[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Forum SmartMotor • Vezi subiect - DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Probleme mecanice aparute, si rezolvarea lor

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude GLUE » Mai 8th, 2009, 5:17 pm

Eu cam atat, 500Km, fac intr-o luna (cand ploua si sunt racit) :lol: .
In doua luni si jumatate am bagat 1500Km numai prin oras, pornind de la scuter nou 1Km la bord ;)
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Mai 8th, 2009, 5:55 pm

daca sunt somer nu prea am unde sa plec cu scuterul , stau mai mult in casa... desi chias si asa ma indoiesc ca o sa fac 500km/luna dar se poate daca am serviciu prin nord in conditiile in care eu stau in s-v bucurestiului.am dat capacul jos de la transmisie , am dat cu pudra . cred ca a curs vaselina de pe dintii ambreiajului , bendixul pe ei lucreaza si am pus data trecuta vaselina pe bendix si de acolo pe curea . apropo cum arata o curea uzata , se toceste pe latime ?
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Mai 9th, 2009, 6:48 am

scuze ca fac d-post dar am o problema serioasa:
azi-noapte am plecat cu scuterul la o plimbare nocturna. am facut un plin -plin ca nu mi-am dat seama cat de mult am pus si am umplut rezervorul . buun . am mai mers vreo 15 km prin oras. la intoarcerea spre casa, la un moment dat intr-o intersectie , brusc motorul da semne ca se ineaca , se oprea se subtura , pana la urma s-a inecat de tot si a murit. m-am facut alb pt ca am pus benzina omv 100 si mi-am zis sa nu fi nenorocit motorul. ma dau jos si cand ma uit jos picura benzina din filtrul de aer. l-am demontat si era imbibal cu benzina , cred ca am scurs 10 ml de benzina din filtru. am asteptat putin si am pornit motorul cu filtrul scos . a reusit sa porneasca si am mers cu el asa pana acasa. nu stiu de unde a venit benzina pentru ca este si pe returul de gaze nearse si pe intrarea in carburator.
va rog un mic ajutor sa stiu ce sa ii fac azi cat am liber. ceva idei va rog mult
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude firu_catalin » Mai 9th, 2009, 6:54 am

da un search pe forum si ai sa gasesti cate ceva despre benzina din filtrul de aer..si eu am patit-o candva....
... want speed, but the brakes are strong?!?
Avatar utilizator
firu_catalin
 
Mesaje: 250
Membru din: Octombrie 22nd, 2008, 11:47 am
Locaţie: tecuci,judetul galati

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude GLUE » Mai 9th, 2009, 3:06 pm

Pentru ca problema e serioasa am sa scriu aici cate ceva.

1. Se pare ca modelul tau de carburator nu are "prea plin". Adica un furtunas pe unde sa se scurga benzina cand camera de nivel constant e inundata.
2. Deci, da, problema e din carburator si s-ar putea sa fie implicata si valva de comanda de pe rezervor.
Cam ce ar trebui sa faci:
- scurge/usuca benzina de pe unde nu ar trebui sa fie.
- demonteaza furtunul ce alimenteaza carb-ul cu benzina si vezi daca pe acolo iti curge tot rezervorul sau doar ce ai in filtrul de benzina.
O sticla de 5 litri la indemana ar fi foarte buna. Ai grija la foc deschis si hainele sintetice!!. Daca nu curge tot din rexervor insemna ca valva de comanda e buna.
- demonteaza carburatorul si vezi ca plutitorul sa nu fie spart sau plin cu benzina. Verifica daca se inchide cuiul poantou. E o piesa micuta legata de plutitor, ce intra si culiseaza intr-o gaura a carburatorului. Atentie caburatorul trebuie intors si are sigur benzina in el!!!. Trebuie desfacute cele trei surubui de pe "burta" carb-ului. O cautare pe site cu "carburator" te va ajuta.

http://www.forum.smartmotor.ro/viewtopic.php?f=15&t=221&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=carburator

Asteptam sa ne spui ce ai gasit.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude microscope » Mai 9th, 2009, 10:01 pm

am fost astazi la un prieten care are si un moc service . problema din cate mi-a explicat el fugitiv ar fi amestecul de benzina/aer . m-a pus sa umblu la surubul de aer .era putin murdar in varf. l-am curatat am incercat sa fac acel reglaj cu motorul cald tinut accelerat din ralanti dat amestecul pana da sa moara si dat ralanti la 1700-1500 . am fost la el a mai umblat el nitel la amestec si vad ca e uscat filtrul . m-a sfatuit sa nu mai bag benzina cifra octanica mare , ci petrom 95 . el si cativa baieti cu motoare de pe acolo au confirmat ca o sa nenorocesc motoru cu benzina asta (azinoapte am bagat omv100 ) . am scos jumatate de rezervor am bagat petrom pana la plin si azi am fost la plimbare cu scuterica ...e filtru uscat. m-a sfatuit de asemenea sa schimb setul la 80 ca asta mic nu duce greutatea mea + cea a scuterului adica aproape 200 in conditiile in care el e conceput sa duca 150 desi in cartea rar e trecut 250...
o sa am nevoie de o zi intreaga sa verific carburatorul si nici nu ma pricep.multumesc mult pentru sfaturi .
PS furtunasul ala de prea plin e cumva unul de vreo 5 cm si taiat la capat asa " \ " ??? cand obturez furtunasul ala se accelereaza motorl ...nu am tinut prea mult sa vad exact ce se intampla pt ca nu sunt sadic cu buburuza mea.
Posesor de HL50QT-40 Honda Shadow(Joker) replica 2850km pana acum si urcam
Avatar utilizator
microscope
 
Mesaje: 53
Membru din: Martie 19th, 2009, 7:15 pm
Locaţie: Bucuresti Sector 5 Rahova

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude mihaistefan05 » Martie 15th, 2012, 4:17 pm

GLUE scrie:Eu cam atat, 500Km, fac intr-o luna (cand ploua si sunt racit) :lol: .
In doua luni si jumatate am bagat 1500Km numai prin oras, pornind de la scuter nou 1Km la bord ;)





Eu cu al meu gy6 baotian am 20.000km
mihaistefan05
 
Mesaje: 14
Membru din: Iulie 3rd, 2010, 3:05 pm

Anterior

Înapoi la Mecanica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron