eu..Geo74 si scuterul meu

Fotografii, comparatii, echipamente.

Moderatori: alxemanuel, GLUE

eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 7th, 2010, 11:53 pm

M-am hotarat sa va prezint si scuterul meu, cu precizarea ca orice sfat, parere, idee sunt bine-venite.
DSCF0017web.jpg

Scuterul l-am cumparat de la un magazin Carrefour, in rate, pentru ca am preferat sa fie unul nou decat unul sh "de firma" si chinuit de cine stie cine si cum (si bine am facut - parerea mea). Marca este Baotian modelul BT 49 QT 12 / 139QMA.
DSCF0086.jpg

Denumirea comerciala parca era Giant. Toate astea s-au petrecut prin mai 2007. Rodajul: 30km/h prima suta de km, 40 km/h pana la 300km ( cand am schimbat uleiul la motor si la pinioane; la motor am pus ulei de la Elf 10W60 100% sintetic special pentru motociclete in 4T- tot de la Carrefour 34ron/litrul ). Dupa ce am schimbat uleiul la 300Km, am mers cat ducea el de tare.. doar 45-50Km/h. Pana la 1500 km (la 1000km am schimbat iar uleiul la motor - acelasi ulei 10W60). Consumul de benzina era cam 2-2,3 /100km. In acest timp am schimbat/modificat colierele de la toba ( se rupeau mereu pentru ca toba e stramba si le forta foarte tare in jos, de atunci nu am mai avut probleme)
DSCF2269web.jpg
Scuze ca nu am spalat scuterul inainte de poza...
Am folosit niste coliere pentru instalatii sanitare pe care le aveam p'acasa si niste prelungitoare confectionate din tabla de 2 mm... nu arata chiar bine, dar sunt mult mai rezistente ca cele originale.
Pe la 1500 km (nu a mai vrut sa porneasca dupa ce l-am spalat bine) a primit un CDI nou, racing (deci delimitat) o bujie noua NGK si nu mai stiu cum, o fisa si o bobina noua ( nu era niciuna de vina pentru ca nu pornea, de vina a fost contactul de la cricul lateral ).
Apoi, pe la 2000-2500km a urmat "Marea Aventura"... am facut o iesire impreuna cu un coleg de servici pana la barajul Paltinu (PH) pe Valea Doftanei....
277web.jpg
sau mai bine sa o numesc "Marea Evadare", deoarece nici eu si nici el nu mai suntem la varsta "aventurilor" :roll: ;)
22web.jpg

Urmarea in alt post..nu am voie mai mult de 5 atasamente...
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 8th, 2010, 12:07 am

La baza barajului
310web.jpg

O bere pentru calul meu, pe care am baut-o eu.. :lol:
062web.jpg
si de aici...fara comentarii din partea mea...
055web.jpg
23web.jpg
095web.jpg
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 8th, 2010, 12:24 am

coturi.JPG
173web.jpg
192web.jpg
190web.jpg
211web.jpg
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 8th, 2010, 12:54 am

339web.jpg
... a fost intr-adevar ..COOL! Iar anul asta, vor fi mai multe evadari.. ;)
Buun! Dupa aceasta excursie am tras concluzia ca ar prinde bine la deal daca ar fi motorul mai rece, drept pentru care am mesterit o priza de aer dintr-o sticla PET de 2L de Pepsi.
DSCF2214.jpg
Nu pot spune cat de folositoare este ca nu am mai urcat pante asa lungi si la temperaturi mari (improvizatia asta de priza de aer am vazut-o si pe aici pe forum) E lipita cu superglue
DSCF2150web.jpg

Si uite-asa a ajuns scuterul meu la 6000 km... a... am uitat sa zic ca pe la 3000km m-a lasat bateria de tot.. si nu am schimbat-o nici pana azi, dar urmeaza.
Mai zilele trecute, am inceput sa fac inventarul la ce ar trebui schimbat... si ca orice om normal (cica) am inceput cu demontatul...
DSCF2156web.jpg

Cam asa arata semifulia de la variator dupa 6000 km, cureaua nu urca pana sus, dupa cum se vede pe urma lasata. Saiba de limitare nu are si nici tabla in spatele variatorului...cureaua este 788/17/28.
DSCF2174web.jpg

De fugit nu fuge mai tare de 55-60km/h decat la vale (65km/h). Are CDI delimitat, nu are limitari la variator, nu are limitari la carburator. Eu am 75 kg.
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 8th, 2010, 1:31 am

Atat am gasit la variator
DSCF2184web.jpg
asa arata cureaua (sigur ca o sa o schimb curand)
DSCF2207web.jpg
Rolele au 6,5gr
DSCF2189web.jpg
DSCF2189web.jpg (192.75 KiB) Vizualizat de 7729 ori
Sunt uzate inegal si categoric trebuiesc schimbate
DSCF2181web.jpg

Ambreiajul e cel original, din fabrica, arcurile neavand o culoare anume
DSCF2203web.jpg
....
Ei si acum... ce as vrea eu: O viteza de 70-75km/h (reala, caci al meu arata 55 si al prietenului meu 70, chiar daca mergem paralel), demaraj mai potolit, dar nici sa trebuiasca sa dau din picioare la semafor, si (cel mai important) sa am ceva putere in panta...un 40-45 km/h constant ar fi suficient (dar nu destul :D ). Asta cu viteza constanta in panta e relativa...cert e ca vreau sa urce rezonabil.

Eu m-am gandit sa pun un Kit de 100cc (de la smatrmotor), sa pastrez chiulasa de 49cc, role de 8gr (tot de acolo), kit reparatie carburator de 80cc ( de la smart, bine'nteles), curea 788/18/28 (daca are smartmotor) a mea fiind 788/17/28. Ma gandesc ca 1mm in latime va forta cureaua sa urce mai sus pe variator ;) . (astept pareri si/sau idei).

Restul mai spuneti si voi...dar luati in calcul ca bugetul meu e limitat. Multumesc si scuze de lungimea topicului, dar am incercat sa creez o imagine cat mai clara despre mine si scuterul meu.
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude GLUE » Martie 8th, 2010, 3:27 am

Pai arata bine pana acum.
Se vede ca ai si scule de fotografiat bune. Poza de rola si de ambreiaj asa de clare mai rar :D .

Deci eu personal ti-as recomanda sa iti iei doua seturi de role de 8g si de 11g.
E bine sa faci o proba cu ambele ca sa te hotarasti.

Ce n-am vazut pana acum la tine e un reglaj de supape. :o si sunt ceva Km
Banui ca acum sunt reglate la limita de siguranta pt cei din service, adica larg :lol: .
Uita-te aici pe forum si incearca sa le mai micsorezi jocul, astfel iti va creste puterea (10-20%) si turatia maxima.

Kitul de 100 e super Ok daca vrei sa obtii ceva demaraj si viteza la deal.
La drum intins trebuie incercate mai multe combinatii de role pana obtii compromisul ideal: viteza maxima si viteza in panta.

Nu uita si de frane!!
Daca iti creste viteza energia disipata la franare creste cu patratul vitezei !!
Deci placutede calitate si saboti noi e musai, evetual si un disc daca ai uzuri mari pe actualul disc.

Fa poze cat mai multe si posteaza-le aici.
Vor fi utile si cel care n-au mai facut asa ceva sau care vor sa vada cum arata diverse piese si subansamble.


Bafta si spor la modificari.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 8th, 2010, 10:29 am

Mutumesc GLUE!

Scule de fotografiat nu am cine-stie-ce, ar mai fi muuult pana la ceva profesional, dar fotografia e a doua mea mare pasiune... sau prima... oricum, nu asta e important...important este ca atunci cand faci ceva cu pasiune iese o treaba minunata ( asa cum faceti si voi toti aici ) :), indiferent daca aparatul de fotografiat este unul de clasa medie, sau scuterul nu este decat "un chinezesc facut din table de conserva" (citatul provine de pe un site de scuteristi "de firma").

Referitor la supape, nu am umblat deloc la ele ( am citit pe aici ca ar fi trebuit sa fac mai demult chestia asta ) dar o voi face obligat dupa ce schimb cilindrul si pistonul. De pornit, porneste usor la pedala, maxim la a doua pleaca.

Ce parere ai de curea? Daca pun in loc de 788/17/28 una 788/18/28 ar influenta cu ceva? Dar 788/18/30 :?:

Placutele si sabotii sunt in stare buna ( eu nu franez brusc si nici fara motiv :lol: ), dar sunt din fabrica... ramane de vazut aici...

Multumesc de raspunsul rapid (02:27 am... wow!) si fii sigur ca voi posta mai mult poze.

O zi placuta!
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Martie 8th, 2010, 11:11 am

Salut si bine ai venit pe aici!

@dimensiunea curelii nu va influenta cu ceva,eu am 788 17 28 si am pus 788 18 30,de Malaguti,si merge foarte bine!

@set,pui 100 cc,dar mergi pe role de 11,cele originale fac ca scuterul sa se tureze in gol!


Tuning curat!
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 8th, 2010, 11:33 am

Salut! si multumesc de sfaturi Ciprian-Yamaha. Cureaua si rolele le-ai cumparat on-line sau ai gasit la un magazin normal ? La smartmotor nu au de 11gr, si cred ca nici curea la dimensiunile astea. :(
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Martie 8th, 2010, 11:54 am

Cureaua este Polini Kevlar si scrie ca e pentru Malaguti f12(italienii nu prea fac piese de tuning pentru China,rare si scumpe)

www.reclama-se-plateste.ro

www.reclama-se-plateste.ro

De la Smartmotor am luat carburator de 80,set 80 ,bujie,cdi si iti zic,diferenta e destul de mare ;)
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude GFN » Martie 8th, 2010, 10:48 pm

Din ce am vazut in poze cureaua urca pana sus pe variator dar pe fulia cu dinti nu are cum pt ca are diametrul mai mare decat variatorul.
Parerea mea este sa faci un efort si sa iti cumperi un variator , role si curea ca lumea si ai sa vezi ca nu o sa iti pare rau, merita pe deplin investitia.Eu urc dealul de la Casa Poporului cu 55-60 km/h si asta fara sa imi iau avant iar la drum intins ajung la 85km/h asta cu piesele din semnatura.
Variatorul arata cu urmele alea pe el pentru ca , cureaua care o ai acum e de proasta calitate si patineaza, in momentul cand o sa cumperi una buna ai sa vezi ca o sa devina curat oglinda ,vezi pozele mele de la pagina 3 viewtopic.php?p=6547#p6547.
Daca iti montezi set mai mare incearca mai intai role de 8 gr, astea se preteaza mai bine la variatorul chinezesc pentru ca are o alta panta de urcare a rolelor.
Arculetele de la ambreiaj sa le lasi pe alea originale care cupleaza in jur de 3000rpm , daca montezi altele mai tari o sa cupleze la turatii mai mari , lucru care nu te avantajeaza decat daca te dai la curse.
Bafta!!
Ataşamente
DSCF2174web.jpg
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude GLUE » Martie 9th, 2010, 12:46 am

georgepopescu74 scrie:Mutumesc GLUE!

Ce parere ai de curea? Daca pun in loc de 788/17/28 una 788/18/28 ar influenta cu ceva? Dar 788/18/30 :?:

Multumesc de raspunsul rapid (02:27 am... wow!) si fii sigur ca voi posta mai mult poze.

O zi placuta!


Salut,

Eu sunt in tura de noapte acasa la juniori :lol: de aceea postez prompt.

28 reprezinta panta (inclinarea) flancurilor curelei si e bine sa n-o schimbi.
Acum am vazut si eu pozele mai in detaliu si da patineaza, asa ca o curea mai lata e OK.
Daca e si de calitate e si mai bine :D

Respect pt fotografii.
Bunicul a avut un atelier de fotografie, dar nu l-am mai prins sa invat meserie, iar din carti nu prea merge
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 9th, 2010, 8:59 pm

Ciprian-Yamaha

Ok! Cred ca, pentru o setare cat mai buna a transmisiei, o sa cumpar setul de role de la www.reclama-se-plateste.ro. Asa ma pot juca cu role de diferite greutati. Multam!

G F N

Si eu sunt pentru cumpararea unui variator de calitate mai buna, dar nu e momentul acum ( sunt un pic cam inghesuit ;) )
DSCF2175web.jpg
nu exista limitare la acest variator


La tine vad ca fulia e uzata pe toata suprafata (cu o curea de calitate)
DSC00135.jpg


Aici este teoria mea despre montarea unei curele un pic mai late (am folosit o fotografie a ambreiajului, dar nu conteaza)
DSCF2196web.jpg


GLUE

Voi folosi o curea mai lata si de calitate. Nu eram 100% convins ca merge.

Respect pt fotografii.
Bunicul a avut un atelier de fotografie, dar nu l-am mai prins sa invat meserie, iar din carti nu prea merge

Respect pentru bunicul tau si cei ca el. Si eu am apucat sa fac fotografii cu metoda clasica (cu film). Am avut acasa un mini-laborator foto unde developam poze facute in excursiile cu scoala, pe care apoi le vindeam colegilor la pret de dumping :lol: . Ce se numeste astazi fotografie este foarte diferit de ce insemna asta in urma cu 20-30 de ani.
Fotografia nu se invata din carti decat 15%. Restul e practica. Exerseaza!
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude GLUE » Martie 9th, 2010, 9:37 pm

Asa un pic off topic: bunicul lucra pe clisee (de sticla, nu din viata) nu prea era film la vremea aia ;)

On topic:
Da cam asa e, teoria cu cureaua e corecta. Vei avea in plus mai mult forta de frecare intre curea si fulii, ceea ce va duce la un randament mai bun al utilajului.
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude GFN » Martie 12th, 2010, 7:16 pm

Cureaua malossi kevlar are latimea de 18,5mm si urca mai sus pe variator decat celelalte ;)
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude Ciprian-Yamaha » Martie 12th, 2010, 9:06 pm

Spune-mi te rog codul produsului din catalog!
Avatar utilizator
Ciprian-Yamaha
 
Mesaje: 662
Membru din: Ianuarie 1st, 2009, 3:25 pm
Locaţie: Bucuresti

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 12th, 2010, 11:10 pm

am citit pe undeva ca merge 61 9202
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude GFN » Martie 13th, 2010, 6:52 am

Exact deasta am 61 9202.
Posesor de Tomina Fire(Baotian BT49qt-12 Rocky)80Cc,Malossi Kevlar ,Malossi Multivar 2000 ,Hid Xenon 4300K/35W
Modificari lumini bord logan ,activari diverse functii UCH. Lucrari de ale mele se pot vedea http://www.daciaclub.ro/galerie/thumbnails-991.html
Avatar utilizator
GFN
 
Mesaje: 223
Membru din: Martie 4th, 2009, 7:27 pm
Locaţie: Bucale

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude bebe7400 » Martie 16th, 2010, 10:47 pm

Daca orice parere e binevenita, atunci.......pozele sunt SUPER, scuterul arata SUPER, locurile pe unde ati umblat - SUPER!!
Bafta si la cati mai multi kilometrii fara evenimente urate!!
PS - ce simbolizeaza acel "74" din user-ul tau? Ca la mine vine de la anul nasteri -1974 :)
Respect !
Avatar utilizator
bebe7400
 
Mesaje: 143
Membru din: Martie 15th, 2010, 9:58 pm
Locaţie: Hunedoara

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Martie 17th, 2010, 9:38 pm

Daca orice parere e binevenita, atunci.......pozele sunt SUPER, scuterul arata SUPER, locurile pe unde ati umblat - SUPER!!


Multumesc ! La fel si la mine... anul nasterii.
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Mai 10th, 2010, 10:28 pm

Salutare !
Am mai intrat pe forum si am citit posturile noi. Eu nu am mai zis nimic pentru ca nu prea am avut despre ce sa vorbesc. Aveam de gand sa fac ceva modificari la scuterul meu, dar nu se intimpla totul asa cum planuiesti... dar asta e o alta poveste... asadar, nu am pus set de 100cc ci unul de 80 cc ( l-am luat gratis si am zis " de ce nu ?!") , am "rectificat" scaunul la supape cu pasta de lustruit pana nu a mai curs benzina nici in 2 ore, am schimbat cureaua cu una malossi dar nu kevlar ( intr-adevar, semifulia variatorului e acum lucioasa ca oglinda), am pus role noi de 6 gr. , am scos "reductia" din filtrul de aer si ...cam atat. La carburator nu am facut modificari ( doar am reglat amestecul ). Ca si rezultate notabile : viteza maxima a crescut de la 55- 60km/h la 65-70km/h, puterea in panta este considerabil mai mare, demarajul a crescut si el, consumul a crescut la 2,3 L %. Motorul nu se tureaza excesiv ( desi am role de 6 gr cu set de 80 - variatorul se deschide la maxim ). Referitor la vitezometru... la majoritatea scuterelor chinezesti, viteza indicata nu este cea reala. Eu merg cu 65 km/h (vitezometrul meu) si altii merg cu aceeasi viteza cu mine, dar la ei indica peste 80 km/h. Eu cred ca al meu indica viteza reala. O sa masor cu un GPS cand o sa am ocazia.
Una peste alta... sunt multumit de performante, oricum nu merg cu acceleratia la maxim ci doar cand e nevoie. Sunt sigur ca poate mai mult daca umblu la diametrul jiglorului ( sau schimb carburatorul ), dar nu e cazul deocamdata.
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude mirciulik » Mai 11th, 2010, 7:53 am

Si al meu sufera de aceeasi "boala". Imi indica viteza reala. La 70 pe bord am exact 70 pe gps.
Dupa ce am schimbat setul motor cu unul de 80cc am inceput sa ma joc cu rolele.

Dupa mai multe incercari, eu merg cu role de 11gr. Viteza maxima este de 70km/h si o rampa abrupta o urc cu 45-50km/h.
Cu role de 7gr plecam bine de pe loc, dar dupa 50 tragea mai greu. Ajungea tot la 70 dar se tura destul de tare. Acum, cu role de 11gr, plec mai lent de pe loc dar trage mai bine de la 45 pana la 65-70.

Spunea cineva mai sus de o curea malossi care are latimea de 18,5. Cureaua mai lata ar urca mai mult pe variator...ceea ce ar duce la o viteza maxima mai mare, dar in acelasi timp nu ar cobora mai putin pe fuliile ambreajului? Ceea ce ar duce la o scadere a vitezei maxime? Per ansamblu ar parea ca viteza ramane aceeasi fata de o curea standard.

As dori niste lamuriri....
Avatar utilizator
mirciulik
 
Mesaje: 65
Membru din: Septembrie 14th, 2009, 10:22 pm
Locaţie: Galati

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Mai 11th, 2010, 8:25 am

mirciulik scrie:Cureaua mai lata ar urca mai mult pe variator...ceea ce ar duce la o viteza maxima mai mare, dar in acelasi timp nu ar cobora mai putin pe fuliile ambreajului? Ceea ce ar duce la o scadere a vitezei maxime? Per ansamblu ar parea ca viteza ramane aceeasi fata de o curea standard.

As dori niste lamuriri....

Lungimea curelei ramane aceeasi. Odata ce ea urca mai mult pe variator, in mod normal ar trebui sa si coboare mai mult pe fuliile ambreiajului.
Dupa ce am schimbat cureaua originala cu una malossi nu au fost evolutii notabile in performante doar ca s-a lustruit semifulia variatorului ( cureaua am schimbat-o inainte sa pun setul de 80 ).
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude radu_steaua » Mai 11th, 2010, 9:15 pm

georgepopescu74 la un set de 80 ar trebui un carburator de 19 mm (80 cmc) te asigur ca vei performante bune cel putin in demaraj si viteza bafta!!!


ps:cu role de 8 gr
Avatar utilizator
radu_steaua
 
Mesaje: 140
Membru din: Decembrie 17th, 2009, 3:35 pm
Locaţie: hunedoara

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude Bogdy81 » Mai 11th, 2010, 10:48 pm

O curea mai lata se va face franjuri de pe parti! Crezi ca de degeaba originala e lata de 17,7? Atat se deschide ambreiajul jos, ce e in plus, la mm ma refer, forteaza ambreiajul si cu timpul se duce! Dar prima data se duce cureaua, stiu din propria experienta! :lol:
Recomand cu toata increderea cureaua POWERLINK de la GATES! E super ok! Nu-mi mai patineaza pe Cvt la deal si la plecarea de pe loc, nu se pierde cuplu deloc! Unde urcam cu 30 km/h acum ajung la 37 km/h! Merita investitia! Iar cel mai important lucru e ca de cand am aceasta curea NU IMI MAI VIBREAZA SCUTERUL!
Avatar utilizator
Bogdy81
 
Mesaje: 255
Membru din: Octombrie 12th, 2008, 2:18 pm
Locaţie: Darabani/Botosani

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Mai 21st, 2010, 11:30 am

Zilele trecute am mesterit un suport pentru genti laterale


aDSCF2018 (8).jpg

DSCF2422.jpg

DSCF2425.jpg

DSCF2433.jpg

DSCF2432.jpg



gentile sunt incredibil de incapatoare, sunt impermeabile si izoterme, ideale in calatoriile mele sau la pescuit ;)


si arata chiar bine.

Pentru cei interesati pot oferi mai multe fotografii si informatii.
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude mirciulik » Mai 21st, 2010, 10:18 pm

Suportul topcase-ului original l-ai intarit in vreun fel?

Desi eu am scuter cu roti pe 10", mi s-a rupt suportul topcase-ului, in 2 locuri. L-am sudat si intarit, iar la prima groapa, mi-a rezistat suportul dar mi-a plesnit plasticul din care e facut topcase-ul. Acum am intarit si plasticul...si sper sa ma tina asa.

Chiar si cu suportul intarit....metalul se torsioneaza....

Cu suporturile laterale....nu soliciti si mai mult suportul topcase-ului?

PS: Toti care sunt scuteristi de drum lung ar si apreciat mai multe poze si amanunte cu noile suporturi laterale :D
Avatar utilizator
mirciulik
 
Mesaje: 65
Membru din: Septembrie 14th, 2009, 10:22 pm
Locaţie: Galati

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Mai 21st, 2010, 10:34 pm

Nu stiu cum e la tine, dar la mine suportul e foarte solid, am spart si eu o cutie la o groapa pe care am vazut-o prea tarziu, a fost vina mea, alte incidente nu am avut. In genti am pus o greutate de aproximativ 5-6 kg/buc. si nu au fost probleme. Parca e chiar mai stabil cu genti. Lateralele nu solicita aproape deloc suportul de topcase.
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude GLUE » Mai 27th, 2010, 10:16 am

georgepopescu74 scrie:Zilele trecute am mesterit un suport pentru genti laterale
....
Pentru cei interesati pot oferi mai multe fotografii si informatii.


Chiar te rog daca ai timp sa pui ceva fotografii mai detailate.
De mult ma bate gandul sa imi fac asa ceva. Cum spunea pe sus cineva, la scutere cu roti de 10 suportul de portbagaj e fixat pe o brida prinsa sub caroserie in 2 suruburi in jurul carora se poate roti :( .
Asta mi-a spart pana acum carena mica de deasupra busonului rezervorului.
M-ar interesa sa fac ceva pentru laterale in care sa includ si suportul cutiei de spate cumva

Orice idee deja pusa in practica e un plus. Oricum va trebui adaptat putin intrucat e diferenta la sasiu intre cele cu roti de 12" si cele cu roti de 10".

Unde mai pui ca suportul lateral e bun si de zgariat cate o masina mofturoasa care nu da prioritate si protejeaza carenele in caz de cadere. ;)
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...

Re: eu..Geo74 si scuterul meu

Mesaj noude georgepopescu74 » Mai 27th, 2010, 11:16 am

Mai intai am recuperat de la un scaun pliant stricat structura metalica, din care am construit suportul.
ADSCF2081.jpg

ADSCF2081 (7).jpg

ADSCF2081 (8).jpg

ADSCF2081 (6).jpg

ADSCF2081 (11).jpg

Dupa ce m-am chinuit sa sudez teava cu un aparat de sudura electric, nemultumit de rezultat, am renuntat si am mers la un prieten care are aparat de sudura autogen. Cel electric are amperajul prea mare si taie teava imediat. E chinuiala si nu iese treaba buna. Cu autogen e floare la ureche.
Avatar utilizator
georgepopescu74
 
Mesaje: 84
Membru din: Februarie 22nd, 2010, 7:27 pm
Locaţie: Tunari - Ilfov

Următorul

Înapoi la Despre noi si scuterele noastre

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron