set mai mare >49 Intrebari generale

Modificari pentru marirea performantelor scuterului

Moderatori: alxemanuel, GLUE

set mai mare >49 Intrebari generale

Mesaj noude m4xxxy » Noiembrie 28th, 2010, 2:22 pm

acum un an mi-am pus set 80 cc RMS... de la ce vine RMS?
atunci nu stiam ca se poate pune set mai mare de 100 cc comercializat de smart motor
ma gandesc ca set mai mare de 100 cc nu se poate... dar cele de 110cc?
acum vreau sa stiu ce configuratie treb sa aiba scuteru meu cu set de 80cc si respectiv 100cc
LA 80cc: trebuie musai schimbat si carburatorul?...ce reglaje trebuie sa fac...am inteles ca trebuie umblat si la aer...referitor la cate ture, difera de la scuter la scuter nup?... atunci cand se tureaza cel mai tare acela e reglaju corect?.... la set de 80cc rolele recomandate sunt de 8g?
si la reglaju de la supapa cat trebuie 0,05 admisie 0,08 evacuare?...astea nu sunt reglaje la 49 cc... nu trebuie sa fie mai mari la set de 80cc? dar la 100cc?
LA 100cc: clar trebuie schimbat carburatoru...sau jigleru...(dak carb este de 49cc), referitor la role cele de 8 g sunt ok? sa cumpar si role de 11 g?
de cand am pus set 80cc demaraju a crescut dar viteza maxima mai deloc
ma gandesc la setu de 100cc ca o sa aiba demaraj mare... vreau sa compensez sa am si demaraj si viteza max... rolele de 8g ajung?...trebuie sa schimb si cureaua?
si ultima intrebare...am un atv FB tip motor 139QMB... se potriveste set motor de 80cc sau de 100cc? difera de scuter?
m4xxxy
 
Mesaje: 14
Membru din: Noiembrie 28th, 2010, 12:34 pm

Re: set mai mare >49 Intrebari generale

Mesaj noude G£aÐ » Mai 9th, 2011, 10:23 pm

m4xxxy scrie:acum un an mi-am pus set 80 cc RMS... de la ce vine RMS?
atunci nu stiam ca se poate pune set mai mare de 100 cc comercializat de smart motor
ma gandesc ca set mai mare de 100 cc nu se poate... dar cele de 110cc?
acum vreau sa stiu ce configuratie treb sa aiba scuteru meu cu set de 80cc si respectiv 100cc
LA 80cc: trebuie musai schimbat si carburatorul?...ce reglaje trebuie sa fac...am inteles ca trebuie umblat si la aer...referitor la cate ture, difera de la scuter la scuter nup?... atunci cand se tureaza cel mai tare acela e reglaju corect?.... la set de 80cc rolele recomandate sunt de 8g?
si la reglaju de la supapa cat trebuie 0,05 admisie 0,08 evacuare?...astea nu sunt reglaje la 49 cc... nu trebuie sa fie mai mari la set de 80cc? dar la 100cc?
LA 100cc: clar trebuie schimbat carburatoru...sau jigleru...(dak carb este de 49cc), referitor la role cele de 8 g sunt ok? sa cumpar si role de 11 g?
de cand am pus set 80cc demaraju a crescut dar viteza maxima mai deloc
ma gandesc la setu de 100cc ca o sa aiba demaraj mare... vreau sa compensez sa am si demaraj si viteza max... rolele de 8g ajung?...trebuie sa schimb si cureaua?
si ultima intrebare...am un atv FB tip motor 139QMB... se potriveste set motor de 80cc sau de 100cc? difera de scuter?


nu ai folosit deloc searce...... pe acest forum ;)
vrei sa te sunam noi de mai stim un pic de mekanica sa ti raspunde m la cele " 2514" intrebari ?
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron