[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Forum SmartMotor • Vezi subiect - Kit 100cc reglaj carburator

Kit 100cc reglaj carburator

Modificari pentru marirea performantelor scuterului

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Kit 100cc reglaj carburator

Mesaj noude m4xxxy » Decembrie 1st, 2010, 10:38 am

am si eu o problema...am cumparat set 100cc de la smart motor dar problema e ca nu stiu sa ii reglez aer-benzina... mentionez ca am carburator de 80cc si chiuloasa tot de 80cc... atunci cand il pornesc ramane turat f usor chiar daca ii reduc relantiul la maxim adik scotand surubu(nu cel de aer)... care ar fi cauza? prea multa benzina...? cati mm trebuie sa aiba cele 4 gauri de la ajutaj filtru aer pt set de 100cc?
m4xxxy
 
Mesaje: 14
Membru din: Noiembrie 28th, 2010, 12:34 pm

Re: Kit 100cc reglaj carburator

Mesaj noude Asgaard » Decembrie 1st, 2010, 5:59 pm

frate eu am renuntat de mult la filtrul lui original si am pus din burete exact ca la motoarele in 2T, inmuiat in ulei si sincer nu mai am treaba cu schimbarea filtrului sau cu reglaje la carburator, in schimb am observat ca la carburatoarele de 80 decupleaza mai greu shokul si daia sta turat, dar dupa ce decupleaza se stabilizeaza turatia
Asgaard-Rider 50-QT-15 First Bike

Io stiu ca sunt prost, dar când ma uit în jur prind curaj...
Avatar utilizator
Asgaard
 
Mesaje: 33
Membru din: Martie 7th, 2009, 3:37 am
Locaţie: Resita

Re: Kit 100cc reglaj carburator

Mesaj noude m4xxxy » Decembrie 2nd, 2010, 7:16 pm

am inteles asta... dar vreau sa il reglez la milimetru... am nevoie sa stiu la setu de 100cc pe ce pozitie ar trebui sa stea cuiu la carb de 80cc( avand in vedere la set motor 80cc carburatoru de 80cc vine din fabrica la poz 3 adik mijloc si merge motoru f bine), si mai am nevoie sa stiu cati mm are ajutaju pt filtru aer ala cu 4 gaurele pt set 100cc.... si cum mi-as putea da seama cand nimeresc amestecul potrivit... din alte surse am inteles k se invarte de surubu de aer pana dai de turatia cea mai mare si mai strangi jumatate de tura... si m-ai am o dilema: daca as ridica cilindrul cu cativa mm cu ajutorul unei garnituri+silicon temp( ma refer la setu de 100cc avand in vedere k nu prea are camera de ardere prea mare) , iar la chiuloasa sa o ridic mai sus de cilindru nu f mult as mai castiga putere? se obt mai mare compresie? va rog lamuriti-ma si pe mn... cum a-ti procedat voi?
m4xxxy
 
Mesaje: 14
Membru din: Noiembrie 28th, 2010, 12:34 pm

Re: Kit 100cc reglaj carburator

Mesaj noude smartmotor » Decembrie 4th, 2010, 2:58 pm

Cilindrul ridicat, micsoreaza raportul de compresie, prin cresterea volumului camerei de ardere.
Asta teoretic, practic nu vei simti nicio diferenta notabila.
Preferabil un cilindru ridicat, supapelor indoite ;)
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator