Pagina 1 din 2

My precious

Mesaj nouScris: Ianuarie 12th, 2009, 6:46 pm
de adytza
Sa va prezint si eu "bijuteria" mea.Scuterul este un first bike sprinter,modelul din 2007,facut de qingqi(ca si V-Click).Probleme nu prea am avut cu el,toate problemele au inceput de la gasirea limitatorului,am inceput sa desfacem carburatorul,cu ocazia asta am strambat cuiul de amestec :evil: ,am desfacut capacul de transmisie,nici acolo nu era faimoasa saiba.Ce sa ii facem?ce sa ii facem.Mai ma uit pe un forum de scutere chinezesti si mai citesc eu pe acolo ca ar mai fi in CDI un fir roz si daca scuterul are 5fire nu e limitat,daca are 6fire e limitat,WTF?eu am 6 fire dar niciunul nu-i roz :lol: am scos din fire,fiecare pe rand si nimic ,dar aveam pe CDI un fir albastru care facea o bucla,am zis hai sa taiem firul asta,daca numai porneste il lipim la loc.Am taiat firul si ma duc sa-l testez(surpriza trece de 50,atat ma interesa)vin vesel in curte,este asta e limitatorul,merge mai bine.....A urmat o saptamana de mini-forje,dupa care intr-o zi i s-a pus placa sa numai treaca de 40(cuiul ala nenorocit nustiu,se misca si nu apuca bine si cand trecea de 40 cand nu).Veneam la tata si ii ziceam tata iar nu merge scuterul imi vine sa-i dau foc :evil: ,prin perioada aia se dereglase si culbutori si nu prea pornea.Regleaza tata culbutori,zice:Mestere ce sa vezi ca fuge 80 acu,eu in gandul meu:daaaaaa in vise.Il pornesc,pun saua acolo si plec la testare,degeaba tot nu trecea de 40.A stat tata in seara aia impreuna cu mine si ne tot gandeam ma ce are,segmentii(da de ce nu scoate fum?)Scoatem segmentii ne ducem la diferiti mecanici si toti zic ca nu are rost sa ii schimbam.Mai ma duc la first bike cu scuterul(scos din garantie,dar baiatul de acolo e de treaba)si se uita dar zice ca nu stie ce sa zica.Ajung iar acasa,era in timpul verii si in loc sa ma plimb stau sa ma uit la scuter.Nustiu cum i-a venit idea tatalui meu sa scoata membrana cu tot cu,cui.E si minune,scuterul lua niste turatii de te lasa pe spate.Hai sa plec la test,acu mergea numai in suturi,adica nu puteam sa trag de acceleratie liniar,trebuia sa trag de el in socuri.Avea un demaraj nesimtit,top speed mult mai bun.Asta e gata,am rezolvat-o.......Montam restul de plastice pe el si a mers bine,numai ca la viteze mai mici de 45 nu pot sa merg cu acceleratia constanta,pe la 7000km(parca) se rupe cureaua,am sunat la scuter.centre si am comandat o curea din kevlar,aveam de mult in gand sa iau o curea dasta si niste role de 7.5gr,scuterul mergea foarte frumos,motorul se tura mai putin si deja viteza trebuia crescuta cu 5km ca sa pot merge constant cu acceleratia.Am strans bani de unde am putut si eu si am comandat un set de 80cc.Deocamdata ma uit la el si zilele trecute ma tot gandeam,ma frate da eu cum fac rodajul?Setul asta il cumpar ca sa pot face plimbari lungi la viteze acceptabile(ca sa nu ma calce conservarii)Nu puteam sa fac rodajul in suturi si hartuit si nici plimbari la viteze acceptabile nu puteam.Ma uit pe postul local si vad Magazin de scutere in alexandria(bla bla bla),what?Chiar exista?Astazi ma duc acolo si surpriza,gasesti orice piesa in materie de scutere chinezesti.Si intreb aveti cuiul de la carburator care intra in membrana,ce da am kit complet de carburator si il intreb cat costa,45ron.Buuuun.Si l-am intrebat,dar stiti eu am un set de80,ce nu aveti si jiglere mai mari,ba da la acelasi pret si mai bine.L-am cumparat si il asteptam pe tata inauntru ca sa mergem acasa,afara era cam frig.Si mai vorbesc cu vanzatorul,ce scuter ai?Pai un first bike sprinter,si i-am zis ca setul de 80 l-am luat de la voi,a zis ca cu motorul asta o sa-l faci o racheta,scuterul e usor etc.Ce sa mai zic,abia astept sa vina caldura ca sa pot monta tot ce am cumparat,sa fac scoala de soferi(pt categ. A1,ca s-ar putea sa imi cumpar si un 125,dar nimic nu e batut in cuie) si desigur sa fac multe plimbari,am bagat o gramada din colegi in boala cu scuterele si deja unii si-au cumparat si urmeaza sa-si cumpere.In 2009 imi propun sa fac cel putin 15.000km pe 2 roti,sper ca setul asta sa tina si ca in 2010 sa schimb maxim o pereche de segmenti.Pun si cateva poze si cateva filmulete sa imi laud si eu bestia
http://www.youtube.com/watch?v=-EDkm7Cv ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=rwM_X3Pc ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=4EfXrCs0 ... annel_page
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... e&img=1184
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... e&img=1183
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... e&img=1182
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... e&img=1087
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... ge&img=685
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... ge&img=531
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... ge&img=440
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... ge&img=322
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... ge&img=297
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... ge&img=255

Re: My precious

Mesaj nouScris: Ianuarie 14th, 2009, 3:36 pm
de firu_catalin
nu stiu daca am citit bine sau ai gresit tu...acum mergi fara mebrana la carburator si fara acel arculet si bucatica de plasti? :o .cum merge concret...?

Re: My precious

Mesaj nouScris: Ianuarie 14th, 2009, 6:45 pm
de adytza
Trebuie sa dai suturi la acceleratie ca sa pleci si cand pleci nu-l mai opresti.Dar am cumparat toate cele pentru carburator si o sa rezolv asta.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Ianuarie 14th, 2009, 11:29 pm
de cosx25
Unde as putea cumpara o membrana de carburator dar buna sa fie ca cea originala, ca am cumparat una si e cam subtire se increteste nu e de calitate, si un joglor mai mare as vrea pentru 80 cc .

Re: My precious

Mesaj nouScris: Ianuarie 15th, 2009, 2:19 pm
de adytza
Eu le-am cumparat de la un magazin din Alexandria.Si e tot carburatorul dar fara corp.E 45ron,dar calitatea deocamdata nu o stiu pt ca am tot in cutie

Re: My precious

Mesaj nouScris: Ianuarie 15th, 2009, 7:36 pm
de cosx25
Si jigloare marite tot ? Nu e scump, eu am dat 35 ron pe o membrana vai de ia.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Ianuarie 15th, 2009, 7:45 pm
de adytza
Ti-am zis 45 ron tot ce e in carburator.Kitul pentru carburator e pt motor de 50cc si pt 80cc.Am luat de 80cc,dupa cum o vad in ambalaj e destul de buna,dar nu membrana cred ca e problema la tine ci cuiul ala nenorocit pt ca si mie tot ala imi facea figuri ;)

Re: My precious

Mesaj nouScris: Ianuarie 16th, 2009, 1:59 pm
de cosx25
Poate cand am posibilitatea comand si eu unul de undeva, ca la mine e 35 ron kit carburator dar fara membrana si cui.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 7:31 pm
de adytza
Astazi m-am apucat sa ii montez setul de 80cc.Toate bune si frumoase pana cand desfac capacul la ventilator si constat ca blocul motor e crapat.E crapat de cand a intrat un bou cu alt scuter in mine.Acu va intreb ce se poate intampla?.Nu am terminat astazi de montat pentru ca m-am apucat sa slefuiesc supapele,iar supapa de evacuare a facut figuri,dabia a intrat sigurantele alea,2 ore m-am chinuit,la cea de admisie a intrat imediat.Maine voi continua treaba.Pun si cateva poze
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... st&id=1645
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... st&id=1646
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... st&id=1644
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... st&id=1647
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... st&id=1648
http://www.scuterclub.ro/forum/index.ph ... st&id=1649

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 8:00 pm
de smartmotor
Sper ca ai inteles ca nu putem vedea nicio fotografie... :(
Daca vei folosi optiunea "incarca atasament" si apoi "aseaza in linie" vei putea pune frumusel fotografiile in postul tau.
Restrictiile de pe scuterclub nu permit vizualizarea imaginilor gazduite pe serverul lor pentru nemembri; pe host free, astazi sunt, maine nu-s...

Referitor la fisura de pe blocul motor: trebuie neaparat "tratata" altfel problemele pot fi marisoare...

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 8:21 pm
de adytza
DSCF1064.JPG
G[/attachment]
DSCF1065.JPG
attachment]
Cum pot sa repar chestia cu blocul motor?

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 8:30 pm
de smartmotor
Alta viata acum !
Blocul motor se poate suda in DC cu electrod invelit.
Este insa necesara demontarea completa a semicarterului, nu-i simplu, da' nici tare greu.
Urmele de praf maro din spatele magnetoului indica clar faptul ca ai avut si pierderi de ulei.
Rezolvarea prin sudare nu ajuta numai sa nu mai pierzi uleiul, va opri si marirea fisurii (inerenta la vibratii).
In cazul in care kitul a fost cumparat de la noi (dupa prelucrarea chiulasei asa pare), iti vom trimite si tot setul de garnituri necesar pentru inchiderea motorului, dupa ce-l vei suda.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 9:05 pm
de adrian
Poti astupa acea fisura cu EXPOXI METAL.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 9:18 pm
de smartmotor
Daca te citeste GLUE (fan lipici!) chiar se bucura !
Faptul ca eu nu cred ca poate opri acel lipici continuarea fisurii, poate nu are legatura cu realitatea; un calcul al fortelor care apar nu cred ca este o posibilitate reala, motiv pentru care am recomandat metoda nodului Gordian ;)
Repet, nu vorbim numai despre etansare, ci si despre rigiditatea ansamblului; numai pregatirea corecta a suprafetelor pentru Epoxi, poate fi chiar mai complicata decat sudura !

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 9:36 pm
de adrian
La mine a fost o gaura provocata de mine si nu de vibratii. Ca sa fiu mai explicit: cand nu prea stiam "cu ce se mananca un scuter" am vrut sa schimb ambielajul pt ca piulita de la variator nu a fost bine stransa si a stricat canelurile de pe ambielaj si a trebuit sa pun altul. Nu am putut sa scot magnetoul si m-a invatat cineva cum si m-am luat dupa el si am spart carcasa carterului de sub magnetou a in doua locuri( sparturi mari aproximativ 10mm diametru ). Am fost la cineva care sudeaza in aluminiu si le-a astupat dar tot curgea ulei si mai m-am dus o data a mai rectificat lipiturile si tot curgea ulei si am folosit EXPOXI METAL si nu am mai avut probleme cu pierdera de ulei. Nu spun ca e bun, dar cel putin la nime si-a facut treaba, la fisuri provocate din vibratii nu stiu daca tine.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 10:15 pm
de adytza
Multumesc pentru raspunsuri,maine o sa ma uit mai atent la crapatura sa vad cat de grava e.Care mai exact e semicarterul?

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 10:30 pm
de adytza
Si va mai intreb ceva.Eu am pus pistonul cu partea pe care scrie IN la admisie,e bine?

Da, asa trebuie montat, cu IN in sus !

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 10:34 pm
de adrian
Care mai exact e semicarterul?[/quote]
Carterul este compus din trei parti: partea principala in care intra lantul de distributie pe ambielaj, partea secundara pe care se afla pompa de ulei, si capacul carterului care acopera mecanismul pompei de ulei. Cele trei parti sunt prinse intre ele cu 6 suruburi pe care le poti desface doar daca scoti mai intai cilindrul si magnetoul. Daca vrei sa scoti doar capacul pompei de ulei trebuie doar sa scoti magnetoul .

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 10:35 pm
de smartmotor
Bloc motor = carter
Este format din doua jumatati, si una-i semicarter ;)
Si da, asa-i intelept, nu te grabi cu montajul chiar daca vremea-i buna ;) verifica crapatura/fisura si apoi hotaraste ce-i de facut.
Nici varianta lui adrian nu trebuie ignorata, si nici cea cu sudura nu trebuie sa te sperie; sunt destui care au invertoare de sudura in DC (am vazut si prin Metro la vreo 500lei) si electrozi inveliti de aluminiu se gasesc !
Vezi si tu ce poti rezolva cu o bere si zece lei ;)

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 10:39 pm
de adrian
adytza scrie:Si va mai intreb ceva.Eu am pus pistonul cu partea pe care scrie IN la admisie,e bine?

NU mai pune intrebari daca raspunsurile se afla pe forum. Iti este greu sa dai CAUTARE? :?:

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 11:21 pm
de adytza
smartmotor scrie:Bloc motor = carter
Este format din doua jumatati, si una-i semicarter ;)
Si da, asa-i intelept, nu te grabi cu montajul chiar daca vremea-i buna ;) verifica crapatura/fisura si apoi hotaraste ce-i de facut.
Nici varianta lui adrian nu trebuie ignorata, si nici cea cu sudura nu trebuie sa te sperie; sunt destui care au invertoare de sudura in DC (am vazut si prin Metro la vreo 500lei) si electrozi inveliti de aluminiu se gasesc !
Vezi si tu ce poti rezolva cu o bere si zece lei ;)

Tata are aparat de sudura,trebuie sa cumpere electrozi de aluminiu si poate rezolva treaba?Sau e un aparat special de sudura?Sunt putin ametit la ora asta,pentru ca m-am suparat rau azi ca toate au mers mai pe dos...

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 7th, 2009, 11:37 pm
de adrian
Ca sa poti suda aluminiu iti trebui aparat care merge la 30A (cele obisnuite au peste 80A) si iti trebuie si incalzire cu flacara pt ca sa incalzesti materialul inaintea sudurii pt ca aluminiul este un puternic dispersor de caldura si nu vei reusi sa sudezi astfel. Daca nu ai experienta in sudat aluminiu nu te-as sfatui sa dai "corigenta" pe acea piesa mai bine iei alta. Costa 90lei +taxe curier

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 8th, 2009, 10:07 am
de Coti Vasile
adrian scrie: Costa 90lei +taxe curier


Dane si noua adresa de unde se poate achizitiona .

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 8th, 2009, 10:10 am
de adytza
http://www.procontact.ro/SCOOTERCATALOG ... utere.html
Gasiti cam orice piesa,piesa respectiva se numeste "capac arbore dreapta sub magnetou"

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 8th, 2009, 10:47 am
de Bogdy81
Vezi si pe site-ul www.piesedescuter.eu la sectiunea motor! Ceea ce iti trebuie tie costa doar 50 ron!

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 8th, 2009, 1:10 pm
de adytza
Nici astazi nu am reusit sa montez setul.La chiuloasa noua arcurile de la supape erau prea tari,le-am schimbat le-am pus de la cea veche.La evacuare era atat de tare arcul incat nu putea cama sa apese,am rezolvat problema asta.Acum mi s-a stricat filetul la un surub dala dupa axa cu came cu culbutori.Toate merg prost la instalare...... :cry: :cry:

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 8th, 2009, 10:42 pm
de adytza
Maine voi cumpara tot corpul cu culbutori si sper sa finalizez si eu odata montarea.Daca instalarea merge prost,macar scuterul sa mearga bine dupa tot tam-tamul.
Eu tin scuterul desfacut afara sub o terasa cu o carpa pe motor si o husa .Are ceva?Are montat pistonul,cilindru si chiuloasa.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 10th, 2009, 12:30 pm
de smartmotor
adytza scrie:La evacuare era atat de tare arcul incat nu putea cama sa apese

Vina ne apartine, solidar cu a chinezului.
Una dintre modificarile facute chiulaselor, este si lungimea arcurilor de inchidere a supapelor, pentru a asigura turatia ridicata.
Din pacate atunci cand mergi pe cote la limita, apar si asemenea probleme.
Rezolvarea in acest caz, este fie sa ne trimiti inapoi chiulasa echipata, fie sa desfaci arcul de evacuare si sa-i scazi lungimea cu 0.5mm
Operatiunea se poate face chiar fara presa, la patru maini si un magnet, se demonteaza-monteaza sub 3minute.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 10th, 2009, 6:01 pm
de adytza
Smartmotor o echipa extraordinara,sper sa rezolv si eu problema.

Re: My precious

Mesaj nouScris: Martie 18th, 2009, 9:03 pm
de adytza
Imi poate arata si mie cineva o poza cu limitarea de la variator?