scuterul lui Ionut

Fotografii, comparatii, echipamente.

Moderatori: alxemanuel, GLUE

scuterul lui Ionut

Mesaj noude smartmotor » Martie 30th, 2010, 9:48 pm

ionut290 scrie:am o problema ajutati-ma am bagat in el 6 mil cu kit de 80 ieri am montat kit cu curea ce drec nu iam facut............ relantiul nu tine cand creste cand scade am suflat carburatorul este spalat daca plec cu el incet din semafor merge brici daca il acelerez brusc da in nas scoate fum si imi (inegreste si bujia ) dupa aceea pleaca in schimb fuge de mananca pamantul ajung la 50 de km in 4 nu exagerez(cu el in rodaj am ajuns in linie dreapta 80 cu motorul strans) si cam consuma si carb a ramas de 50 pe el am fost la 3 mecanici nu stiu ce sa mai fac este un scuter chinezesc BTM giant

Am primit acest mesaj in PM.
Chiar daca la semnatura scrie: "Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul!", am considerat ca fiind un user nou, nu stie sa deschida un topic.

Deci, il poate ajuta cineva ?
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: scuterul lui Ionut

Mesaj noude GLUE » Martie 30th, 2010, 11:57 pm

Salut,

Dupa cum vad scuterul tau merge "supraalimentat" adica ai benzina in exces, de pa calea de ralanti.
Asta poate avea mai multe cauze care trebuie eliminate pe rand.
Intai trebuie verificat nivelul de benzina din carburator si eventual redus din plutitor.
Trebuie verificat cuil poatou sa nu aiba uzura vizibila (cerculet) si sa nu mai inchida corect.
Trebuie verificat socul electric daca inchide complet. Ar trebui sa functioneze la pornire turatie e mai mare, dupa care se reduce treptat.
Daca ai carburator cu pompa de spritz trebuie verificata si pompa ca lucreaza, adica bila se aseaza corect si etanseaza.

Ne-ar mai trebui ceva date suplimentare, eventual o poza cu carburatorul.
O solutie "de criza de timp", simpla, de stabilizare a sistemului e sa umbli la surubul de aer si sa-l mai desfiletezi. Asta nu iti rezolva problema, doar iti creeaza un amestec mai bun, insa consumul va fi mare in continuare si bujia tot neagra ;)

Spor si atentie!
Dus tare cu scuterul
... si la intors tot cu scuterul o dau
Avatar utilizator
GLUE
 
Mesaje: 507
Membru din: Octombrie 13th, 2008, 12:20 am
Locaţie: IASI / Iasi / La bloc...


Înapoi la Despre noi si scuterele noastre

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori