ca am facut accident si deocamdata nu mai am linistit ca nu din cauza vitezei ci a unei proste care nu acorda prioritate in fine asta mai putin conteaza acuma alegerea ii a ta cu kit`ul de 100 bafta!!! si asfalt uscat tuturor mare grija si atentie sporita
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude sticlistul » Aprilie 26th, 2010, 10:57 pm

Dar am inteles ca merge si carburatorul stock cu jiglorul principal schimbat ... care ar fi dezavantajele intre un carburator bine reglat dar stock si unul de 80cc ?
Avatar utilizator
sticlistul
 
Mesaje: 14
Membru din: Aprilie 17th, 2010, 5:56 pm
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GFN » Aprilie 27th, 2010, 9:03 pm

Mare diferenta nu este, am schimbat eu carbul stock cu jicleor marit cu altul de 80cc , plus ca a trebuit sa imi iau jicleorul marit de pe cel vechi pentru ca ,acceleratia de la jumate spre maxim nu mai avea nici un efect.Alt dezavantaj a fost ca a trebuit sa fac la asta nou toate reglajele .
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude sticlistul » Aprilie 28th, 2010, 5:01 pm

cu supraincalzirea a mai avut cineva probleme ? sau doar geopsy ?
Avatar utilizator
sticlistul
 
Mesaje: 14
Membru din: Aprilie 17th, 2010, 5:56 pm
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude G£aÐ » Aprilie 28th, 2010, 5:53 pm

geopsy e singurul, noi toti am facut ca la carte :lol:
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude francisco » Aprilie 28th, 2010, 6:49 pm

salutare!! Deci , nimeni nu spune exact cum sta treaba cu setul de 100cc ,nimic concret ,ceva genu magda ciumac. :lol:
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Geoopsy » Aprilie 28th, 2010, 10:44 pm

G£aÐ scrie:geopsy e singurul, noi toti am facut ca la carte :lol:

:shock:

...Dar cine va spus voua, ca Geoopsy a avut probleme de acest gen ?? :o
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude G£aÐ » Aprilie 29th, 2010, 12:52 am

Geoopsy scrie:
G£aÐ scrie:geopsy e singurul, noi toti am facut ca la carte :lol:

:shock:

...Dar cine va spus voua, ca Geoopsy a avut probleme de acest gen ?? :o


sticlistul, induce lumea in eroare :lol:
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude sticlistul » Aprilie 29th, 2010, 9:27 am

Geoopsy scrie::) ...Da Marius ,eram dator cu ghilimelele de rigoare;Deci:
-in privinta temperaturii, trebuie mare grija la reglaje admisie-evacuare, pentru ca se incalzeste in regim de functionare intens cu 20 de grade mai mult decat setul stok.Am rupt (topit), o curea cu insertii kevlar, in 70 km fara pauza.
-consumul...hmm, no sa credeti, :shock: dar nu a crescut, prt. ca, carburatorul este reglat cum trebuie si apoi motorul nu mai are nevoie sa urce mult in ture, pentru viteza de oras, trebuie sa tin mansonul de acceleratie doar la un sfert de tura dupa revenirea din demaraj ;)



Imi cer scuze nu vreau sa induc lumea in eroare vreau doar sa fiu convins ca cea ce o sa cumpar ma va multumi pe termen lung ...
Avatar utilizator
sticlistul
 
Mesaje: 14
Membru din: Aprilie 17th, 2010, 5:56 pm
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude GhostRider » Aprilie 29th, 2010, 12:24 pm

Fi linistit ca te va duce mult si bine kitul de 100 dar nu strica sa verifici raportul de reductie finala ca eu stiu ca la Kimco este mai mare de 1:11 rotatii iar o reductie mai mare reduce si topspeed-ul si motorul va functiona in turatii mai mari dar daca e 1:11,07 e ok.
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude busu0104 » Aprilie 30th, 2010, 10:33 am

fratilor am inteles ca daca imi pun set de 100, nu o sa mai reziste ambielajul, o sa se crape , adica nu o sa fie bine.
voi ce ziceti? acu am set de 80 dar vreau sa pun de 100. si nu stiu daca se merita...ca daca e sa se rupa ambielajul nu am facut nimic.
am un rieju toreo!
racing o sa fac cu rieju meu >:)...
Avatar utilizator
busu0104
 
Mesaje: 210
Membru din: Iunie 2nd, 2009, 12:22 pm
Locaţie: Targoviste

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Geoopsy » Aprilie 30th, 2010, 10:58 pm

In primul rand ca sa punctez de la inceput, ca nu am scris in nici un post anterior, ceva despre "supraincalzire', care inseamna altceva. Am spus de temperatura testata prin proba, care este cu 20 de grade mai mare, pe setul in "rodaj" si cu o ventilatie standard.

Acum pentru ca ati citit printre randuri, ma vad obligat, ca sa nu intelegeti eronat sensul posturilor, de la inceputul topicului.
Eu am luat acest set, pentru teste personale. Dupa un rodaj de 200 km al segmentilor pe cilindru, mi-am propus sa testez in regim de anduranta, mai multi parametrii si mai multe piese componente, care suporta contact direct, cu explozia si detenta, pe 100 cm. cubi.
De exemplu, Parametrii; -putere/ demaraj din punct fix,
-viteza, pe grup-reductor, cu pinioane standard,
-diverse regimuri de functionare, ptr. a cataloga temperaturile,
-cu ce tip de benzina se dezvolta toate acestea si care ar fi cea mai recomandata,
-reglarea unui carburator stock, ptr, un amestec adecvat, inclusiv ajustarea filtrului de aer,
-stabilitatea scuterului si conduita de drum, precum si franarea in timp util.

Ca piese componente testate, mau interesat si am urmarit: biela, ambielajul si implicit a rolei cu ace. Testarea chiulasei cu compresie marita. Uzura rolelor si a curelei pe doua variatoare diferite. Ma mai interesat in cat timp si sub ce forma se deterioreaza uleiul in acest regim propus, pe un numar de km, cu o anumita marca de ulei sintetic.
Acuma, ce a rezultat din teste, sunt informatii particulare, dar nu secrete. Va pot aduce la cunostinta, anumiti parametrii obtinuti, sau, sa raspund la eventualele intrebari, strict pe tema.
Cum am spus intr-un post anterior, dupa intrunirea moto de la Balta Alba, am promis ca fac un test de andutanta. Ei la intoarcere cand mai aveam aprox. 70 km pana acasa, am facut un popas si am schimbat un variator mai mare in diametru (marca cunoscuta), cu care am vrut sa testez, viteza maxima, la care poate ajunge scuterul. Ptr. a nu fi luata, ca o lauda si pentru ca nu vreau sa fie publica informatiia, va pot spune in PM cati km./ ora.
Cand mai aveam cam 13 km. pana acasa si la o temperatura a mediului ambiant de cca. 32 de grade (la asfalt, cred ca era dubla), vrand sa fortez la maxim, sa rupt cureaua. Prima impresie din strada, a fost ca si din cauza temperaturii, dar nu numai. La o a doua testare, am stabilit ca, fiind un variiator cu diametrul marit, cureaua, cerea sa se ridice pana sus, iar asezarea bendixului, nu o lasa.
In concluzie, dantura primara a bendixului, mi-a sfasiat cureaua. Pana atunci a mers foarte bine. Si ca sa inchei, pot spune ca, un asemenea set de 100cm. rodat corespunzator, merita folosit, fara a depasi viteza lagala si poate fi intretinut, fara probleme.

Sper ca am fost destul de inteles si iertat de moderatori si admini, ptr. un asa post (feedback), lung. ;)
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Geoopsy » Aprilie 30th, 2010, 11:30 pm

busu0104 scrie:fratilor am inteles ca daca imi pun set de 100, nu o sa mai reziste ambielajul, o sa se crape , adica nu o sa fie bine.
voi ce ziceti? acu am set de 80 dar vreau sa pun de 100. si nu stiu daca se merita...ca daca e sa se rupa ambielajul nu am facut nimic.
am un rieju toreo!


Inainte de a face comanda de setul de 100 cm, dai pe cel de 80 jos si verifici jocul pe biela si la ambielaj. Ca sa nu dai vina pe setu de 100 dupa aceea. Daca totul este in ordine, duce acest ambielaj si un set de 100 cm, cu uleiul schimbat la timp.
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude daniel09 » Mai 19th, 2010, 4:23 pm

Salut....am si eu un kit de 50 si vreau sa schimb cu unul de 100 cc....As vrea sa stiu daca potriveste pe un Keeway Focus cu racire pe aer..Scuterul este in 2 timpi....Multumesc :D
daniel09
 
Mesaje: 2
Membru din: Mai 18th, 2010, 10:50 am

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude Geoopsy » Mai 19th, 2010, 4:38 pm

Nu se potriveste. Setul în discutie, este ptr. 4 timpi. Ca si Forumul de altfel.
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: Kit 100cc pentru motoare in patru timpi

Mesaj noude daniel09 » Mai 19th, 2010, 6:50 pm

ok.....dar pentru 2t nu este de vanzare pe site?
daniel09
 
Mesaje: 2
Membru din: Mai 18th, 2010, 10:50 am

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron