toreo rieju

Fotografii, comparatii, echipamente.

Moderatori: alxemanuel, GLUE

toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 19th, 2009, 8:32 pm

salut acum mere bine tore ul meu eu cred ca am avut ceva apa in benzina ce sa zic nu mai face figuri la deal dar acu nu porneste cum trebuie dimineata sau si in timpul zilei daca stau vreo ora doua si nu inteleg de ce ca inainte acum vreo luna pornea dimineata la o singura pedala ce se intampla de fapt nu mai am compresie buna la motor ca din cate am inteles compresia din motor sufla in pompa de benzina de se duce in carburatie am aproape 5000 de km facuti am desfacut carburatorul l am curatat jiglor tot dar ce sa aibe ori socul nu deschide cum trebuie se poate face ceva la soc sau e de unica folosinta?si apropo vad ca nu mai sunt seturi de 80 cc nu stiti de ce ca as pune si io unul astept ras va rog
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude smartmotor » August 19th, 2009, 8:45 pm

francisco scrie:...astept ras va rog

De la noi poti considera ca ai primit ras, si inca in hohote !
Haide sa o luam incetisor, cu posturi scurte si la obiect, si vom gasi impreuna raspuns la intrebarile tale !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 21st, 2009, 8:36 am

deci problema mea e ca imi porneste ff greu dimineata si parca pedala mi se pare cam moale dar o data pornit motorul mere f bine daca nu ma tine vantul in fata ma duc si pana la 65km chear 70km asta de cand am scos acea piulita lunga de pe capacul de la carburator ca me a zis cineva ca ala ar fii un limitator si problema zic eu ca ar fii nceput de cand am scos acea piulita lunga de la capacul carburatorului sa fie asta problema sau imi trebuie segmentare as pune un set de 80cc dar vad ca in magazinul smartmotor nu mai sunt astept ras plz
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude smartmotor » August 21st, 2009, 11:39 am

Nu stiu despre care piulita lunga vorbesti.
Tu stii mai bine de ce anume poti lega schimbarea in functionare a scuterului tau, si cand a aparut.
Nu este un lucru inspirat sa faceti doua modificari in acelasi timp; de exemplu testarea unor reglaje noi pe carburator cu inlocuirea curelei de transmisie.
Kituri de tuning vor fi in magazin in scurt timp, sfatul meu este sa rezolvi scuterul inainte de a monta un kit de tuning, altfel te vei trezi cu mult prea multe necunoscute si in cazul unor probleme, chiar nu vei mai sti de unde sa incepi !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 21st, 2009, 3:57 pm

deci dau la pedala de inebunesc nu porneste la pedala doar la automat si acolo greu si nu stiu ce e de facut ajutati ma si pe mine sa stiu ce am de facut .Pedala e cam moale cum as putea sa mi dau seama daca am compresia buna ? poate asta ar fi motivul porniri greoaie ce parere aveti
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude smartmotor » August 21st, 2009, 4:13 pm

Tu mergi clar pe ideea lipsei de compresie.
Doua elemente mari si late: supapa care nu inchide, ori distanta mare intre varfurile segmentilor.
Demonteaza chiulasa, fa-i testul cu benzina, trage afara si cilindrul, desfa segmentul de foc si verifica-l in cilindru la un cm de la varf cat este fereastra la segment.
Vino cu aceste informatii, si-i ca si rezolvat.

Sa nu te puna pacatele sa intrebi cum se demonteaza chiulasa, ori cum trebuie sa fie distributia la remontare, ca vom intelege ca nu vrei sa folosesti modulul de cautare din forum :(
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 21st, 2009, 6:03 pm

sa inteleg ca vati cam suparat pe mine sory daca e asa nu am vrut nu asta a fost intentia mea si eferitor la motor am vizitat forumul si am vazut cum sta treaba cu demontatul si montatul din cate am inteles e dificil putin la intinzatorul de lant dar sper sa ma descurc sper dar nu l as desface pana nu am si un set nou am inteles ca vor aparea cat de curand pe smartmotor set de 100cc inca o data imi cer scuze daca nu am fost pe aceeasi frecventa imi pare rau
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » August 21st, 2009, 6:30 pm

Smartmotor nu s-a suparat pe tine,el a vrut sa te atentioneze ca pe forum sunt multe threaduri despre demontarea chiulasei,poze cu aceasta,etc...tu doar trebuie sa folosesti functia search!
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: toreo rieju

Mesaj noude smartmotor » August 21st, 2009, 7:35 pm

Iaca ce bine le zice useru' care-i de mai mult timp pe aici ;)

@francisco: nimeni nu se supara pe nimeni, sa fie clar !
Insa asa cum a spus Ciprian-Yamaha sunt lucruri care au fost super discutate pe aici, si trebuie numai sa le cauti !
Fa mai mult decat sa vizitezi, incearca sa intelegi motorasul de pe scuterul tau, si vei fi cu mult in castig !
Seturile mari vor ajunge inainte de sfarsitul lunii, timp in care citind forumul poti ajunge expert in GY6 ;)
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 21st, 2009, 7:45 pm

inteleg..... dar sa sti ca am vizitat forumul si am vazut despre ce e vorba .la motoare in 2 t ma pricep dar astea in 4 t cum am eu e mai dificil eu de cand am cumparat scuterul mi se incalzeste motorul ff tare am fost la ei la service ca am garantie 2 ani de fapt mai am 1 an acu si zice au ca nu au ideie de ce mi se incalzeste asa tare motoru si ca sa merg asa si eu le am zis sa mi scrie o hartiuta ca am venit la ei si am sesizat problema si sa o stampileze se uitau cam pe dos la mine. uni meseriasi au zis ca incalzirea motorului e de la avans cica nu e reglat avansul bine din montaj si pe forum nu am vazut nimic legat de acest avans sau e o mare prostie ce spun io acu ?
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 21st, 2009, 7:49 pm

va rog sa ma corectati
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude smartmotor » August 21st, 2009, 10:40 pm

francisco scrie:...uni meseriasi au zis ca incalzirea motorului e de la avans cica nu e reglat avansul bine din montaj...

Tampenie este ce ti-au spus "meseriasii" :lol:
Daca ai capacele corect montate pe motor (cele negre de plastic) si nu este nici unul spart, jetul de aer produs de turbina de pe magnetou va raci corect motorul.
Avansul este integrat in CDI, si aici ar fi o paranteza mare, in ultima perioada am avut si noi CDI-uri (cele de TMMP) care functionau ca un rahat, fara sa modifice avansul dupa turatie.
Dar nici macar cu acele CDI-uri nu se poate atinge temperatura exagerat de mare a motorului; un amestec prea sarac va face mai repede acest lucru.
Se degradeaza uleiul foarte repede ? (este negru si pateaza la 1,000Km ?)
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 21st, 2009, 10:58 pm

adica e vorba de amestecul din carburator?mai trebuie reglat aerul? eu am umblat lla el si am strans cum am vasut pe forum si pana la capat au fost 4 ture si ceva si am dat inapoi doar 2 si jumate cum am vazut tot pe forum dar sincer nu am fost atent daca se mai incalzeste motoru asa tare deci vreau sa scot in evidenta faptul ca aerul la carburator era deschis 4 ture si ceva si nu 2 si jumate sau undeva la 3 ture cum se spune ca ar trebui asa a fost de nou
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude MARYOOS » August 27th, 2009, 8:02 pm

Acelasi lucru s-a mai discutat pe acest forum ( cred ca si eu am mai spus odata).Nu exista o regula fixa despre reglarea amestecului din carburator.Ideea este ca se incepe cu motorul incalzit putin in prealabil(sa decupleze socul), se strange surubelul din carburator pana la maxim (te opresti daca motorul sta sa "moara").Se desface pana cand "simti" tu ca motorul functioneaza "rotund" , sa nu fie nici prea turat , nici inecat.Urmareste roata spate , desfaci surubelul pana incepe sa se invarta usor.Cam asta ar fi amestecul .Verifici bujia cam dupa 100 km si vezi daca are depunere (este neagra "taciune"),mai desfa 1/3 tura surubelul.
P.S : incearca sa-ti scoti din cap mitul cu 2 , 1/2 ture si incerca sa ti-l reglezi in functie de cerintele motorului tau :!:
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 27th, 2009, 8:50 pm

smartmotor spuneti mi si mie ,cand se incalzeste motorul? cand e prea mic aerul la carburatie ,sau cand e prea mare ? vorbim de amestec.
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 27th, 2009, 8:53 pm

e normal sa se invarta roata la relanteu cum zice maryoos ?
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude MARYOOS » August 27th, 2009, 9:19 pm

smartmotor scrie:[un amestec prea sarac va face mai repede acest lucru.

Daca ai capacele corect montate pe motor (cele negre de plastic) si nu este nici unul spart, jetul de aer produs de turbina de pe magnetou va raci corect motorul.



OFFF,OFFF,OFFFFF , nu prea esti de loc atent :cry:
P.S: iti precizez ca acea rotatie a rotii , este destul de mica (nu te gandi ca se invarte roata atat de tare incat sa-ti raceasca si motorul) ;)
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: toreo rieju

Mesaj noude MARYOOS » August 27th, 2009, 9:25 pm

A , si mai este asta:
show_image_in_imgtag.jpg
show_image_in_imgtag.jpg (7.37 KiB) Vizualizat de 8945 ori

Verifica integritatea paletelor :!:
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 27th, 2009, 10:37 pm

da da maryoos ,dar ca sa se invarta roata usor cum zici tu, pot da si de la relanteu si eu cred ca nu ar rezolva problema la carburatie ,vb de amestec De unde pot sti daca aerul e reglat normal? cine m ar putea lamuri si pe mine????as face cum zici tu ,dar relanteul ce facem cu el?nu stiu poate sunt eu ciudat dar imi place sa gandesc logic.
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 27th, 2009, 10:40 pm

iar paletele sunt ok mersi pt sugestii
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude MARYOOS » August 29th, 2009, 7:57 pm

DA, da ,da , ai mare dreptate , am incurcat amestecul cu ralantiul(totul pana la partea cu invartitul rotii).Ce vrei daca aici in fiecare zi avem cate un sarbatorit si mai toti dau de baut , cate un rom sau o berica)
Scuze inca o data pentru gresala (invartitul rotii) :oops: si ma bucur sa aflu ca-ti place sa gandesti logic(asa ca i-a gandeste tu:
De unde pot sti daca aerul e reglat normal?
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 29th, 2009, 8:00 pm

da dar cum ramane cu mine cine ma poate ajuta cu acest amestec?
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude MARYOOS » August 30th, 2009, 8:20 am

Pentru a reusi un amestec cat mai aproace de cel corect , trebuie sa reglezi cantitatea de aer cu cea de benzina .Deaceea trebuie sa strangi acel surubel din carburator (aceea fiind cantitatea de aer)
carburator.jpg

Dupa ce slabesti surubelul de la 1,1/2 pana la 3 ture (in funtie de mai multi factori , de ex . modelul filtrului de aer , carburator , etc.......), iti reglezi si ralantiul(acea parte cu invartitul rotii).Acum pune "mana" si gandeste logic, iar daca nu reusesti , fa bine si cheama pe cineva sa te ajute.
Viata este ca parul din fund
Scurta si plina de rahat
faci figuri si superi omu',
aplicam metoda ciomu! :lol:
Avatar utilizator
MARYOOS
 
Mesaje: 282
Membru din: Octombrie 19th, 2008, 4:40 pm
Locaţie: Bucuresti ,Sectorul 1

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 30th, 2009, 10:08 am

ha ha ha , nu ai vazut sa chemi pe cineva sa te ajute si de fapt sa faca o greseala mai mare k mine?spun asta pt faptul ca la noi nu sunt acesti meseriasi sau daca sunt, sunt meseriasi parati
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude Geoopsy » August 30th, 2009, 10:49 am

Cu toate ca mai exista pe forum, un topic din care te poti inspira (usor, zic eu), ma vad nevoit sa-ti explic mai in particular si mai pe indelete;

-se curata carburatorul si mecanismele lui cu o solutie adecvata si se remonteaza,
-se verifica daca circuitul de alimentare este, etans(adica fara scapari si benzina trb. sa curga in cascada),
- se verifica daca toate imbinarile sistemului de admisie sunt etanse si la locul lor,
-se alearga motorul cca. 10-15 min. pana ajunge la o temperatura optima ptr. o detenta usoara,
-fara a se opri motorul, se ridica scuteru pe cricul mare,
-se mareste relantiul (se infileteaza surubul pana ce motorul se tureaza ca si cum ai avea 20 km/ora),
-se infileteaza surubul de reglare amestec (in sensul acelor de ceasornic), pana ce motorul va da semne de oprire,
-din acest moment se invarte invers, usor si cu rabdare, pana ce motorul se tureza cel mai tare, se cauta punctul maxim de acceleratie prin ajustarea dezfiletari- infiletari,
- se face un semn cu un creion marcator, pe surub si corpul carburatorului (ptr. ca, pe viitor, vei avea nevoie sa stii cum ai reglat si sa urmaresti parametrii de funct. ai motorului)
- se opreste motorul, se scoate bujia, se curata bine electrodul si izolatorul, sau se inlocuieste cu una noua (cel mai indicat),
- dupa cca. 10 km de functionare se scoate bujia si daca este usor maronie pe izolator si fara depuneri, sa gasit amestecul ideal ptr. motorul tau.
ATENTIE !!
...Functionarea cu acest reglaj va fi diferita (adica sesizabila), in cazul in care:
-se schimba benzina (brandul),
-se face schimbul de ulei,
-se "schimba" temperatura mediului ambiant,
-se inbacseste filtrul de aer, sau se schimba,
- si uzura normala a motorului (nu mai inchide bine supapele, se uzeaza segmentii, etc)

...Si cu siguranta ca nu participi la curse, de accea reglajul va trebui sa ramana la fel, "pana la un nou defect".
Succes..!!!
Stiati ca..."BINELE O DUCE RAU IN ROMANIA"...?

Vizionati drumetiile lui Geoopsy...
Avatar utilizator
Geoopsy
 
Mesaje: 159
Membru din: Ianuarie 14th, 2009, 1:04 am
Locaţie: Galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude francisco » August 30th, 2009, 12:04 pm

mersi raman dator vandut ms
francisco
 
Mesaje: 114
Membru din: Iulie 31st, 2009, 9:23 pm
Locaţie: romania galati

Re: toreo rieju

Mesaj noude Bogdy81 » Septembrie 5th, 2009, 5:42 am

Am si eu un Toreo si am vrut ieri sa-i schimb bujia! Cand am pus-o pe cea noua stupoare: s-a dus filetul pe chiuloasa! :o Ce sa fac, iau si sun mecanicul sa vina sa-l reparam caci aveam chiuloasa de la kit-ul de 60 dar el avea enorm de multa treaba asa mi-a zis sa-l desfac tot motorul caci am mai vazut cum se face! Am scos plasticele apoi m-am dat la motor si l-am desfacut! Am luat chiuloasa veche am scos arcurile si supapele dar am facut o greseala cand am scos primul simering caci l-am prins cu patentul si l-am ovalizat putin! Am sunat mecanicul si avea el simeringuri si garnituri! Am pus setul de segmenti noi (pt. ca aveam) pe piston cum am vazut pe forum si am inceput sa montez totul la loc! Intre timp venise si mecanicul, a schimbat simeringurile, supapele le-am curatat cu o perie de sarma si cu decarbusolv! L-a montaj el doar a asistat! Am terminat, acu hai sa-l pornim! A luat-o la prima pedala, va jur, nici nu imi venea a crede! Nu e asa greu un montaj dar trebuie sa ai habar cat de cat! Prima data e mai greu! Cu chiuloasa asta pleaca mai tare caci camera de ardere e mai mica! Am facut vreo cateva ture si merge perfect scuterul! Dupa aia am sarbatorit cu bere! :lol: Multumesc forumistilor de pe Smart caci fara ei habar n-aveam sa mai fac cate ceva pe la scuter! Mersi!
Avatar utilizator
Bogdy81
 
Mesaje: 255
Membru din: Octombrie 12th, 2008, 2:18 pm
Locaţie: Darabani/Botosani

Re: toreo rieju

Mesaj noude Bogdy81 » Septembrie 5th, 2009, 5:09 pm

Am aflat azi de la un mecanic auto cauza ducerii filetului de pe chiuloasa: am desfacut si pus la loc bujia cand era motorul cald si a cedat filetul! :!: :!: Atentie pe viitor cand scoateti bujia, motorul(chiuloasa) trebuie sa fie rece daca nu se duce filetul! Noroc ca se gaseste in magazinul Smart! :lol:
Avatar utilizator
Bogdy81
 
Mesaje: 255
Membru din: Octombrie 12th, 2008, 2:18 pm
Locaţie: Darabani/Botosani

Re: toreo rieju

Mesaj noude gigel dumitrascu » August 3rd, 2010, 5:07 pm

salut am si eu o problema cu riejul meu dupa ce am schimbat secmenti si pistonul la 2200km am mai facut cu el aproape 250km am oprit seara si dimineata nu a vrut s-a porneasca am verificat tacheti si e totul bine am o indoiala la distributie( nu corespunde capacul la delcou cu pinionul mare marefer la pms)
gigel dumitrascu
 
Mesaje: 3
Membru din: Iulie 26th, 2010, 7:37 pm
Locaţie: com.ROBEASCA jud.BUAU

Re: toreo rieju

Mesaj noude gigel dumitrascu » August 3rd, 2010, 5:41 pm

salut am si eu o problema cu riejul meu dupa ce a schimbat secmenti si pistonul la 2200km am mai facut cu el aproape 250km am oprit seara si dimineata nu a vrut s-a porneasca am verificat tacheti si e totul bine am o indoiala la distributie( nu corespunde capacul la delcou cu pinionul mare ma refer la pms)nu ma pricep foarte bine mentionez ca un mecanic aschimbat totul dar am vazut pe forum reglajul si nu corespunde ce e la mine cu ce ati aratat voi alta problema era ca nu avea putere cu toate ca motorul mergea frumos nu sarea de 35km/ora. va rog s-a ma ajutati
gigel dumitrascu
 
Mesaje: 3
Membru din: Iulie 26th, 2010, 7:37 pm
Locaţie: com.ROBEASCA jud.BUAU

Următorul

Înapoi la Despre noi si scuterele noastre

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron