de francisco » Iunie 28th, 2011, 7:35 pm
gata ... am reusit l am lasat sa mearga asa la relante , si am incercat sa al turez asa in suturi , dadea sa se tureze , dar nu cum trebuie , mi a dat prin cap sa scot mufa de la soc , si se tura mai bine fara mufa conectata la soc , am turat tot asa in socuri , pana a inceput sa se tureze bine , dar scotea fum , ceea ce nu sa mai intamplat niciodata ,am turat in continuare scotea fum alb , l am oprit cand al porneam scotea fum mai mult , fum alb , si de o data nu a mai scos fum , .... acum mi am dat seama ce sa intamplat cu scuterul meu de nu am reusit sa al pornesc vre o 4 zile , acum 5 zile l am spalat cu jet pe la motor , apoi dupa o ora , m m am gandit sa ma duc la magazin , si am uitat ca l am spalat , i am dat o pedala si a pornit m am urcat pe el sa plec si sa auzit un rateu micut in toba, ... cred ca de acolo i sa tras toata povestea , in momentul in care am pornit a avut umiditate pe unde nu trebuie , scanteia nu a mai fost cum trebuie si sa inecat , nu am crezut ca se poate intampla asa ceva , sa se inece in halul asta , dar uite ca se intampla , asa ca pt cei care spalati scuterul mai in jeturi , lasati l macar jumatate de zi , si asta daca e cald afara daca e mai frig ... cred ca trebuie lasat mai mult , eu mai aveam putin si desfaceam motorul , ms dan pt raspuns bn ca am scapat si nu am ars magnetoul