,,Blonda'' mea

Fotografii, comparatii, echipamente.

Moderatori: alxemanuel, GLUE

,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 1st, 2010, 12:23 am

Drum lis la toata lumea
Sunt nou venit pe forum si in ultimul timp sunt tot mai tentat sa imbunatatesc ceea ce poate da ,, blonda'' mea. Sunt multumit ca v-am intalnit si sper intr-o buna colaborare viitoare. Am tras cu ochiul pe forum si pot afirma ca sunteti cu totii BUNI atat prin ceea ce se dezvolta ca discutii cat si prin ofertele extraforum.
Intentionez unele modificari, am disponibilitati atat tehnice cat si profesionale dar sigur o sa am nevoie si de ajutorul celor impatimiti. Promit sa dezvalui tot ceea ce voi modifica atat ca realizare cat si ca rezultat. Va rog, in schimb, sa imi dezvaluiti din ceea ce ati descoperit la randul vostru in materie si asupra carora va cer ajutor.
Multumesc pentru intelegere.
Ataşamente
CRIM0096.JPG
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude G£aÐ » Septembrie 1st, 2010, 7:31 am

DA, PT MODELUL TAU AR TREBUII SA SE POTRIVEASCA LA MUFE CDI UL ASTA SPORT

http://magazin.smartmotor.ro/components/com_virtuemart/shop_image/product/CDI_sport_4af724409f43e.jpg :D
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 1st, 2010, 1:13 pm

Multumesc pentru atentie. Am pus 2 poze cu CDI.ul meu la topicul cu electricile.
Intrebare: cam ce dimensiuni ar trebui sa aiba pozele ca sa se incadreze in limitele forumului?
Intentionez o comanda pentru oarece piese si e functie de raspunsul pentru CDI. Daca se potriveste o sa fie inclus in comanda chiar daca eventual trebuie modificata pzitia la pinii cinectori, fapt pentru care va rog sa imi spineti care, unde trebuie mutat.
Multumesc.
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude G£aÐ » Septembrie 2nd, 2010, 9:29 am

ti am raspuns si dincolo.
nu modifici nimic la el, pui cdi direct la mufa ta de pe instalatie.

iar cu pozele verifici si tu, atunci cand sunt prea mari te anunta-vezi cat merge dimensiunea.

sau daca ai un host foto poti pune direct link ul, ex...


link ul din browser- fotogarafie jpg incadrat de

[img]..._link_ul_din_browser_al_pozei_...[/img]

cam asa

si o sa apara poza asa Imagine
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 2nd, 2010, 11:44 am

Multumesc SMART
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 2nd, 2010, 1:08 pm

E povestea cu ariciul care intrat in casuta incepe sa se intinda. Cam asa si eu.....
Am incropit o lista cu ceea ce as vrea sa comand la magazin, care include si un kit de 80cmc. Dar nu gasesc produsul sau mai bine zis posibilitatea sa il pun in cos. E o procedura deosebita de comanda sau momentan nu e pe stoc?
Nici serviciul on line nu il pot accesa.
Miultumesc.
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude G£aÐ » Septembrie 3rd, 2010, 8:54 am

traian scrie:Multumesc SMART


daca te referi la mine, eu nu sunt Smart (sau poate da ) :lol:

eu sunt G£aÐ - vlad pt prieteni
:D
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude G£aÐ » Septembrie 3rd, 2010, 8:58 am

traian scrie:E povestea cu ariciul care intrat in casuta incepe sa se intinda. Cam asa si eu.....
Am incropit o lista cu ceea ce as vrea sa comand la magazin, care include si un kit de 80cmc. Dar nu gasesc produsul sau mai bine zis posibilitatea sa il pun in cos. E o procedura deosebita de comanda sau momentan nu e pe stoc?
Nici serviciul on line nu il pot accesa.
Miultumesc.


uite aici setul de 80cc piston 47mm http://smartmotor.ro/magazin/index.php/Piese-de-schimb-pentru-scutere/Kituri-de-tuning/Page-1-9.html

si aici telefoanele si programul http://smartmotor.ro/magazin/

o zi buna !!
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 3rd, 2010, 3:48 pm

Multumesc pentru ajutor
M-am zbatut putin dar pana in urma am reusit sa fac comanda.
Numele l-am ales dupa un principiu folosit pe un forum unde sunt moderator si anume dupa ce e mai vizibil la avatar, daca am deranjat rog de iertare. Vlad e si numele fiului meu mai mic, e un apelativ ca si Traian de exemplu diferenta intre ,,pentru prieteni / altii '' e data de modul in care e perceput atat de adresant cat si de tine in momentul in care esti apelat.
De la mine, respect!
Revin cu impresii dupa ce primesc piesele.
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude G£aÐ » Septembrie 3rd, 2010, 3:55 pm

nu ai deranjat cu nimic.
vladut al tau sa ti traiasaca si sa creasca frumos. ;)
vroiam si eu unul, nu tot un vladut, cu toate ca am aproape 40 ani eu nu am reusit :lol:
ajut si data viitoare daca pot.

o zi buna !!
;)
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 3rd, 2010, 5:11 pm

Multumesc de urari, e cel mai mic dar e mare, deja gasesc bikini pe la usa.
Multi ani inainte si buni sa fie (dar ramane intre noi ca sa nu contravinem regulamentului)
Eu am 20 si numai cateva luni diferenta pana in 1955. Nu imi permit glume nestiind cauzele nereusitei, nu vreau sa jignesc. Nici la mine nu e reusita totala, am vrut fete si am trei golani.
Numai bune!
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude smartmotor » Septembrie 5th, 2010, 7:39 pm

Incitant titlul, "Blonda mea".
Fac un click, deschide, si-mi sar ochii pe pasajul "gasesc bikini pe la usa" :o

Bun venit traian, userii de pe aici nu-s nici mai buni si nici mai rai decat altii, da' fiindca-s cu totii calareti pe doua roti, sunt de treaba si-s de-ai nostri inainte de toate!

Bun venit inca odata, sper sa ne citim des !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude florin1972 » Septembrie 6th, 2010, 7:38 am

este la fel ca si al meu. sami spui si mie daca schimbi cdi cum merge
Ataşamente
Photo-0043.jpg
florin1972
 
Mesaje: 11
Membru din: Iulie 12th, 2010, 8:59 pm
Locaţie: deva

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 6th, 2010, 10:04 pm

Smartmotor multumesc pentru primire.
Sint o multime de lucruri care sar in ochi imediat ce ii deschizi si atat timp cat nu provoca vanatai eu cred ca e in regula.
Stiu ca baietii pe 2 roti sunt de treaba, am si eu fiul cel mare impatimit de motoare, e in club da la ,,alea mari'' si imi povesteste, si am vazut si din ceea ce e aici pe forum, toti sunt baieti ca lumea si meseriasi. Pacat ca cei pe 4 roti nu au aceeasi parere.
Bineanteles ca o sa ne mai citim, cine stie, poate avem ocazia sa ne si intalnim cand ajung la Timisoara. Am la activ traseul, atat pe varianta Caransebes cat si pe Clisura Dunarii - Deta si am prieteni in Timisoara cu care ma vizitez destul de des. Pana atunci insa, o sa mai bazai cu cele ce nu stiu sau cu cele despre care am aflat si trebuie impartasite.
Florin nu este char ca si al tau, la mine e ,,o ea - blonda'' :lol: O sa povestesc despre schimbarile aduse de noul CDI dar din cata mecanica cunosc sigur functionarea o sa fie mai buna.
Numai drumuri bune la toata lumea !
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 10th, 2010, 8:54 pm

Am primit piesele dorite si in masura in care fac schimbarile voi face aprecierile. Incep prin a constata o grija deosebita in a multumi solicitantul de servicii. Un colet facut ingrijit si atent.
La prima vdere sunt multumit de calitatea celor primite. Imi pare rau ca am omis sa specific acordul pentru a atasa pe ,,Blondy'' abtibildele alea lipicioase cu Smart Motor dar poate data viitoare.
Am montat CDI.ul sport si se simte. Dupa cum a spus Vlad, s-a potrivit la conectori fara nici o schimbare. Cu putina insistenta a intrat si in siportul de caucuic original al CDI.ului vechi. Totusi intentionez sa ii fac un suport nou. Desi pornea si inainte usor, acum parca porneste doar cand vede cheia. Aveam o usoara tenta de fum la esapament care acum nu se mai vede.
La drum se simte un usor castig de putere iar motorul parca merge mult mai rotund.
Se simte o imbunatatire in functionare.
Intrebare: am vazut la cateva postari mentionat un surub de limitare la carburator. Unde e acel surub si ce actioneaza ca eu inca nu l-am depistat. E vorba de surubul pereche a celui de ralanti, care blocheaza cursa la capat a rozetei pe care e prins cablul de acceleratie?

Un frumos sfarsit de saptamana la toata lumea!
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude G£aÐ » Septembrie 10th, 2010, 10:39 pm

salut !! :)

nuuu, ce surub pereche ? :idea:

daca ai vre un surub prins in mijlocul capacului- carburator.. de nu lasa membrana sa urce mai sus ;)
exact pe centrul capacului unde vine arcul membranei . daca nu este surub nu ai limitare.
iar cu CDI ul, singura idee buna este sa l urci cat mai sus- departe de apa de pe sosea... prinderea nu mai conteaza :lol:
:)
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 11th, 2010, 12:15 am

Am inteles, nu am nici un surub pe capac, multumesc pentru deslusire.
Am in fata cutiei de sub sea, din constructie, o alta cutie care e goala si pare a fi pentru un filtru. Am decupat capacul superior si am pus un fund peste gaurile din capacul de jos. Cutiuta astfel obtinuta o folosesc pentru baterie si cateva piese de rezerva. Cred ca acolo ar fi cel mai potrivit loc si pentru CDI.
Bateria originala am schimbat-o cu una de 7,2 Ah - GP1272 F2 , capsulata si de aproape 2 ani am si uitat de ea.
Te-ai uitat la machete?
Numai bine si o plimbare placuta la sfarsit de saptamana !
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude YYonutZZ » Septembrie 11th, 2010, 1:13 pm

traian scrie: Intrebare: am vazut la cateva postari mentionat un surub de limitare la carburator. Unde e acel surub si ce actioneaza ca eu inca nu l-am depistat. E vorba de surubul pereche a celui de ralanti, care blocheaza cursa la capat a rozetei pe care e prins cablul de acceleratie?

Un frumos sfarsit de saptamana la toata lumea!


ba da..unele carburatoare au un surub, langa cel de ralati ,care impidica cursa completa a acceleratiei...bafta!
Avatar utilizator
YYonutZZ
 
Mesaje: 105
Membru din: Octombrie 11th, 2008, 12:39 pm
Locaţie: Peris, Ilfov

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 11th, 2010, 1:15 pm

Intrebare: dupa montarea kitului de 80 cmc e necesar de urmat aceleasi etape de rodaj ca cele initiale sau merge mai lejer cu parametrii ?
O zi bina!
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude mirciulik » Septembrie 11th, 2010, 6:36 pm

Ar trebui rodat doar motorul.
Pentru rodaj eu am tinut motorul in stare de functionare cam 1 ora. 15 min pornit, 15 oprit................. Apoi prima suta de km mers cat mai lin si cu maxim 25km/h. Il scoteam seara la drum...cate 10 km apoi pauza 15 min, iar 10km si tot asa.

Intre 100 si 300km am mers cu maxim 40-45km/h. La 300km am schimbat uleiul. De la 300 pana la 800 km am mers cu 40-55km/h. Iar la 800km am schimbat uleiul si am incercat viteza maxima.

Acum am 4500km cu setul de 80cc si segmentii sunt in stare buna. Setul meu e de 80cc "reising". Pistonul e bombat iar in combinatie cu chiuloasa originala de 50cc, face ravagii. Compresia prea mare isi spune cuvantul.

Acum mai am de rezolvat o problema la ambielaj, dar daca in urmatoarele 2000km imi mai apare o problema grava sunt hatarat sa ma intorc la setul de 50cc. Atunci nu aveam probleme cu caldura, ambielaj uzat prematur,racire treansmisie etc.
Avatar utilizator
mirciulik
 
Mesaje: 65
Membru din: Septembrie 14th, 2009, 10:22 pm
Locaţie: Galati

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 13th, 2010, 11:48 am

Preabuna dimineata
Cam asa gandeam si eu despre rodaj dar am vrut o confirmare a ceea ce banuiam. Saptamana asta sper sa imi fac timp pentru montat kitul. Nu pot spine ca nu sunt multumit de ce mi-a oferit Blondy pana acum. Am 20.000 cu ea. Am facut drumul Oesova - Timisoara atat pe varianta Caransebes cat si pe Clisura Dunarii - Deta - Foeni, si Orsova - Brasov pe varianta Tg.Jiu - Curtea de Arges - Campulung. In ambele am avut si ,,copilotul'' la spate. Doar ca pe Rucar ar mai fi trebuit un ,,magarus'' , pe multe portiuni cu mai mult de 15 Km nu a putut zbutda. Dar a mers fara mofturi. Viteza ma tenteaza mai putin cei 50 - 60 Km/h in care ma incadrez la drum lung ii scoate lejer, dar ceva in plus la putere m-a hotarat la montarea kitului. Am montat o ,,gura de aer'' fortat pe carcasa ventilatorului si ma bate gandul ca dupa ce montez kitul sa modific si ventilatorul prin marirea carcasei si dublarea turbinei. Vreau cu ocazia asta sa montez si un termometru de ulei si eventual unul pe cilindru.
Multumesc pentru sfaturi.
La toti cei pentru care azi incepe scoala, un nou an scolar cu SUCCES !
Si o saptamana buna!
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 13th, 2010, 6:57 pm

Intrebare: azi mi-a aparut perspectiva unui drum Oesova - Paitra Neamt pe care optez sa il fac calare pe Blondy, via Tg, Jiu - Rm. cu Valcea - Curtea de Arges - Brasov - Ghiorgheni - Cheile Bicazului - P. Neamt. Traseul e dificil doar pe portiuni dar asta cred ca stiti. Parerea pe care o solicit e sa fac schimbul setului acum si sa fac rodajul in drum sau sa las pentru dupa, pentru un rodaj mai lejer ? Si de data asta merg cu ,,copilotul''. Timpul / vireza de deplasare nu sunt conditionate e vorba doar de dificultatilr traseului.
Drumuri bune!
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude smartmotor » Septembrie 13th, 2010, 9:25 pm

viewtopic.php?f=13&t=35&p=2467&hilit=Gap+ul+masurat+la+segment#p2467

viewtopic.php?f=10&t=183&p=2804&hilit=rodajul+prelungeste+viata#p2804

Si ar mai fi inca ;)

Schimba iute setul, fa-i o proba de cateva zeci de Km sa nu apara vreo surpriza, si vant in plete !
Piese de schimb pentru scutere in patru timpi, aici: http://smartmotor.ro/
Intrebarile de genul: "cum sa fac sa..." ori: "daca face hartz-scartz-poc, ce are ?!?" in PM, vor fi ignorate, pentru acestea exista forumul !
Avatar utilizator
smartmotor
Admin
 
Mesaje: 1297
Membru din: Octombrie 8th, 2008, 3:31 am
Locaţie: Timisoara, Jimbolia si imprejurimi...

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 14th, 2010, 11:01 am

Multumesc , trec pe meserie.
O zi buna!
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova

Limitare_Carburatie_Membrana

Mesaj noude G£aÐ » Septembrie 15th, 2010, 3:37 pm

salut !! :)

revin, poza cu limitarea de pe capacul carburatorului.
acel surub limiteaza ridicarea membranei.

apropo... tubul membranei la carburatorul de 80cm3 trebe sa aiba 18mm iar la cel de 50cm3 are 14mm.
si "nenea" Traian nu am uitat, sunt dator in continuare cu PM ul restant..... nu prea am avut timp.
ne auzim si... o zi buna tuturor
;)
Ataşamente
Limitare_Carburatie_Membrana.jpg
Limitare_Carburatie_Membrana.jpg (15.98 KiB) Vizualizat de 7904 ori
Reparatii pentru doi si patru timpi, in Bucuresti
Prefer Militari, dar ma pot deplasa oriunde in oras
Fie ca ramaneti in pana, fie ca vreti un kit de tuning 80-100cc, montat corect si ieftin, notati numarul de telefon:
0768.534.602
...Chop Factory
Avatar utilizator
G£aÐ
 
Mesaje: 195
Membru din: Octombrie 25th, 2009, 9:05 am
Locaţie: Bucuresti

Re: ,,Blonda'' mea

Mesaj noude traian » Septembrie 25th, 2010, 2:49 pm

O zi buna tuturor
Inca o data felicitari pentru ,,parintii'' acestui forum.
Am montat si kitul de 80 cmc si pot zice ca sunt multumit. Am facut dupa montare aproape 900 km si se comporta foarte bine. In privinta vitezei nu e prea mare diferenta intre ce scotea inainte si ceea ce e acum dar exact nu ma pot pronunta in sens dat fiind limita pana la care merge acul vitezometrului. Intentionez o modificare la instalatie dar nu e prioritar. In schimb se simte o modificare substantiala la putere, lucru de care dealtfel eram interesat. De la cei 15 km/h cu care se chinuia sa urce Rucarul, acum a mers lejer pe portiunile mai dificile la 25 km/h iar asta nu ca nu ar mai fi putut ci fiindca am vrut sa ma intorc intreg acasa. Am verificat si eficienta CDI-ului sport prin schimbarea alternativa cu cel original pe distante mai mari si se simte diferenta, cu sportul merge mult mai bine. Mai mult decat ca sunt multumit ca as putea sa zic?
Momentan stau pe varianta asta dar cum intotdeauna e loc de mai mult ma bate deja gandul ca pe parcurs sa trec la un kit de 100'. Poate pana ma hotarasc iese si de 125'.
Inca nu am montat filtrul sport, mai analizez variante de adaptare la filtrul original dat fiind ,,matagusele'' care mai sunt atasate la el.
Ca adaptari va arat gura de aer fortat pe care am montat-o. E facut duntr-un bidon de ulei de 5 L iar placa de baza e dintr-o placa de textolit de 8 mm in care am decupat gaura la diamertul ramei de la priza de aer de pa carcasa.
Tot la adaptari am decupat din tabla de aluminiu, dupa forma podelei, 2 profile pentru partea din spate care e barbar solicitata la urcarea in sea a ,,copilotului'', care inca nu percepe diferenta intre scara de la bloc si treapta de la scuter.
Cam asta ar fi pe moment
Un sfarsit de saptamana cat mai placut !
Ataşamente
CRIM0085.jpg
CRIM0084.jpg
CRIM0086.jpg
(75.53 KiB) Descărcat de 2 ori
CRIM0083.jpg
CRIM0083.jpg (63.11 KiB) Vizualizat de 7848 ori
CRIM0082.jpg
traian
 
Mesaje: 18
Membru din: Iulie 15th, 2010, 2:12 pm
Locaţie: orsova


Înapoi la Despre noi si scuterele noastre

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron