Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Modificari pentru marirea performantelor scuterului

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude Scorpyo982 » Februarie 13th, 2010, 12:37 am

Salutari echipei SmartMotor si utilizatorilor acestui forum.
Dun vara anului trecut sunt posesorul uni scuter FB Turbo. M-am hotarat sa-i fac un cadou scuterului (daca tot a fost asa de cuminte toata iarna). As vrea sa va intreb pe cei care deja ati facut trecerea de la 50 la 100cc cu ajutorul kit-ului de pe site, cam ce alte modificari ar trebui facute pentru un tuning bun.
Eu m-am cam gandit la pachetul urmator: kit 100cc + ansamblu variator + bujie (ARC) + CDI sport + carburator 80cc (total investitie - 447 RON). Nu e mult dupa parerea mea!
Orice alta inbunatatire a pachetului e bine venita. Va rog ajutatima si pe mine cu o idee - doua. As vrea sa iau tot odata, daca tot ma arunc sa cumpar acum toate cele.
Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat cat mai repede!
Newer ride faster than your guardian angel can fly!!!
Avatar utilizator
Scorpyo982
 
Mesaje: 18
Membru din: Ianuarie 22nd, 2010, 6:11 pm
Locaţie: Calan/Hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude radu_steaua » Februarie 13th, 2010, 11:33 am

da dani sa nu uiti ca vei mai cumpara si semilune cel putin doua :lol: pana termini rodaju din cauza compresiei mari parera mea si mai trebe multe daca vrei sa ai performante maxime cu scuterica smart abia asteapta :D
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude busu0104 » Februarie 13th, 2010, 5:09 pm

merita investitia, eu am set 80 si cu carb 80. si e super:D. merita iati:D
racing o sa fac cu rieju meu >:)...
Avatar utilizator
busu0104
 
Mesaje: 210
Membru din: Iunie 2nd, 2009, 12:22 pm
Locaţie: Targoviste

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude Scorpyo982 » Februarie 13th, 2010, 10:56 pm

radu_steaua scrie:da dani sa nu uiti ca vei mai cumpara si semilune cel putin doua :lol: pana termini rodaju din cauza compresiei mari parera mea si mai trebe multe daca vrei sa ai performante maxime cu scuterica smart abia asteapta :D

Din fericire pentru mine, eu am baterie buna si nu am nevoie sa dau la pedala in disperare incat sa rup semiluna ;)


busu0104 scrie:merita investitia, eu am set 80 si cu carb 80. si e super:D. merita iati:D

Stiu ca merita investitia in "pachetul de baza" precizat de mine mai sus! Incerc acum sa-mi sparg creierii cam ce as mai putea adauga pentru performante mai bune. Ma gandeam si la un filtru sport, dar dupa ce am vazut si parerea altora (ca e degeaba si infunda mai repede carburatorul), mi-am luat gandul de la el.

As avea o intrebare si pentru echipa SmartMotor! Cam ce sanse ar fi sa aduceti role cu gramaj mai mare (11-13grame)? Piesele le voi comanda in jurul datei de 5/6 martie. S-ar putea intampla o minune cu rolele pana atunci?
Newer ride faster than your guardian angel can fly!!!
Avatar utilizator
Scorpyo982
 
Mesaje: 18
Membru din: Ianuarie 22nd, 2010, 6:11 pm
Locaţie: Calan/Hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude radu_steaua » Februarie 15th, 2010, 10:40 pm

gasesti la ilas moto de 11 g la 40 ron cam scump da asta ii
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude radu_steaua » Februarie 15th, 2010, 10:40 pm

si cu semiluna o sa m ai vedem :D ori termini motoru ca nu are ungere daca ii dai la automat ori semiluna deci alegi :D
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude Bogdy81 » Februarie 16th, 2010, 12:35 pm

Radu, cine ti-a zis ca nu ai ungere in motor daca dai la automat? ;) Stii cum e ungerea la 139qmb? Atata timp cat se misca ambielajul ai si ungere in motor! Nu se da de obicei la automat cand il pornesti prima data pentru a proteja acumulatorul!
Avatar utilizator
Bogdy81
 
Mesaje: 255
Membru din: Octombrie 12th, 2008, 2:18 pm
Locaţie: Darabani/Botosani

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude Scorpyo982 » Februarie 16th, 2010, 7:01 pm

40 RON nu mi se pare prea scump (in caz ca asta e ultima varianta si nu gasesc niciunde mai ieftin)! Cat despre motor sau semiluna, prefer sa schimb semiluna decat motorul, desi sper sa nu am probleme cu ele... Vedem peste 3 saptamani dupa ce fac comanda si ne apucam de treaba [eu si radu_steaua (cumatzelul meu)]. Sper sa rezolvi si problema ta cu semiluna si sa putem face drumuri din ce in ce mai lungi (HD-TM sau HD-SB sau chiar HD-AR ;) ).
Si ca sa nu deviem asa de tare de la subiect, revin cu intrebarea: Are cineva vreo idee pe langa "pachetul de baza" descris mai sus?
Newer ride faster than your guardian angel can fly!!!
Avatar utilizator
Scorpyo982
 
Mesaje: 18
Membru din: Ianuarie 22nd, 2010, 6:11 pm
Locaţie: Calan/Hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude Dan » Februarie 16th, 2010, 9:44 pm

Scorpyo982 scrie:...Eu m-am cam gandit la pachetul urmator:
kit 100cc + ansamblu variator + bujie (ARC) + CDI sport + carburator 80cc (total investitie - 447 RON)...

Variator nu-ti trebuie.
CDI nu-i musai.
Carburatorul de 80 il poti cumpara daca simti ca ai amestec sarac dupa montaj, iti recomand kitul de reparatie al carburatoarului pentru a te putea juca cu diametre mai mari pe jiglerul principal
Rolele de 8gr sunt cat se poate de OK pe 100
Bujiile YTSP sunt bune.
Si ai ajuns la 194lei cu: kit100, kit carburator, role de 8 si bujie !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/magazinonline/index.php?route=common/home
In cazul in care vi se par prea mici preturile, va rugam sa ne contactati !
Avatar utilizator
Dan
 
Mesaje: 129
Membru din: Octombrie 17th, 2008, 9:50 pm
Locaţie: peste tot pe unde-i nevoie de o mana de ajutor...

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude radu_steaua » Februarie 16th, 2010, 10:57 pm

da Bogdy eu iti pun din sursa sigura ca motorul trebuie pornit la picior daca el nu a functionat un timp de 10-12 ore pentru ca motoru nu are pompa de ulei si atunci el merge prin balbotare iar daca il pornesti la automat cu timpul motoru se alezaja si incep problemele cine stie poate confirma bafta ;)
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude radu_steaua » Februarie 16th, 2010, 11:00 pm

si dani parerea mea ii sa iei un carburator de 80 cc pentru ca sigur alimentarea ii saraca eu vad la al meu ca nu trage cum ar trebui el la 100 cc asta voi face si eu si role de 11 gr ar trebui
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude Bogdy81 » Februarie 17th, 2010, 2:52 am

Scuze moderatorilor de off! Uita-te aici Radu-Steaua si zii daca au motorasele noastre au pompa de ulei sau nu: http://www.monsterscooterparts.com/oil- ... gines.html Ai dreptate cu ungerea prin barbotare dar la tacheti uleiul ajunge ajutat de pompa de ulei! Lamurit?
Avatar utilizator
Bogdy81
 
Mesaje: 255
Membru din: Octombrie 12th, 2008, 2:18 pm
Locaţie: Darabani/Botosani

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude Dan » Februarie 17th, 2010, 3:10 am

Adevar graieste Bogdy81, adevar spune si radu_steaua
Pompa de ulei este utilizata pentru ungerea si racirea partii superioare (distributie) iar ungerea ambielajului se face prin barbotare (stropire).
Si Bogdy81 mai are dreptate inca odata cand spune ca suntem off aici...
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/magazinonline/index.php?route=common/home
In cazul in care vi se par prea mici preturile, va rugam sa ne contactati !
Avatar utilizator
Dan
 
Mesaje: 129
Membru din: Octombrie 17th, 2008, 9:50 pm
Locaţie: peste tot pe unde-i nevoie de o mana de ajutor...

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude radu_steaua » Februarie 17th, 2010, 1:29 pm

Bogdy81 ce link ai dat tu pe motoarele 139 qmb/a nu is neaparat acea pompita si pe motoarele noastre asa ca totousi eu prima pornire tot la pedala o voi face pentru o viata mai indelungata a motorilui bafta !!!



P.S cunosc cativa care au patito neavand ungere :D
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude alxemanuel » Februarie 17th, 2010, 11:41 pm

La lista poti adauga lejer un filtru sport, nu este scump si daca nu esti multumit il poti schimba, dar o sa vezi diferentele atat la performante cat si la sunet si o sa iti placa.
Si o curea la 52 sau 64 Ron , depinde de dimensiuni.
Franez brusc si fara motiv :D
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
alxemanuel
 
Mesaje: 627
Membru din: Octombrie 18th, 2008, 5:28 pm

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude Scorpyo982 » Februarie 18th, 2010, 8:50 pm

alxemanuel scrie:La lista poti adauga lejer un filtru sport, nu este scump si daca nu esti multumit il poti schimba, dar o sa vezi diferentele atat la performante cat si la sunet si o sa iti placa.
Si o curea la 52 sau 64 Ron , depinde de dimensiuni.

Deci, pachetul de baza s-a mai marit cu o componenta si a devenit: kit 100cc + ansamblu variator + bujie (ARC) + CDI sport + carburator 80cc + Curea transmisie CTR729 (total investitie - 511 RON)... Si lista ramane deschisa!
Cat despre filtrul sport, nu prea am o parere atat de buna despre el. La inceput am vrut sa cumpar si filtrul, dar m-am cam razgandit. Mai frecvantez si drumuri cu praf in exces si avand in vedere ca este o suprafata mai mare la filtrul sport si sansele sa se infunde carburatorul sunt foarte mari, mai bine am renuntat. Sunt constient ca iti schimba si sunetul, dar doar pentru atat....

Variator nu-ti trebuie.
CDI nu-i musai.
Carburatorul de 80 il poti cumpara daca simti ca ai amestec sarac dupa montaj, iti recomand kitul de reparatie al carburatoarului pentru a te putea juca cu diametre mai mari pe jiglerul principal
Rolele de 8gr sunt cat se poate de OK pe 100
Bujiile YTSP sunt bune.
Si ai ajuns la 194lei cu: kit100, kit carburator, role de 8 si bujie !

Carburatorul de 80 il cam consider strict necesar, deoarece am vazut cum se comporta carburatoarele stock pe kit de 100cc, chiar si cu kitul de reparatie al carburatorului. Cat despre variator..... hmmmm.... Ma poate lumina si pe mine ce diferenta e intre ansamblul de variator cu care e echipat un FB Turbo si cel de pe site (care este fara limitare)? Daca nu prea e nici una, atunci pot achizitiona doar rolele de 8 si sa renunt la variator. Si CDI-ul, nu prea ridica viteza cu mai mult de 5-7 km/h [parerea mea (poate fi si gresita)], asa ca pachetul ar putea deveni: kit 100cc + bujie (ARC) + Carburator 80cc + Curea transmisie CTR729 + Role pentru variator (8gr) (total investitie - 427 RON)...
Newer ride faster than your guardian angel can fly!!!
Avatar utilizator
Scorpyo982
 
Mesaje: 18
Membru din: Ianuarie 22nd, 2010, 6:11 pm
Locaţie: Calan/Hunedoara

Re: Piese necesare pentru tuning la un FB Turbo

Mesaj noude radu_steaua » Februarie 25th, 2010, 11:07 am

dani acel variator dupa cate am auzit ca limitarea la el ii printr-o saiba care se afla intre fulie si variator pe modelele 2007-2008 nu exista acea saiba la turbo acuma la celelealte modele nu stiu
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator