..reglez carburatorul

Pentru cei care au putina indemanare si cateva chei / surubelnite

Moderatori: alxemanuel, GLUE

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GLUE » Aprilie 26th, 2009, 2:00 am

Poate nu s-a inteles:
70Km/h pe drum drept, eventual usor la deal, "alergat" continuu timp de mai multe ore. La asta nu poti avea consum de 1,5/100Km.

La vale se poate si mai mult ca viteza si cu consum mult mai mic ;)
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude firu_catalin » Aprilie 26th, 2009, 7:14 am

eu fac naveta zilnic 50 km dus-intors(25+25)..merg la munca..si cu nevasta pe el..viteza maxima pe drum drept cu doi pe el fara vant ea fost de 68 km\h..singur a prins 80..dar simteam ca trage nu gluma..am vreo 17 km numai de E581...amn roti pe 12 di repet scuterul e first bike tornado..cand l-am cumparat prindea maxim 50 km\h cu greu...am schimbat filtrul de aer stok cu unul din burete tot de la un scuter..mi-a reglat un baiat carburatorul..am schimbat rolele la variator cu unele de 9 gr(cantarite pe cantar de bijuterie)..pipa modificata (acele gauri)largite...ulei schimbat primul la 400 km,apoi la 1000 si acum il schimb din 1500 in 1500 pana la 10000km(*sper sa ma tina setul)acum am 7000 de km rulati...gadilat bine chinezul la reglaje si isi face banii...l-am cumparat cu 3900 de lei anu trecut..super intretinul..spalat la 2 zile la spalatorie auto..tacketii reglati k-lumea..si rezultatul e asta de care va tot spun de ceva vreme incoace..au mai fost discutii pe forum in privinta asta.... :D
... want speed, but the brakes are strong?!?
Avatar utilizator
firu_catalin
 
Mesaje: 250
Membru din: Octombrie 22nd, 2008, 11:47 am
Locaţie: tecuci,judetul galati

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude cosmindaniel » Mai 18th, 2009, 11:02 am

deci am facut intocmai asa cum se spune pe aici;dar vad ca unii dintre voi aveti alt tip de coturi de admisie;al meu e exact la fel dar cu unele mici modificari;din poza se vede ca al meu are inca un furtun de aspirare(vid) nr:2 din poza, si am vazut ca acel furtun se leaga la supapa de combustibil care vine de sub rezervor.am cumparat unul nou ca cel vechi era crapat, dar nu mai am in ce sa bag furtunul nr:2;ce se poate intampla daca nu-l mai bag pe stutul de aspirare.??? :?: din ce am cercetat live acela ar fii returul de la benzina si sa inteleg ca nu-mi va mai ajunge benzina inapoi in rezervor :?: :?:
Daca aveti raspuns pls PM.
O ZI BUNA
Ataşamente
Pic1-4-1.JPG
Pic1-4-1.JPG (39.43 KiB) Vizualizat de 8837 ori
Crivat din Sud...
VIATA ARE PRIORITATE....
PE CAI,OSTENII MEI;DACA NU PE CURAND..... :D :D
Avatar utilizator
cosmindaniel
 
Mesaje: 47
Membru din: Noiembrie 12th, 2008, 7:36 pm
Locaţie: JILAVA

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude cosmindaniel » Mai 18th, 2009, 11:10 am

mai revin cu o intrb:ce diferenta este intre carb de 50cc si cel de 80cc?
Va multumesc de suportare....
Crivat din Sud...
VIATA ARE PRIORITATE....
PE CAI,OSTENII MEI;DACA NU PE CURAND..... :D :D
Avatar utilizator
cosmindaniel
 
Mesaje: 47
Membru din: Noiembrie 12th, 2008, 7:36 pm
Locaţie: JILAVA

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude smartmotor » Mai 18th, 2009, 1:44 pm

cosmindaniel scrie:...din ce am cercetat live acela ar fii returul de la benzina...

Vocatia ta, sigur nu-i cea de cercetator ;)
La noua galerie de admisie vei conecta numai furtunul care comanda robinetul de sub rezervor, celalalt furtun ramane liber.

PS: daca-mi arati pompa de benzina pe 139, iti arat si eu care-i furtunu' de retur :lol:
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude cosmindaniel » Mai 18th, 2009, 2:15 pm

pai ;nu e vorba de pompa;am vazut ca acel furtun nr 2 este conectat la supapa de combustibil cel nr 1 nu am apucat sa vad de la ce e pt ca nu ma interesa;dar am vazut ca se duce tot intr-un fel de supapa care are conectate niste furtune foarte groase si unul mai subtirel care se duce la coloana de aer din fata carburatorului care vine din filtrul de aer.
Poate ca nu ma pricep asa de bine ca voi la scutere dar incerc sa invat lucruri noi.In trecut am reparat un Ij jupiter 4 de vreo 5-6 ori.Adica facut bucati si reconditionat,ca de asa era moda cu astea rusesti.
Bafta
Crivat din Sud...
VIATA ARE PRIORITATE....
PE CAI,OSTENII MEI;DACA NU PE CURAND..... :D :D
Avatar utilizator
cosmindaniel
 
Mesaje: 47
Membru din: Noiembrie 12th, 2008, 7:36 pm
Locaţie: JILAVA

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude smartmotor » Mai 18th, 2009, 10:20 pm

cosmindaniel scrie:...Poate ca nu ma pricep asa de bine ca voi la scutere dar incerc sa invat lucruri noi...

Daca iti spun ca in permanenta aflam si noi lucruri nestiute cu o zi in urma, cum iti pare ? ;)
Retur, ai numai acolo unde este implicata o pompa de benzina; la scuterele noastre se alimenteaza prin cadere.

Diferentele fizice intre carburatoarele de 50cc si 80cc sunt la diametre, nu numai la diametre de jigloare ci si la diametre de canale.
In doua cuvinte, consuma mai mult cu cel de 80cc.
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude cosmindaniel » Mai 19th, 2009, 2:27 pm

deci sa inteleg ca daca nu mai cuplez al 2lea furtun de la supapa de combustibil nu o sa fie nici un fel de problema.banuiesc ca prin acel furtun se face un vid care ajuta benzina sa coboare din rezervor.Nu???
Ataşamente
Robinet_vacumati_49370711b3a0d.jpg
(41.27 KiB) Descărcat de 26 ori
Crivat din Sud...
VIATA ARE PRIORITATE....
PE CAI,OSTENII MEI;DACA NU PE CURAND..... :D :D
Avatar utilizator
cosmindaniel
 
Mesaje: 47
Membru din: Noiembrie 12th, 2008, 7:36 pm
Locaţie: JILAVA

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GFN » Mai 22nd, 2009, 10:56 pm

De ceva vreme incoace am observat ca in momentul cand pornesc scuterul pleaca subturat (pe la 1200RPM) dupa care incepe greu sa ajunga pe la 2000RPM uneori se mai opreste si trebuie repornit , inainte pornea si se ducea pe la 2400 RPM dupa care scadea turatia la 2000RPM am verificat socul electric crezand ca nu lucreaza cum trebuie si l-am inlocuit cu altul de proba ,cu care e aceeasi poveste.Carburatorul l-am desfacut bucatele , curatat si suflat cu aer comprimat , verificat toate componentele si canalele din carb. Am tensiune la conectorul socului circa 12-13V Reglajul de aer l-am facut la 2 ture si ceva unde am observat ca merge motorul mai rotund iar relantiul e reglat la 2000 rpm(pe turometrul din bord) ,zegherul e pe ultimul sant .In rest scuterul merge foarte bine cand se incalzeste motorul.
Singura chestie care am omis-o a fost reglajul plutitorului dar la care nu am umblat ca nu am stiut cum se face :? .
Daca aveti un sfat ce as putea sa mai verific ar fi binevenit.
Multzam!!
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude snapisrl » Mai 23rd, 2009, 6:28 pm

am si eu cam aceeasi problema si astept si eu raspunsure de la cine stie:)
snapisrl
 
Mesaje: 23
Membru din: Octombrie 30th, 2008, 7:15 pm

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GLUE » Mai 25th, 2009, 11:57 am

Problema voastra nu e din Carb, e din supapa de admisie, care are culbutorul prea strans (jocul prea mic).
Chiar si 0.01 mai putin si se cunoaste. Eu am aceeasi problema acum, dar nu mai am filet la contrapiulita de la tacheti :( .

Aveti pornirea grea doar la rece, la cald porneste ceas.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GFN » Mai 25th, 2009, 9:00 pm

GLUE scrie:Problema voastra nu e din Carb, e din supapa de admisie, care are culbutorul prea strans (jocul prea mic).
Chiar si 0.01 mai putin si se cunoaste. Eu am aceeasi problema acum, dar nu mai am filet la contrapiulita de la tacheti :( .

Aveti pornirea grea doar la rece, la cald porneste ceas.

Supapele le-am reglat in primavara cand am scos scuterul de la hibernare.
prima oara au fost reglate la 0,1mm dar tzacaneau prea tare culbutorii , dupa aceea am reglat iar cu admisia la 0,05mm si evacuarea la 0,08mm,s-a verificat cotul de la admisie, filtrul de aer, tubulaturi,furtune ,etc cam tot scuterul a fost revizuit .Uleiul cu care l-am lasat in toamna l-am schimbat cu altul nou(Mobil 1 5W40) cu toate ca avea cca 400km efectuati,dat cu spray contact la conectori si butoane.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GLUE » Mai 26th, 2009, 2:30 pm

Da se poate sase mai fi strans admisia. Reglajul corect e undeva intre 0.05-0.06. Cativa microni sub 0.05 si gata ai simptomul.

Daca e din carburator se verifica simplu: mergi 20Km forja si opresti 10-15 minute.
Daca pleaca si se tine nu e din carb sau de la soc, e din tacheti.
Daca nu atunci e socul sau carburatorul infundat, sau vre-un furtun de benzina cu genunchi pe undeva pe sub carene.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GFN » Mai 26th, 2009, 9:26 pm

Azi am "rezolvat" problema :D , am schimbat carbul cu altul care l-am cumparat mai de mult de la smartmotor , acum functioneaza super bine cu carbul nou exact ca inainte , cel vechi ramane de studiu :twisted:
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude Bogdy81 » Mai 26th, 2009, 10:31 pm

Gustyn, sunt doua tipuri de carburatoare pe 139QMB diferite la aspect si constructie dar amandoua fac acelasi lucru! Unele au capacul de deasupra de plastic iar altele au capac de metal! La cele cu capacul de metal pe interior in mijloc e infiletat un fel de piulita! Eu nu am umblat la ea(piulita) pentru ca e reglata din fabrica si imi merge bine scuterul mai ales acum dupa ce i-am reglat supapele! Tot ce te intereseaza pe tine la un scuter made in China se gaseste pe acest forum! Un pic de atentie si ai sa vezi ca o sa gasesti ce te intereseaza! Fiecare scuter chinezesc are cate un nume dat de importator: Tomina, Baotian, Rieju, Peugeot,First Bike s.a diferite ca aspect dar toate cu motoare 139qmb asa ca nu putem deschide pt. fiecare tip de scuter cate un topic! Scuze moderatorilor pentru off!
Avatar utilizator
Bogdy81
 
Mesaje: 255
Membru din: Octombrie 12th, 2008, 2:18 pm
Locaţie: Darabani/Botosani

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GFN » Iunie 5th, 2009, 3:44 pm

Am iar o problema cu carbul :( . Cu cel vechi am problema cu pornirea greoaie si trebuie piscata acceleratia ca sa porneasca iar la asta nou de cand l-am pus am vazut ca imi da in nas cand plec de la semafor.Daca trag de gaz pana la capat pleaca bine dar daca accelerez treptat incepe sa dea in nas si da sa moara in prima faza dupa care pleaca bine dar e indeajuns cat sa inceapa sa ma claxoneze aia din spate.
Am impresia ca pompa de spritz la asta nou are o problema pe la supapa aia cu arculet.Pompa spriteaza benzina doar daca invart repede de axul clapatei daca inavart lent nu spriteaza nimic pe cand la celalalt spriteaza indiferent cum invart de ax.
Diseara o sa fiu tura de noapte si o sa fac probe si teste poate, poate le dau de cap.
Daca are cineva vre-o idee ce as putea sa ii fac ar fi bine venita.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GLUE » Iunie 5th, 2009, 6:26 pm

Trage mai inapoi parghia ce actioneaza pompa de benzina, astfel incat pompa sa actioneze nu chiar de la inceputul acceleratiei.
La mine e atat de departe incat actioneaza de la jumatatea cursei manetei. Asa nu se mai inneaca la pornire.

La V-clic nu exista pompa de spritz pe carb si nu dadea sa moara niciodata, deci se poate si fara, dar sufera demarajul putin.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude smartmotor » Iunie 5th, 2009, 8:24 pm

GFN scrie:...Am impresia ca pompa de spritz la asta nou are o problema pe la supapa aia cu arculet.Pompa spriteaza benzina doar daca invart repede de axul clapatei daca inavart lent nu spriteaza nimic ...

Nu-i o impresie, este chiar un defect real ;)
In acel ansamblu al pompei exista o supapa de sens, care daca-i murdara va lasa benzina sa se intoarca in camera de nivel constant.
Desfa cu mare atentie, se poate curata !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GFN » Iunie 6th, 2009, 11:05 am

S-a rezolvat problema :D :D :D .Hai sa va zic ce a fost. Am desfacut carbul bucati , l-am suflat cu aer comprimat dupa care am desfacut pompa de spritz si supapa aceea cu bila si arc.Problema era la acel scaun pe care se asaza bila , scaun care avea o forma neregulata iar bila impinsa de arculet nu etansa perfect pentru a forma o supapa se sens.Am rezolvat cu o surubelnita subtire cu care am indepartat micile bavuri de acolo ramase de la turnare , apoi am bagat bila in locas , peste ea am pus un dorn mic bont in cap si am batut usor cu un patent pentru a modela scaunul pe forma bilei .Am montat totul la loc dupa care am facut proba si acum sunt chiar multumit cum functioneaza :D .
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude costel vitezomanu » Iulie 1st, 2009, 2:27 pm

cum reglez un carburator de 80 cc
spunetimi si mie plz
si porneste greu
costel vitezomanu
 
Mesaje: 1
Membru din: Iunie 25th, 2009, 10:50 am

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GLUE » Iulie 1st, 2009, 5:34 pm

Am incercat sa ne conectam on-line la carburatorul tau pentru a vedea ce setari ai facut, si nu am reusit! Se pare ca IP-ul nu e corect !:lol:

Incerca sa ne dai mai multe detalii despre cu l-ai reglat si ce setari mai are, cu asa putine date nu iti putem spune chiar nimic si e greu sa vedem ce are de la asa distanta.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude smartmotor » Iulie 1st, 2009, 7:07 pm

Trebuia utilizat un IP de retea de cartier; dupa localizarea noastra (si nu greseste nici chiar pe proxi ;) ) iese Iasi :lol:
Poate ar fi cazul sa rugam utilizatorii sa urmeze exemplul celor putin mai ordonati, si sa completeze la profil si locatia.
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Iulie 31st, 2009, 12:12 pm

Salutare,
Pe carburatorul meu scrie ABC Racing PB 19,asta inseamna ca am carb de 19?
Nu suport la el ca nu are pompa de spritz.
Si sper ca de ziua mea sa imi iau si eu unul,demara demaraj demaraj :evil: :x :lol:
Bye bye!
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Reglare carburator si kit de 80 cc

Mesaj noude ceacanau » August 19th, 2009, 3:56 pm

Cum se regleaza carburatorul la kit-ul de 80 montat dar carburatorul fiind de 50, si cum trebuie sa lucreze shock-ul electronic sa ramana cald tot timpul sau sa se raceasca?va rog foarte frumos trimiteti un raspuns
ceacanau
 
Mesaje: 13
Membru din: Iunie 24th, 2009, 7:28 pm

Reglarea carburatorului

Mesaj noude ceacanau » August 20th, 2009, 5:20 pm

Cum se regleaza carburatorul de 50cc la kit-ul de 80?astept raspuns.Va multumesc!
Ultima oară modificat de smartmotor pe August 20th, 2009, 6:09 pm, modificat de 2 ori în total.
Motiv: Ieri ti-a fost unit subiectul deschis de tine cu altul in care au fost discutate aceste reglaje. Astazi ti-a fost unit si acest subiect nou deschis. Maine, vom uni matura de user si nu stim unde-i dam drumu'... :evil:
ceacanau
 
Mesaje: 13
Membru din: Iunie 24th, 2009, 7:28 pm

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GFN » August 20th, 2009, 9:54 pm

Si eu am carburatorul de 50cc luat de la smartmotor pe setul de 80cc.
Ce am modificat la reglaje: jigleorul pricipal majorat la 0,8-0,9 mm(majorat cu un burghiu) ,reglat ralantiul si surubul de amestec cam la 3 ture.
Mare atentie la majorarea jigleoarelor daca majorati gaura mai mult incepe sa dea in nas ca ii vine prea multa benzina.Eu am un jigleor cu care fac teste, are gaura majorata la 1,5mm dar o astup cu aliaj de lipit piese electronice dupa care dau gaura cu burghiu mai mic.\Socul pe durata functionarii motorului trebuie sa fie cald, daca e rece ai o problema.
Ultima oară modificat de smartmotor pe August 21st, 2009, 12:09 pm, modificat 1 dată în total.
Motiv: Sublinerea unui reglaj important, reglajul de 2,5 ture nu este o regula, este strict orientativ !
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude smartmotor » August 21st, 2009, 12:06 pm

GFN scrie:...cam la 3 ture...

Acest "cam la" cred ca da multe batai de cap celor care se asteapta sa functioneze perfect orice carburator pe orice motor.
Imi permit sa subliniez ingrosand ce ai spus, si sper ca va "sari in ochi" la cat mai multi !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude Rudolf » Octombrie 3rd, 2009, 9:36 pm

Cum funcţionează "Choke"-ul (şoc) automat la carburator? dacă deconectez cablul de alimentare a şocului, el rămâne închis şi duce la un consum ridicat sau dacă nu primeşte curent de la baterie nu se mai deschide şocul?
Oel Ngati Kameie!
Imagine
Avatar utilizator
Rudolf
 
Mesaje: 37
Membru din: Octombrie 22nd, 2008, 10:23 am

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude smartmotor » Octombrie 3rd, 2009, 9:58 pm

Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: ..reglez carburatorul

Mesaj noude GhostRider » Octombrie 4th, 2009, 12:36 pm

Am cumparat si eu un carburator nou ca cel original s-a infundat rau de tot. Cand l-am montat am observat ca surubul de aer daca-l deschid la 1/2 tura motorul incepe sa se tureze iar daca-l mai deschid la 1 sau peste 1tura scade turatia cam 30%. Care ar fi reglajul corect in acest caz? Rog pe smartmotor sa-mi explice pt ca el stie mai bine
Trag de gaz de rup cablul!
Avatar utilizator
GhostRider
 
Mesaje: 379
Membru din: Decembrie 5th, 2008, 1:10 am
Locaţie: Turda

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Cum sa fac sa....

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron