Pagina 1 din 1

Desfacere rulmenti ambielaj

Mesaj nouScris: Ianuarie 11th, 2011, 1:18 pm
de GFN
Am reusit cu un extractor de rulmenti sa desfac rulmentii de la ambielajul care a tinut doar 3000Km :( rulmentii au fost de cea mai proasta calitate in schimb este bun rulmentul de la biela.
Problema este ca nu gasesc rulmentul dinspre magnetou care este standard chinezesc TM-SC03 A39 cotele sunt 17*42*13, celalalt rulment (spre variator) este 6204.
Am cumparat rulmentul 6204 de la SKF si 6004 care are cotele 20*42*12 la care o sa ii fac o bucsa in caz ca nu gasesc un rulment chinezesc.

Re: Desfacere rulmenti ambielaj

Mesaj nouScris: Ianuarie 15th, 2011, 7:49 pm
de mirciulik
Ai facut treaba buna dar sa ai grija la remontare sa pui rulmentii si rotile dintate in exact aceeasi pozitie.

Eu am cumparat un ambielaj si dupa 1000km mi-am dat seama ca aveam joc de 2 mm. Practic rulmentul dinspre pompa de ulei era mai la interior plasat cu 2 mm. Momentan am bagat ca distantier 2 segmenti pentru setul de 80cc, unul pe o parte unul pe cealalta pentru a centra ambielajul. Merge asa de 2000km si nu am surprize neplacute.

Ambielajul tau care a cedat la 3000km era cel original al scuterului? Pe mine cel original m-a tinut 7000 km si s-a stricat rulmentul de la biela. Exact invers fata de ce ai patit tu :)

Spor la cautari si sa ne tii la curent cu refacerea ambielajului.

PS: Ce simptome au aparut in mersul motorului si in cati km problema s-a agravat si te-ai apucat de demontat motorul. La mine pot spune ca a cedat complet in ~70km (Eram intr-o drumetie programata pentru 500km si a cedat cand ajunsesem la jumatate). A trebui sa chem un prieten sa ma ia cu masina de la 200km de casa.