In functie de duritatea acestor arculete,contraarcuri poti seta transmisia mai eficace,sa iti dea cuplu spre ex de la 20 km.h,sa ai o sincronizare cat de cat ok intre variator CVT si ambreiaj. Sunt zeci de mii de variante pentru a scoate o transmisie bine reglata. Ai jos 2 pdf-uri pentru a iti da seama.
Bafta! PS :daca te bagi in asa ceva o sa ai nevoie!
Nu inteleg mare lucru din tabelele acelea dar pot sa spun ca azi am primit un ambreiaj Malossi si acesta are acele trei arcuri de culoare alba si la fiecare arc are o placuta reglabila cu trei trepte care ajuta la tensionarea arcurilor eu le-am lasat pe prima treapta daca intimd arcurile mai mult va zmaci mai tare la demaraj?
L-am setat pe treapta din mijloc asa cum l-am primit acum parca e alt motor cu cel original pleca greoi la inceput iar dupa cativa metri simteam o zmacitura parca ma izbea ceva din spate acum se accelereaza progresiv fara zmacituri. Am Pus si un variator tot Malossi de la un Piaggio cu diametrul de 94mm si am mai castigat 10km/h
Da,la variatoarele de 2T posibil sa ai cursa rolelor mai mare deci ai castigat sprint si viteza ,dimensiunea rolelor la Piaggio este de 19X15,5 (diametru mai mare).
Zici tu ca din variator Malossi si ambreiaj Malossi ai castigat 10 km/h +?
Variatorul este de 94mm fata de 88mm cel stok iar suprafata parca ar fi cromata si e pt role 13x16. Sprint nu prea are pt ca am role de 8,5g dar viteza ajunge la 85-90km/h si asta doar cu variatorul schimbat ambreiajul ma ajuta ca nu mai patineaza si nu mai zmaceste la demaraj.
firu_catalin scrie:mai exact de la ce model de piagio ai luat tu variatorul...se potriveste pe scuterele noastre cu motor gy6?
Nu stiu sigur de la ce model dar stiu ca la piaggio de 50cc aproape toate sunt la fel si se potrivesc 100% pe 139qma/b fara nici o modificare doar o adaugare de 1,5-2mm la bucsa variatorului (una sau doua saibe) pentru a nu arunca cureaua mai sus si sa nu atinga bemdixul (numai la cureaua noua) si pe masura ce se uzeaza cureaua se scoate cate o saiba. (ya)