[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Forum SmartMotor • Vezi subiect - DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Probleme mecanice aparute, si rezolvarea lor

Moderatori: alxemanuel, GLUE

DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude MARYOOS » Octombrie 19th, 2008, 4:45 pm

Am o problema cu "chinezul"meu , un Champion de la First Bike ( apropo pe care nu las da pe nimic , mai bine mai bag .....milioane in el ,dar sa-l vad ca merge : :D ( .Problema este ca nu stiu ce sa-i fac si nici nu am gasit nici un mecanic mai bun , stau in Bucuresti Noi , am gasit vreo 3 , dar unul este prea mistocar ( daca vrei sa-i faci o modificare de tunning , zice ca ce ba, nu poti sa mergi si asa ), un bosorog ce sa-i faci :altul este varza si altul este prea ocupat . Asa ca trebuie sa invat eu mecanica . Deaccea v-as ruga sa m-a ajutati cu niste sfaturi :cry: .
Problema a aparut acum o luna cand mergeam cu "chinezul" meu cu vreo 55-60 Km/h , deodata sa oprit acceleratia , dar nu si motorul , pana nu a ajuns la 25 Km/h nu mai puteam accelera (roteam de manson, dar parca era oprit motorul ,se auzeau turatiile motorului de parca era la relantiu) :?:
Ma rog nu ma deranjat prea tare , dar dupa vreo 3 zile , cand am trecut peste un damb (micut ), a inceput sa troncane si mergea infranat . Am oprit si am stat vreo 25 min , apoi l-am pornit si si-a revenit , dar nu pentru mult timp , cam 5 Km , dupa care a murit definitiv . :oops: :mrgreen:
De atunci nu l-am mai putut resuscita . am intrebat destui prieteni (si ei sunt scuteristi ) , fiecare avea o ipoteza : :-/
1- ca a sarit de la punct ca este in 4 timpi si este pe lant de transmisie, ca la masina
2- ca sa busit CDI si ca nu mai ai scanteie
3- ca sunt secmenti si nu mai ai compresie
ETC . etc .etc.........................
Daca stie cineva mai concret ce i-as putea face , v-as ramane profund recunoscator. :D ;)
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Dan » Octombrie 19th, 2008, 6:25 pm

Incep cu sfarsitul: recunostinta nu are ce cauta aici; cine stie cate ceva si considera ca poate ajuta, o face, fara a cere nimic in schimb (nici macar in gand !)

Eu zic ca-i exact ce trebuie pentru forumul asta, un scuter "mort" si un scuterist care vrea (de nevoie ce-i drept !) sa-l repare singur.
Hai sa o luam de la 0.

Ce se intampla in momentul in care apesi pedala de starter ? simti acele "hopuri" de compresie ? incearca sa descrii forta necesara apasarii pe pedala, comparand cu momentele in care functiona bine.
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/magazinonline/index.php?route=common/home
In cazul in care vi se par prea mici preturile, va rugam sa ne contactati !
Avatar utilizator
Dan
 
Mesaje: 129
Membru din: Octombrie 17th, 2008, 9:50 pm
Locaţie: peste tot pe unde-i nevoie de o mana de ajutor...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude MARYOOS » Octombrie 19th, 2008, 9:51 pm

M.s pentru promtitudine.
cand actionez pedala de starter se simte o compresie(avand toba demontata se simte bine)
problema ce-a mai mare este ca nu mereu am scanteie la bujie.
Daca as cumpara setul de 82 cc, care ar fi pasi pe care trebuie sa-i parcurg in montarea lui .
Ti-n sa mentionez ca atunci cand am desfacut setul am pierdut cele 4 Saibe de ghida (acele 4 saibe de tabla subtiri )
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Dan » Octombrie 19th, 2008, 10:01 pm

Setul de 82cc nu va rezolva problema...va fi la fel, nu va porni la capacitate mai mare ;)
Sfatul meu este sa il pui pe picioare inainte de a te gandi la tuning.

Daca ai si compresie, este OK setul; ori era, daca spui ca-i desfacut si cu inelele de ghidare pierdute :(
Faptul ca nu exista "mereu" scanteie, ma duce cu gandul la un contact imperfect, posibil un fir smuls partial din papuc.
Incerca rezistenta mecanica a traseelor electrice la conectare, de la traductorul de pozitie (doua fire din magnetou), pana la CDI (cutia neagra de langa acumulator), si fermitatea contactelor pe bobina de inductie.
Si daca totul pare OK, ia imprumut de la vreun amic o bobina de inductie si apoi un CDI pentru a identifica clar defectul.
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/magazinonline/index.php?route=common/home
In cazul in care vi se par prea mici preturile, va rugam sa ne contactati !
Avatar utilizator
Dan
 
Mesaje: 129
Membru din: Octombrie 17th, 2008, 9:50 pm
Locaţie: peste tot pe unde-i nevoie de o mana de ajutor...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude GLUE » Octombrie 22nd, 2008, 12:48 am

:idea: Ai schimbat sau verificat bujia?

Daca ai compresie e bine (sau aveai compresie ?).
1.Electrica: bujia, CDI, bobina si bateria in ordinea asta.

2. Trebuie verificata alimentarea cu benzina: poate e infundat carburatorul.
Si mie imi face la fel cand e rece si cand pun benzina de la PETROM.Il accelerez si moare si nu mai raspunde la acceleratie un timp, desi motorul se invarte

3. Mai ramane filtrul de aer, poate fi infundat, sau lipsa de ulei in baia de ulei, se verifica pe joja de pe dopul de la baie.
In rest ce a scris Dan ramane valabil pentru verificare: contacte electrice imperfecte (a patit-o un amic cu contactul de pe cric)

Verifica astea si tine-ne la curent. E destul de dificil de reparat on-line, mai ales can nu vezi nimic. 8-)
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude MARYOOS » Octombrie 23rd, 2008, 7:10 pm

Am reusit sa-i fac aprinderea . Era de la CDI , l-am schimbat si acum am o scanteie de toata frumusetea ! :D
Dar acum am alta problema : cica nu l-am pus bine la "punct" si am strambat supapa de admisie.Trebuie sa cumpar alt set (care stie un magazin care are piese de scuter ?).Sper ca dupa cei montez supapa sa fie OK :D
Daca are cineva un filmulet sau niste poze mai exacte cum se pune la "punct" , v-a rog sa m-a ajutati . :?: :roll:
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Dan » Octombrie 24th, 2008, 10:58 am

MARYOOS scrie:Trebuie sa cumpar alt set (care stie un magazin care are piese de scuter ?)


Ei...acuma' chiar intrebi tampenii...pai forumul asta a fost creat tocmai in scopul de a da o mana de ajutor celor cu scutere in patru timpi si de a vinde piese de schimb de pe http://www.smartmotor.ro
Sa nu spui ca nici de curiozitate nu ai intrat aici: http://smartmotor.ro/index.php?ref=3
Sunt si kituri de tuning de 80cc, si chiulase complet echipate (numai le "arunci" pe scuter si dai cheie !)
Si sa vezi ce usor dispar problemele, atunci cand ai de unde lua piese de schimb, si nici nu iti este "ars" buzunarul ;)

@MARYOOS: Nu mai posta pe vechiul forum !!!este bine sa mai ramana ca sursa de inspiratie, dar odata ce va fi OK aici, va fi sters !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/magazinonline/index.php?route=common/home
In cazul in care vi se par prea mici preturile, va rugam sa ne contactati !
Avatar utilizator
Dan
 
Mesaje: 129
Membru din: Octombrie 17th, 2008, 9:50 pm
Locaţie: peste tot pe unde-i nevoie de o mana de ajutor...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude MARYOOS » Octombrie 25th, 2008, 6:42 pm

Nu am vrut sa par off topic, dar nu m-a refeream la un angrenaj complet (chiuloasa , set motor ....),imi trebuia o supapa de admisie , un prezon de 8 , chesti marunte .Am vazut ce piese aveti si chiar am de gand sa-mi iau un set de 80 cc , dar mai la primavara , ca acum nu are rost ( a venit frigul).
Apropo , am reusit sa-l repar :D :D :D :D
Avea CDI defect si o supapa de admisie strambata , le-am inlocuit si acum merge snur .Dar cum o minune nu tine mai mult de 3 zile , acum pierd ulei pe la cilindru (un prezon nu mai strange cum trebuie )si tot nu m-a pot bucura de el .M-am gandit sa incerc cu un prezon de 10 si sa fortez filetu dar m-a gandesc sa nu nu-l fac praf iar. Daca aveti vre-o idee , v-a astept cumintel :D ;)
Multumiri lui Dan si lui Glue ,mi-ati fost de mare ajutor :D
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Octombrie 25th, 2008, 6:54 pm

Nu multumi, aici suntem o multime de badarani, care numai profitam... ;) (citat aproximativ, din postul unui cretin de pe alt forum de-al scuteristilor)

Problema ta imi pare putintel mai mare (nu vreau sa te sperii, imposibilul nu exista !) si ma voi explica:
Filetul rupt de prezon este din blocul motor, repararea acestuia nu este o treaba chiar simpla (spun reparat, si nu carpit).
Va trebui sa desfaci in pielea goala motorul, si sa urmaresti atent daca se poate refileta pe diametru mai mare.
Daca asta se poate, urmeaza un strungar care va putea face prezonul dupa specificatiile tale. OL 37, ar trebui sa fie suficient.
Felicitari pentru reparatie !

PS poate ar fi corect sa modificam titlul din :"DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR" in "DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR, CREATE DE NOI..." ce spui ?
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude MARYOOS » Octombrie 25th, 2008, 7:15 pm

Ar fi o idee , dar este de la sine inteles
Majoritatea problemelor le fasem noi , daca atunci cand ar aparea o mica probleme( ca mai apare, doar sunt niste fiare pana la urma ) am gasi un mecanic bun si cinstit(ceea ce este foarte rar , omul il repara atat cat sa pleci de acolo si sa mai mergi vreo saptamana , ca apoi sa mai vii pe la el, sa-i dai de-o ciorba si-un felul doi)atunci poate nu ne-am mai baga noi nasul sa ne facem mecanici si de multe ori sa stricam mai rau decat sa reparam .Dar omul cat traieste invata si este bine chiar daca mai si strici cate ceva . Cu ceva bani poti repara stricaciunea dar macar ramai cu cunostintele !!! :D
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Octombrie 25th, 2008, 8:20 pm

Urata vorba asta: "da si tu de-o ciorba", am auzit-o de multe ori si mi-a provocat sila de fiecare data...

Putin curaj nu strica, nu-i un scuter mai mult decat o bicicleta cu motor !
Aveam vreo zece ani, si mi-am desfacut singur "cotaritza cu bile" de la bicicleta; le-am pierdut pe aprope toate in nisip...
Da' nu era net pe-atunci... ;)
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude GLUE » Octombrie 26th, 2008, 12:57 am

La prea multe chestii mecanice nu prea pot sa te ajut.

Insa poti incerca un truc: daca in blocul motor, de Aluminiu, n-a ramas vreun ciot din vechiul prezon atunci poti umple gaura cu
epoxi metal, dupa ce in prealabil ai curatat-o foarte bine cu un degresant gen acetona, tricloretilen, etc.
Dupa ce se usuca dai gaura si filtezi cu 6 nu cu 8 si iti faci un prezon, la un strungar, de M6 la un capat cu M8 la celalalt.
Operatia te tine pana vine iarna, nu te costa mult, poti ingloba prezonul directin epoxi ca sa nu mai filetezi, deci efort minim.
Pe probate: la Dacia lu tata, a tinut 2 an, in Fonta nu in ALuminiui!!

In primavara schimbi cu un kit de 80 si ai rezolvat-o!


Oare de ce imi spun prietenii GLUE ...? :lol:
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude MARYOOS » Octombrie 31st, 2008, 8:44 am

gata am rezolvat si cu scurgerea de ulei; era garnitura aceea de carton presat care se afla intre cilindru si blocul motor, am schimbat-o si acum este OK :D
Merge "Chinezul" meu acum de "mananca asfalt". :D
Multumesc celor care au avut rabdare cu mine si mi-au impartasit din experienta lor , pentru ca acum 2 luni cand m-am apucat sa desfac eu motorul , nici nu stiam ce o sa gasesc acolo ( nu stiam nici ce sunt aia secmenti :cry: :?: ), acum pot spune ca am mai invatat si eu cate ceva :D . Daca am avea toti norocul asta si am avea ceva ambitie , in scurt timp i-am lasa someri pe asa zisi mecanici, care daca nu ai o "scula" de scuter (care sa coste o caruta de bani piesele , ca doar asa mai pot umfla si ei mai mult "scorul" :o :shock: ) nu prea te baga in seama , sunt mereu ocupati !!! :evil: :?: :!:
Oricum ,in primavara vreau sa Ii pun un set de 80 cc ,sa vedem daca este vreo diferenta, macar de 10-15 Km :D ;)
Va salut si si ne mai auzim ( sper ca nu pentru niste sfaturi cu sa repar cutare lucru :D ;) )
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude MARYOOS » Ianuarie 27th, 2009, 5:51 pm

Chinezul meu are "inima " noua , tocmai am reusit un transplant de inima veche -50 cc cu una noua si mai puternica- 80cc
Sper sa mai fac ceva cosmeticale ,dar cum astia de la FB sunt scumpi ai naibi :shock: , m-a mai gandesc!!! :D
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Ianuarie 27th, 2009, 6:10 pm

Lasa FB-ul in treaba lor ;)
Tu povesteste cum iti pare ca misca scuterul acum si cat de mult crezi ca a meritat munca depusa !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude MARYOOS » Ianuarie 27th, 2009, 6:15 pm

NU AM APUCAT SA-L CALARESC , PENTRU CA AM DESFACUT CARENA FATA SI-MI ATARNA TOATE FIRELE .DAR IMEDIAT CE PRIMESC COMANDA DE LA FB CU PIESELE , LE MONTEZ SI Ii DAU O TURA ZDRAVANA , SA M-A POMENEASCA :twisted: .
ORICUM MOTORUL SE AUDE MAI BINE , PARE MAI PUTERNIC , SA VEDEM DACA SI PE SOSEA ESTE LA FEL DE NERVOS CA PE CRIC. :D ;)
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Ianuarie 27th, 2009, 7:24 pm

Acum am inteles referirea la FB, noi nu avem carene si elemente de plastic pentru modelul tau :lol:
Scuze, oboseala cam multa in ultimele zile, "vinovatii" cu comenzi multe se cam stiu ei...
(Adica de exemplu: GLUE care a comandat o alarma si toate piesele de la un scuter asamblate gata ;) )
Nu uita sa ne povestesti cum il simti intre picioare, si nu uita de semnatura ta, oricat ai simti ca poate scuterul !
Ultima oară modificat de GLUE pe Ianuarie 28th, 2009, 10:02 pm, modificat 1 dată în total.
Motiv: Pentru clarificarea userilor: aruncati o privire la Caramele cu pedale ;))
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Februarie 1st, 2009, 12:31 pm

Acum am vazut ca mi-a editat cineva postul :lol:
Nu-i vb de tine, un scuter este cea mai simpla comanda, au fost cateva SC care ne-au cam bulversat ;)
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude calinSCL » Martie 11th, 2009, 11:03 am

Salutare!
Am si eu un Baotian Figther BT49QT-10... e nou, am facut cu el doar 5 km... mai faceam dar s-a terminat benzina ce o avea in rezervor :oops: Am pus bezina si am incercat sa pornesc la automat, nu pornea... Am zis totusi ca e posibil sa fie ca si la Dacie: dau la cama pana se umple iar furtunu` si va porni. Constient fiind de faptul ca pompa de benzina e cu vacum si isi ia singurica "zeama", am dat la pedala si nu am reusit nimic. Am sunat pe unu`, pe altu` si le-am spus ce si cum... Mi-au spus sa dau jos bujia sa vad daca nu cumva e uda. Era ok! Am incercat din nou sa pornesc si nimic... Ce as putea sa ii fac sa il resuscitez?
Multumesc!

P.S. un raspuns ca si la un bolovan ar fi bine-venit... :D
calinSCL
 
Mesaje: 3
Membru din: Martie 9th, 2009, 1:30 pm

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Martie 11th, 2009, 11:11 am

Poti folosi pentru asemenea urgente oricare dintre numerele de telefon din magazin, si incercam sa te ajutam in timp util.
Trebuie sa reumpli camera de nivel constant a carburatorului; pentru asta vei desface furtunul care uneste galeria de admisie cu robinetul vacumatic si vei trage pana vezi ca-i plin filtrul de benzina.
Ii dai cheie apoi, si gata !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude floryan » Martie 11th, 2009, 11:22 am

eu zic sa ridici cricul lateral,ca la inceput si eu am patit-o(prima oara)
poate trebuie ridicat cricul lateral....poate
floryan
 
Mesaje: 31
Membru din: Februarie 18th, 2009, 12:43 am
Locaţie: timisoara,timis

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude catalinmihai2007 » Martie 11th, 2009, 10:39 pm

daca ai ramas fara benzina si apoi ai alimentat trebuie sa faci sa ajunga benzina in carb, cum faci asta? simplu: intre robinetul vacumatic si galeria de admisie(furtunul ala curbat care face legatura intre carb si chiuloasa) ai un furtunel subtire care intra pe un stut in galeria de admisie, scoti acel furtunel si "sugi " din el pana consideri tu ca a ajuns benzina in carburator , aopi il bagi la loc si incerci sa pornesti, nu incerca sa pornesti cu furtunasul scos ca trage aer fals si e posibil sa nu porneasca, am patit-o si eu. mult succes si asfalt uscat
Prefer sa pierd un minut din viata, decat sa-mi pierd viata intr-un minut!
Clubul Scuteristilor Din Slatina
http://scuterslatinaclub.forumer.ro
Avatar utilizator
catalinmihai2007
 
Mesaje: 18
Membru din: Octombrie 26th, 2008, 6:44 pm
Locaţie: Slatina

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude calinSCL » Martie 12th, 2009, 10:04 am

Ok. multumesc! Azi sper sa fie vreme ceva mai frumoasa la Oradea sa ii pot da bice...
Sa aveti o zi minunata! ;)
calinSCL
 
Mesaje: 3
Membru din: Martie 9th, 2009, 1:30 pm

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Geoopsy » Martie 16th, 2009, 12:28 pm

Salutare !Am schimbat si eu ambielajul,ca originalul sa "dus"...si faceam rodajul, cand am observat urmatorul fenomen; joc axial al ambielajului inspre partea cu variatorul,in momentul accelerarii. Mai rau e ca pierde si ulei, probabil din cauza jocului ptr. ca este mai mare de limita, il plimba cca. 4 mm.Mecanicii de la Smart, ati mai intanlit asa ceva? Cum as putea sa iau jocul.(Parerea mea e, ca rulmentii sunt presati aiurea...) :?

... :idea: Or sice sfat va fi de ajutor.Multumesc anticipat !
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Martie 16th, 2009, 12:54 pm

Aceste jocuri apar fie de la excentricitati mari (role cu greutati diferite/uzate, bucsa de culisare de pe CVT cu joc si neschimbata la timp), fie de la circulat cu ulei sub nivel/deloc in baie.
Bineinteles ca trebuiesc acompaniate si de o ignoranta si nepasare desavarsita din partea scuteristului, fiindca toate acestea provoca sunete si vibratii ciudate.
Trebuie verificata uzura carcasei in care se aseaza rulmentul (stanga-dreapta) daca uzura este uniforma se poate folosi o banda de tabla, care sa fixeze rigid rulmentul in carcase.
Nu am avut asemenea probleme, si rezolvarea propusa este strict teoretica.
Este obligatorie si schimbarea semeringului, si verificarea pompei de ulei.
Trebuie verificat de asemenea daca pistonul poate misca liber pe bolt, in laterale (acel joc are rolul de a permite pistonului alinierea perfecta, fara a crea forte inutile in cazul cilindrului nealiniat perfect)
Coliniaritatea fuliilor de transmisie este importanta de asemenea, si trebuie bine verificata alinierea ambreajului cu variatorul.
Rezolvarea corecta necesita multa munca si atentie foarte mare, un mecanic cu experienta este de dorit in acest caz !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Geoopsy » Martie 16th, 2009, 1:15 pm

@smartmotor, multumesc de fermitatea cu care ai raspuns apelului meu. Da am inteles in principiu partea teoretica, asa ar trebui facut (asa rezolvam si la motoarele "Socialiste"), dar in caazul de fata cu vechiul ambielaj nu are joc deloc, pe cand cel nou "isi face de cap",precizez ca este "full set"- stok, plus semeringuri de cartere noi. La acest motor, ma gandeam ca ati mai intanlit problema si puteati sa-mi dati o solutie directa de rezolvare ... asa ca o sa trec cum ai spus mai inainte la "N teste",pina elimin acceptabil problema.


Multumesc, inca odata! ;)
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Martie 16th, 2009, 3:02 pm

Daca problema apare numai pe ambielajul nou, acel ambielaj este defect.Simplu !
De ce trebuia schimbat daca cel vechi este OK !?!
Scuze, dar am impresia ca imi scapa ceva...
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Geoopsy » Martie 16th, 2009, 7:01 pm

Ambielajul original sta bine in carter, nu are acel joc axial. Dar nu-l mai pot folosi din aceasta cauza...
16032009(001).jpg
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude smartmotor » Martie 16th, 2009, 7:26 pm

Am inteles pe deplin acum.
Cred ca trebuie verificata cu mare atentie semicarcasa din partea cu ruptura, a fost largita cu siguranta in momentul ruperii.
Cu carcasele demontate, vei introduce alternativ ambielajul in stanga si apoi in dreapta.
Rulmentul trebuie sa se fixeze ferm in semicarcase.
Iti spun sa incerci la acest mod, fiindca daca-l inchizi, vei avea impresia ca-i rigid, el de fapt fiind liber...
Acest test il vei face fara semeringuri, fiindca semeringurile iti vor crea aceeasi senzatie de bine fixat, nereala.
Iti tinem pumnii, daca consideri ca mai multe pareri sunt intotdeauna mai bune decat una singura, nu ezita sa ne intrebi si pe noi ;)

Si poate dupa ce-l rezolvi, ne vei povesti si cum ai reusit sa creezi un moment asa mare incat sa rupi axul :shock:
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: DESPRE SCUTERE CHINEZESTI SI PROBLEMELE LOR

Mesaj noude Geoopsy » Martie 16th, 2009, 7:47 pm

...Pai "simplu" de tot. Coboram o panta cu viteza maxima si aproape de baza se facea o curba -dreapta dar pe o portiune de 20 de metri asfaltul era super perforat 5 gropi, nu puteau bfi evitate, iar roata spate lea copiat pe toate si deodata "poc", incepand sa urle ca o Hayabusa. Concluzia...pastila de pe volanta a lovit in momentul vibratiei in cititorul aprinderi deformandul si pe el.Axul ambielajului a preluat socul si sa rupt de langa pana...

PS. mai sunt 4 scutere in Galati cu aceiasi "buba"...
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Următorul

Înapoi la Mecanica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator