DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Probleme mecanice aparute, si rezolvarea lor

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Geoopsy » Martie 18th, 2009, 11:07 pm

:P ...Gata lam "rezolvat". Ai avut dreptate @smartmotor, ambielaj defect (piesa de schimb facuta pe vapor), mai usor cu 213grame contra geutati mai subtiri si rulmentul de pe partea variatorului mai presat langa palier. Deh, am pus o "Laina"de 0.05, contra-carter si sa rezolvat . Semeringul era luat in "raspar"si iam dat forma initiala. Gata la drum... !
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude mihai_iulyan » Martie 18th, 2009, 11:18 pm

felicitari! :D
a fost necesara schimbarea si setului motor?
In femei si in frane sa nu crezi niciodata
Avatar utilizator
mihai_iulyan
 
Mesaje: 96
Membru din: Noiembrie 21st, 2008, 10:50 pm
Locaţie: bolentin deal

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Martie 18th, 2009, 11:20 pm

213gr diferenta, nu este neglijabila !
Nu este cumva pentru un alt model de motor ?
Il simti functionand Ok acum ?
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Geoopsy » Martie 18th, 2009, 11:39 pm

Mergea bine si inainte, fara probleme de putere sau demaraj, dar cand am vrut sa vad pe unde scapa ulei accelerand am vazut jocul axial...


mihai_iulyan scrie:felicitari! :D
a fost necesara schimbarea si setului motor?


...pai era deja full set de la montajul anterior.
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Aprilie 3rd, 2009, 6:26 pm

salut sper ca nu s-a mai postat problema asta : benzina in ulei si dupa 100 km uleiul si-a shimbat culoarea ..daca s-a innegrit putin si se simte miros puternic de benzina la ce sa ma astept??? un sfat , o parere?? a mai patit cineva asa ceva ??
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude GLUE » Aprilie 3rd, 2009, 6:57 pm

Pai daca setul e nou sau mergi cu motorul inecat cam asa se intampla.
Schimba uleiul si regleaza carburatorul cred ca iti moare brusc cand dai brusc gaz (asta e simptomul de motor inecat)
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Aprilie 3rd, 2009, 7:02 pm

pai uleiul a fost schimbat acu 100km asa facea inainte.. vroiam sa dau acceleratie si imi scadea turatia sau schiar murea motorul ..am patit-o de multe ori in intersectie sau pe la stopuri .. ce poate sa fie .. in ce sens reglat carburatorul..de unde ..cum .. se poate sa obtin aceste informatii si sa le folosesc eu sau sa ma duc pe la vreun service.. in ultima perioada nu a mai avut simptomele astea .. maine ma duc sa mai iau un litru de ulei si sa il schimb .. dar cum de ajunge benzina in baia de ulei nu inteleg..
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude GLUE » Aprilie 3rd, 2009, 7:18 pm

Pai ramane neaprinsa in cilindru si se scurge prin fantele de la segmenti.
Daca uleiul arata bine (curat) nu trebuie schimbat!!
Acuma sa nu iti inchipui ca e cine stie ce cantitate (asta se poate vedea cu joja de la baia de ulei) dar chiar si cateva picaturi scapate in uleiul cald, se combina cu uleiul si acesta miroase, deci nu te speria prea tare ;)
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude GLUE » Aprilie 3rd, 2009, 7:22 pm

Verifica daca se inchide corect cuiul poantou. Acesta regleaza nivelul de benzina din carb. Daca nivelul e depasit, parte din benzina suplimenteaza (imbogateste) amestecul si nu mai arde.
Banuiesc ca nu ai umblat la plutitor si la nivel cand ai curatat carb-ul ultima data :?:
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Aprilie 3rd, 2009, 8:48 pm

pai ca sa n-o dau paia cotita..n-am curatat niciodata carburatorul .
Ca sa recapitulez : chinez luat de nou in noiembrie ..probleme de la inceput:-
1 am rupt cablul de kilometraj agatat de antifurtul uitat pe roata fata
2 au inceput probleme la pornire ..pornire foarte greoaie si pornea numai la pedala
3 in trafic semnalizare doar uneori .. asta cred ca era de la fire nu stiu
4 de la pornirea greoaie am dat si kick-starterul peste cap .. l-am dus la prietenul de la care l-am luat.. a fost pus la loc
5 in timpul mersului nu mai aveam acceleratie.. dupa ce murea motorulk dadeam la pedala ..pornea.. mergeam ceva iar nu mai avea acceleratie si se oprea ..dupa aceea cred ca se incalzea motorul si mergea mai binisor
6 a mai sarit odata semiluna .. a stat la prieten pana in martie .. ajuns acasa ..aceleasi probleme....mai putine totusi.. am pus filtru de benzina.. am spalat motorul am spalat filtrul de aer.. am facut pedala am umblat putin la relanti si la surubelul ala de amestec cred ca e pe la 4 ture dat .. nu mai se opreste in mers ..
Scuterul nu are peste 350km facuti ..nu a fost schimbat uleiul de transmisie .. nu stiu pe unde sa-l schimb ... uleiul cum am zis e schimbat deja odata ..ulei moto 10/40 sintetic galben .. acum e putin negricios si miros puternic de benzina..am mers 100km cu el hai sa zic 150 ..
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude robbyvclic » Aprilie 3rd, 2009, 9:11 pm

microscope scrie:Scuterul nu are peste 350km facuti ..nu a fost schimbat uleiul de transmisie .. nu stiu pe unde sa-l schimb ... ..

Pai uleiul de transmisie nu iti face probleme. Eu am 5400km si nu am schimbat uleiul decat o data: la 2500km.
Este ceva ca la cutia de viteze a masinii. Cel putin la dacie uleiul se schimba doar in momentul in care se face vreo reparatie la cutie(cei mai multi recupereaza uleiul din cutie, il strecoara printr-un dres, tifon si eventual mai completeaza putin). Nu am auzit pe nimeni ca a schimbat uleiul la cutie ca a facut nu stiu cati km.
Daca gresesc cu ceva, va rog sa ma corectati.
Avatar utilizator
robbyvclic
 
Mesaje: 194
Membru din: Noiembrie 3rd, 2008, 11:41 pm
Locaţie: Galateni, Teleorman

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude firu_catalin » Aprilie 3rd, 2009, 9:50 pm

se schimba la 300 km si apoi din 3000 in 3000 km...nu se uzeaza rotile din transmisie ci mai degraba se degradeaza chimic uleiul si nu isi mai face treaba bine
... want speed, but the brakes are strong?!?
Avatar utilizator
firu_catalin
 
Mesaje: 250
Membru din: Octombrie 22nd, 2008, 11:47 am
Locaţie: tecuci,judetul galati

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude alxemanuel » Aprilie 3rd, 2009, 9:59 pm

microscope uite ai aici un topic dedicat schimbarii uleiului de transmisie si motor viewtopic.php?f=15&t=43
Uneori optiunea CAUTARE face minuni
Franez brusc si fara motiv :D
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
alxemanuel
 
Mesaje: 627
Membru din: Octombrie 18th, 2008, 5:28 pm

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude laios » Aprilie 4th, 2009, 8:18 pm

Azi dupa cinci luni de stationare am vrut sa pornesc scuterul.Am pus benzina proaspata dupa ce am golit carburatorul de cea veche ,am schimbat bujia care era cam afumata culoare neagra.Dupa multa chinuiala la pedala si automat am reusit sa pornesc dar numai cu demarorul.De doua ori am de montat bujia care se innegrise si parca avea urme de ulei,am sterso si am trecuto peste flacara aragazului.Dupa aceea a pornit la automat.De tras motorul trage bine nu am decit 250km,dar porneste foarte greu la rece.Supapele sint verificate scinteia la fel de ce porneste atit de greu?DE ce inegreste bujia?
laios
 
Mesaje: 6
Membru din: Decembrie 28th, 2008, 2:45 pm

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Aprilie 4th, 2009, 9:09 pm

Inainte de toate, sfatul meu este sa renunti la aragaz...
Nu exista 139QM inecat !
Citeste rogu-te subiectul despre reglajul carburatorului, plecand cu un reglaj la rece de cca. 2.5 desfacut.
Negrul bujiei poate fi de la drumurile prea scurte, in care nu poate ajunge motorul la temperatura de functionare normala.
Ulei pe bujie, este exclus la 250km...
Stai mai mult pe sosea, si va fi mai bine, scuterul tau inca nu stie sa mearga ;)
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude laios » Aprilie 5th, 2009, 8:04 pm

Este drept fac drumuri scurte.Azi l am pornit din nou,la automat a pornit la pedala canci.merge bine trage de rupe dupa ce schimb uleiul trec la drumuri mai lungi.O sa incerc sa reglez din nou carburatorul.Multam pentru sfaturi.
laios
 
Mesaje: 6
Membru din: Decembrie 28th, 2008, 2:45 pm

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Aprilie 6th, 2009, 12:11 pm

mii de scuze privind lenea in privinta search-ului
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude george jon » Aprilie 10th, 2009, 3:56 pm

buna ziua! am si eu o intrebare mai grava asa...deci am vreo 7.000 km si pana acum nu am avut nici o problema majora...deci foloseam numai benzina 95...si acum 2 zile i-am bagat 98 fara sa stiu ca deaia era in bidon,,,si a inceput sa imi arunce putin ulei pe la joja...cand am desfacut joja mi-a aruncat direct afara ulei...dar sa vedeti ce subtire era...deci problema este ca mi-a bagat benzina in baie...si am schimbat si uleiul si benzina si tot imi baga benzina dupa ce merg putin...stie cineva care este problema ???va rog sa ma ajutati cat mai repede...ma gandesc ca ar fi segmentii...dar nu sunt sigur...fum nu scoate deloc si are flaga in el ca de obicei...astept un raspuns...multumesc mult !
george jon
 
Mesaje: 31
Membru din: Noiembrie 18th, 2008, 8:00 pm

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Aprilie 10th, 2009, 11:41 pm

Combustibilul mai bun nu are cu ce dauna motorului, mai ales daca spui ca nu-i nimic modificat in functionare.
Segmentii nu se distrug dintr-o data, si nu va curge benzina pe langa ei in baie, sub nici o forma.
Poti insa avea defect robinetul vacumatic ori/si cuiul poantou, si sa intre benzina in baie prin sistemul de recuperare al gazelor.
Asta inseamna ca vei avea benzina si in filtrul de aer.
Verifica si vino cu mai multe informatii.
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Aprilie 11th, 2009, 6:40 pm

Mergeam cu scuterul cu o viteza de croaziera de 60/kmh cand hum hummmm clanc clac,opresc si chem pe cineva sa ma traga pana acasa.
Odata ajuns dau jos capacul de la transmisie cand ce sa vezi?
A iesit piulita.
Hai ca am pus-o,poate si de aceea nu mai cupla bine bendixu.
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Aprilie 14th, 2009, 1:55 pm

imi explica si mie cum ajunge prin furtunul de recuperare a gazelor benzina in baia de ulei si filtru de aer? am si eu problemele astea, poate poate aflu informatii in plus si reusesc sa remediez problema
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: Frana fata +

Mesaj noude yani » Aprilie 28th, 2009, 11:31 pm

Asa .. mai am o problema .. nu imi mai arata cati km am la ora .. nu se mai ridica acul, cel de la benzina porneste, dar de la viteza e mort :(
nu am stiut unde sa postez.. si am zis ca tot aici :)
:) NU Viteza ucide! INCONSTIENTA ucide, LIPSA DE EXPERIENTA ucide, TERIBILISMUL ucide ! :) :)
:) Nu am experienta, nu sunt teribilist, sunt doar un pasionat ! :)
:) Tuningul nu este o crima ! :)
Avatar utilizator
yani
 
Mesaje: 72
Membru din: Aprilie 27th, 2009, 9:20 pm
Locaţie: bucuresti

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude yani » Aprilie 28th, 2009, 11:40 pm

multumesc :) ca mi l-ati mutat nu stiam unde sa il pun ..
:) NU Viteza ucide! INCONSTIENTA ucide, LIPSA DE EXPERIENTA ucide, TERIBILISMUL ucide ! :) :)
:) Nu am experienta, nu sunt teribilist, sunt doar un pasionat ! :)
:) Tuningul nu este o crima ! :)
Avatar utilizator
yani
 
Mesaje: 72
Membru din: Aprilie 27th, 2009, 9:20 pm
Locaţie: bucuresti

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude alxemanuel » Aprilie 28th, 2009, 11:45 pm

Cel mai probabil s-a rupt cablul de kilometraj , desfaci farul cu tot cu masca si desfiletezi cablul de kilometraj de la bord si de la roata fata de pe traductor taho si il verifici
Verifica si traducatorul taho sa nu aibe probleme
Uite si cum arata cele 2 piese cu pricina , cablu taho (kilometraj)http://smartmotor.ro/magazin/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=37&category_id=11&keyword=cablu&option=com_virtuemart&Itemid=1 si traducatorul taho http://smartmotor.ro/magazin/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=101&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=1
Franez brusc si fara motiv :D
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
alxemanuel
 
Mesaje: 627
Membru din: Octombrie 18th, 2008, 5:28 pm

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Aprilie 29th, 2009, 9:33 pm

sa nu uiti sa bagi si ceva vaselina la traductor , verifica intai cablul taho daca nu e rupt sau sa nu fi scapat din traductor sau din vitezometru .
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude yani » Aprilie 29th, 2009, 9:49 pm

voi verifica dar vineri abea ..:(
:) NU Viteza ucide! INCONSTIENTA ucide, LIPSA DE EXPERIENTA ucide, TERIBILISMUL ucide ! :) :)
:) Nu am experienta, nu sunt teribilist, sunt doar un pasionat ! :)
:) Tuningul nu este o crima ! :)
Avatar utilizator
yani
 
Mesaje: 72
Membru din: Aprilie 27th, 2009, 9:20 pm
Locaţie: bucuresti

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Mai 8th, 2009, 1:23 pm

am si eu o intrebare poate stie cineva. este normal sa se incinga capacul de transmisie? azinoapte am observat dupa un drum de 5 km , punand mana pe capacul respectiv ca nu o puteam tine pe el de fierbinte ce era ,nu am ramas cu degetul lipit dar foarte fierbinte ...mai fierbinte in fata si mai calie in spate . azi desfac si mai dau cu putina pudra de talc sa fie de la curea??? dar am viteza , nu scartaie nu nimic .
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Bogdy81 » Mai 8th, 2009, 1:49 pm

Este normal sa se incalzeasca caci este lucru mecanic in interior plus ca se transmite caldura de la motor si pe aluminiul carterului transmisiei! Atata timp cat ai ventilatorul de pe cvt in regula nu vad ca ar fi probleme! Vezi sa nu ai infundat cu mizerie intrarea din fata a capacului ca sa poata "respira" si sa circule aerul prin capac! Nu mai stiu exact dar am citit undeva ca ambreiajul cand circulam cu scuterasul ajunge undeva la 60-70 grade celsius!
Avatar utilizator
Bogdy81
 
Mesaje: 255
Membru din: Octombrie 12th, 2008, 2:18 pm
Locaţie: Darabani/Botosani

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude GLUE » Mai 8th, 2009, 3:24 pm

Mai pune 10-20 grade la ambreiaj si te credem. ;) .

Sa vezi cum arata capacul dupa 20Km parcursi cu viteza maxima :lol: .
Nu iti fa griji mai tare de atat nu se incinge. Ceva pudra de talc ajuta doar pentru urmatorii 5-10km, pana se scutura.
Sacazul mai ajuta, dar doar in cantitate foarte mica, marind aderenta curelei si adunind praful de cauciuc si cel de pe drum intr-o mixtura aderenta.

Sa vezi ca muncesti sa o stergi de pe peretii capacului daca pui mult sacaz :o
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Mai 8th, 2009, 4:41 pm

ah ok sunt mai linistit . oricum dau capacul jos sa vad cum se mai prezinta cureaua.. am trecut pragul de 500 km cu scuterica .. ajunsesem azinoapte in fata casei la 499,7 sa mor de ciuda :d am mai dat o tura de strada sa vad si eu cifra aia 500 bine pusa pe kilometraj :D
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Mecanica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron